Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
brock2834

Para eksiye düşüyor.

Önerilen Mesajlar

Arkadaşlar npc 3k lık item satsam 10gb yapıyor.Bu source ile alakalı başka sorce dosyalarını deniyorum böyle bir hata almıyorum.Nereye bakmam gerekli paket dinleyemiyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Bu hatayı aldığın dosyanın kaynak kodları var değil mi?


Tam olarak nereye bakmayalım.
-- mesaja ek olarak --
Alıntı
Bu hatayı aldığın dosyanın kaynak kodları var değil mi?

Oyunun mantığına göre bu bir hata değil ama bizim mantığımıza göre bu bir hata yani bunun icin bize error bir hata vericeni zannetmiyorum ki bize bi log oluştursun ama benim bilmediğim bir şey var belliki tam olarak nereye bakıcamı bilemiyorum.
-- mesaja ek olarak --
Şöyle örnekliyeyim bir yazılım düşünün

int Para_max=210000000;

int degisen_para;

string item = "Raptor";
int selling_Coins;
selling_coins=530.000;

burdan sonra işin mantığı değişiyor
yani raptorun fiyatı oluyor 10katı.

selling yapıldığında bunu 10 ile carpıyor diyebilirim.

yani burda bir mantık hatası yok sisteme göre fakat bize göre hatalı.





İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

Elinde kaynak kodu varsa oyuna giriyorsun satış yapıyorsun yaptığın an Server tarafına hangi paket geliyor hangi paket gidiyor bir bak sonra buraya yaz.

 


İşte elimde paket dinleyecek program var fakat oyunun koruması engelliyor.Yani prgramı actığım an oyun kapanıyor.Bana bazı arkadaşlar bir program önerdi baypass olayı icin fakat makine dili istediği icin işin icinden cıkamadım.Yani başka türlü nasıl dinlerim bilmiyorum.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

Senin elinde Server dosyalarının kodları yok mu kardeşim nasıl paket dinlemiyorum diyorsun paketler önünde zaten daha nereden paket dinleyeceksin?

 


Ben NPC satış işlemi yaptığımda hangi paketin gönderildiğini nasıl anlıcam?

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin

HandlePacket fonksiyonuna breakpoint koyduktan sonra NPC üzerinden itemi satacaksın.
Daha sonra hangi paket Client tarafından geliyorsa orada gözükecek yok eğer ki durmadan tetikleniyor diyorsan Output ekranına zaten düşer paketlerin OpCode numaraları oradan takip edip hangi paketin geldiğini algılayabilirsin. Burada sana bu kadar uzun uzun anlatmamın sebebi uğraşmanı sağlamak, öğrenmeni sağlamak adım adım gideceğiz yoksa öyle kolay yoldan vermek etmek yok.

Şimdi yukarıdaki dediğimi yapıyorsun ve bana hangi paketin geldiğini söylüyorsun.
Aşağıdaki kod zaten paketleri Output ekranına yazdırıyor.
 


	TRACE("[SID=%d] Packet: %X (len=%d)
", GetSocketID(), command, pkt.size());

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Burada sana bu kadar uzun uzun anlatmamın sebebi uğraşmanı sağlamak, öğrenmeni sağlamak adım adım gideceğiz yoksa öyle kolay yoldan vermek etmek yok.


Bana skype ver hocam ekleyeyim seni ordan konuşuruz.
-- mesaja ek olarak --
[email protected]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin
Alıntı
Bana skype ver hocam ekleyeyim seni ordan konuşuruz.
-- mesaja ek olarak --
[email protected]


Adım adım ilerletmeye çalışıyorum seni ve buradan yaz ki başkaları da görsün neyin ne olduğunu ona göre bilgilensinler ben sana skype üzerinden özelden ders veremem. Sen dediklerimi cevapla yeter yok istemiyorsan kusura bakma benim yapabileceğim başka bir şey yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

Adım adım ilerletmeye çalışıyorum seni ve buradan yaz ki başkaları da görsün neyin ne olduğunu ona göre bilgilensinler ben sana skype üzerinden özelden ders veremem. Sen dediklerimi cevapla yeter yok istemiyorsan kusura bakma benim yapabileceğim başka bir şey yok.

 


İstemediğim yüzden değil.Benim icin hic bir sorun yok herşeyi burdan konuşabiliriz.

Şimdi ben bu breakpointi actım fakat HandlePacket fonksiyonu gameserverdede var aiserverdede var login serverdede var ben aiserverdekine yaptım.Yalnız pkatleri try komutu icine alınca hata vermiyor nerde hata yaptığımı anlamadım.Sonra şöyle bir şey denedim.

if (pkt.GetOpCode!=null) {

cout<

}

yine bir işlem uygulamadı.
();

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin
Alıntı

İstemediğim yüzden değil.Benim icin hic bir sorun yok herşeyi burdan konuşabiliriz.

Şimdi ben bu breakpointi actım fakat HandlePacket fonksiyonu gameserverdede var aiserverdede var login serverdede var ben aiserverdekine yaptım.Yalnız pkatleri try komutu icine alınca hata vermiyor nerde hata yaptığımı anlamadım.Sonra şöyle bir şey denedim.

if (pkt.GetOpCode!=null) {

cout<

}

yine bir işlem uygulamadı.
();

 


Breakpoint senin yaptığın işleme denilmiyor seninki konsol penceresine yazı yazdırmaya deniliyor.
Breakpoint Visual Studio üzerinde çalışan projeye anlık olarak müdahale etmeye deniliyor.
Sen belli başlı kodların başına breakpoint işaretini koyarsın, o breakpointi koyduğun kod yeri çalışmaya başladığında tetiklenir ve program bekler orada sen F5 yaparak devam ettirebilirsin veyahut diğer adımlara geçiş sağlayabilirsin.
Bu şekilde de programın adım adım nasıl çalıştığını senin kodlarının ne işlem yaptığını görebilirsin.

BreakPoint örneğini alt taraftaki resimde görebilirsin.
36mJVO.png

Try Catch dediğin işlem programın hata vermesinde patlamamasını sağlıyor.
C++ üzerinde pek kullanmadım C# üzerinde kullandım örneğin çağırdığın bir pointer aslında nullptr olarak geri dönüyor ve sen bunu kontrol ettirmeden bir nesnesine erişmeye çalışıyorsan program patlar eğer ki try catch arasında yaparsan bu hataları programı patlamıyor ve sana hatayı gösteriyor.

Senin dosyaları ve programlamayı iyice öğrenmen gerekiyor kopyala yapıştır ile bir yere varamazsın. Örneğin bu dosyalarla server açmış olsan ileri de karşılacağın bir sorunu çözemeyeceksin çünkü programlama bilgisine pek hakim değilsin. O yüzden bahsettiğim şeylerden başla breakpoint koyup kodları incele fonksiyon nedir ona bunları araştır.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...