Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
KO Developers Platformuna Hoşgeldin!
IndianaPOLIS

(C++) BetaShield AntiCheat Source!

Önerilen Mesajlar

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum bu benim sourcem değildir ama bu source ile her şey yapılabilir mantık yapısı biraz sexyko'nun soft stonesine benziyor belkide softstone'de bundan bakılarak yapılmıştır. Bunda da softstonede olan tüm özellikler var inceledim ama detaylı bir şekilde incelemek içinde vaktim olmadı size yanlış bilgide vermek istemiyorum ama piyasadaki tüm anticheatler içinde kodlama bakımından gördüğüm en iyisi diyebilirim bu metin2 için yazılmıştır. Kesinlikle knight online ile alakalı bir anticheat değildir bunu knight online'de kullanabilmek için sizin geliştirip uyarlamanız lazım şimdiden herkese kolay gelsin.

LINK GITHUB:

Gizli İçerik

    Gizli içeriği görmek için bu konuya bir mesaj yazın.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
sourcelerin sourcesi galiba bu :D


Bende öyle düşünüyorum biraz bilgi ile çok iyi işler çıkabilir tabi hep söylerim extra guvenlik önlemleri hiç bir zaman iyi değildir geçicidir KnightOnline.exe sourcesi olsa en güzel güvenlik exenin kendi icindeki güvenlikdir. Çok zor kırılır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin
Alıntı
Bende öyle düşünüyorum biraz bilgi ile çok iyi işler çıkabilir tabi hep söylerim extra guvenlik önlemleri hiç bir zaman iyi değildir geçicidir KnightOnline.exe sourcesi olsa en güzel güvenlik exenin kendi icindeki güvenlikdir. Çok zor kırılır.


Çok zor kırılmaz istediğini uygula her türlü kırılır kırılmayacak bir sistem yoktur. En güzel güvenlik demişsin onun içinde tek yapacağın şey server taraflı önlemlerini almak olacaktır. Bu ve bunun gibi client taraflı yaptığınız kontroller genellikle amatörlerin işini zorlayacaktır. Ayrıca şunu belirtmek isterim her baharattan atalım derken yemeğin tadını bozarsınız, otu boku güvenlik yapıyorum diye eklemeye gerek yok. Yani demek istediğim KnightOnLine.exe sourcesi olsa dahi yapacağın .dll koruması arasında hiç bir fark yoktur .dll dediğiniz şey zaten aynı işlemi sağlamaktadır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Çok zor kırılmaz istediğini uygula her türlü kırılır kırılmayacak bir sistem yoktur. En güzel güvenlik demişsin onun içinde tek yapacağın şey server taraflı önlemlerini almak olacaktır. Bu ve bunun gibi client taraflı yaptığınız kontroller genellikle amatörlerin işini zorlayacaktır. Ayrıca şunu belirtmek isterim her baharattan atalım derken yemeğin tadını bozarsınız, otu boku güvenlik yapıyorum diye eklemeye gerek yok. Yani demek istediğim KnightOnLine.exe sourcesi olsa dahi yapacağın .dll koruması arasında hiç bir fark yoktur .dll dediğiniz şey zaten aynı işlemi sağlamaktadır.


Demek istediğim şu dll ile yapılmış bir güvenliği koyuyorsun tamam ama bunu bypass etmek artık çok kolay herkes yapıyor zaten çok zor dememin amacıda en azından bir çok kişinin yapamayacağı bir şeyi exe'ye güvenlik koyarak dışarıdan bir dll veya exe dosyasıyla değilde direk oyunun kendi dosyalarıyla koruma yapmak en mantıklısı diye söyledim yoksa elbetki server client taraflı korumadan yanayım ama bunu yapabilen ve yapacak kimse yok olsa zaten yapan olurdu bu işten para kazanmak için.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Demek istediğim şu dll ile yapılmış bir güvenliği koyuyorsun tamam ama bunu bypass etmek artık çok kolay herkes yapıyor zaten çok zor dememin amacıda en azından bir çok kişinin yapamayacağı bir şeyi exe'ye güvenlik koyarak dışarıdan bir dll veya exe dosyasıyla değilde direk oyunun kendi dosyalarıyla koruma yapmak en mantıklısı diye söyledim yoksa elbetki server client taraflı korumadan yanayım ama bunu yapabilen ve yapacak kimse yok olsa zaten yapan olurdu bu işten para kazanmak için.


@ IndianaPOLIS, öncelikle DLL'nin ne olduğundan bahsedeyim biraz sana. Olayları karıştırmışsın.

DLL, ingilizce açılımı 'dynamic load library' olan, Windows platformu için fonksiyon/sınıf eklenti kütüphanelerine verilen isimdir. DLL dosyalarının çalıştırılabilir (EXE) dosyalardan farkı, birden fazla veya farklı EXE dosyaları ile aynı anda çalışabilmesidir. DLL dosyaları genellikle paylaşımlı kütüphaneler yazarken kullanılır, örneğin soket sistemi, ses eklentileri, 3d render kütüphaneleri (directx vs.) genellikle dll olarak hazırlanır.

Elinde ko.exe'nin kaynak kodu olsa dahi, yapabileceklerinin DLL ile yapabileceklerinden HİÇBİR farkı yok. DLL kullanman, seni hiçbir açıdan kısıtlamadığı gibi, exe kaynak koduna yazabileceğin *sihirli* satırların yoksa, aradaki fark = 0. Daha doğrusu, DLL demek aslında senin kaynak koduna 'ek' yapman demek bir nevi. Ha kodu exenin içerisine dahil etmişsin, ha dll üzerinden çalıştırmışsın. Yazacağın/yazabileceğin kod belli. Sana sıralayayım.

1-) Hafıza koruma işlemi, oyun içerisindeki değişkenleri korumak için Win32 API'sini kullanarak belirli başlı fonksiyonları hooklayıp, OpenProcess, TerminateProcess, CreateThread vs. fonksiyonları engellersin. Aynı işi hile yazan bir arkadaş da yapabilir. Bu süreçleri karmaşıklaştırabilirsin, fakat illa ki süreci çözecek birisi çıkacaktır. KARMAŞIKLIK, GÜVENLİK DEĞİLDİR.

2-) Oyun içerisindeki döngülere oyunun gidişatı ile alakalı kontroller ekleyebilirsin,bu ekleyeceğin kontroller de hile yapacak arkadaş tarafından yeniden yönlendirilebilir, logic kontrolleri tersine çevrilebilir veya tamamen kaldırılabilir.

3-) Dosya kontrolleri, yine aynı şekilde. En basitinden, TBL ile yapılabilen hilelerin sebebinin TBL dosyalarının düzenlenebilmesi olarak görüldüğü bir piyasadayız. Asıl problem bu dosyaların düzenlenebilmesi değil, düzenlendiği zaman hile yapılabilmesi. Düzgünce hazırlanmış bir altyapıda böyle birşeyin olması imkansız.

4-) Karakter animasyonları, genel animasyon kontrolleri. Dosya kontrollerinde bahsettiğim gibi, dosyayı kontrol etmiş olman, bu dosyanın düzenlenemeyeceği anlamına gelmiyor. Hile yapacak arkadaş, hafızaya yüklenen değeri değiştirebilir direk.

Hile engelleme sistemlerinin aşılma sebebi dll olması veya driver olması vesaire değil. Asıl problem : HİLENİN CLİENT TARAFINDA ENGELLENMEYE ÇALIŞILMASI. Bir hilenin yapılmamasını istiyorsan, hilenin yapılmasını sağlayan şeyi ortadan tamamen kaldırman lazım, bu da ancak SERVER taraflı mümkün olan birşey. Sen hile kontrolü için cliente güvendiğin sürece, senin güvenlik sistemini aşıp bu hileyi yapacak birileri her zaman var olacaktır. Client taraflı hile engellemek, geçilmesini istemediğin bir patikaya tel örgü çekmeye benzer. Veya biraz daha düzgün birşey yazdıysan, beton duvar örmeye benzer. Senin yapman gereken şey, yola engel koymak değil, yolu kaldırmak. Bunu yapmadığın sürece, o yoldan geçen kaçaklar olacaktır.

MMORPG geliştirmenin ilk kuralı :

1-) Never trust the client.

Umarım yeterince detaylı anlatabilmişimdir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
.. elbetki server client taraflı korumadan yanayım ama bunu yapabilen ve yapacak kimse yok olsa zaten yapan olurdu bu işten para kazanmak için.


Artı olarak, senin yapabilen kişileri bilmiyor oluşun, genel geçer kurduğun şu cümleyi geçerli kılmaz. Herşeyi para olarak görüşünüze hayranım.

Yakın zamanda açılacak v1534 server'ıma beklerim. Ne demek istediğimi anlayacaksın.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...