Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
kerimtoker

Target ID Sürekli Çıkıyor Nasıl Kapatabilirim

Önerilen Mesajlar

Resimde görüldüğü gibi herhangi bir npc'ye tıklayınca veya
skill basınca sürekli chat kısmından target id çıkıyor

Xgame databaseyi inceliyorum şuan

Bunu nasıl kapatabilirim

targetid.png

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

Xgame src yi build edebildiniz mi? db de ne gibi buglar var
-- mesaja ek olarak --
Skype adeesinizi yazın ordan konuşalım isterseniz

 


xgame diye bilinen src aslında obede tabanlı benim zamanında geliştirdiğim bişiler eklediğim srcdir o srcde '' Z target '' bugu olduğu için kontrol amaclı '' target id eklemiştik özkanın yardımı ile çözülmüş konuları incelersen eğer npclerin lua görme kodunu isteyen bir arkadaş vardı orda özkan target id yerini söylemiştir ordan bulabilirsin . Selçuk çukur isimli diğer ismi ile xlaz olan karakter yoksunu arkadasa srcmi vermiştim ve paylasmıstı oda direk o srcde fazlası ile bug dolu bilginize kolay gelsin

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Build edilebilen bir src buldum guzelce build ettim. Üzerinde calismaya bwsliyorum fakat bud aasiri sorunlu. Cogu npc cvp vermiyor mesela premium kirdirma vs. Baska baska srcler indirdim fakat build ederken hep sorunlarla karşılaştım. Bildiginiz src db patch vs güzel bir paylaşım önerebilir misiniz bana acaba. Build edilebilen sorunsuz en azindan heryerinde bug olmayan bir src. İlla parami vermei lazim acaba

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sourceyi vs de aç 'terget ID' arat bak bakalım nerede imiş satır başına // at kapansın gitsin
-- mesaja ek olarak --
https://www.kodevelopers.com/cozulen-konular/1212-oyun-ici-yaratik-ve-npc-leirn-id-sini-gormek.html konu altındaki yorumlara bak halledersin...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

SRC yi aç şunu arat ;
 

bool CLuaEngine::ExecuteScript

 


gelen ekranda şu şekilde bir kod dizilimi olacak..

 

 

 

 

std::string sNoticeMessage;

sNoticeMessage = string_format("NpcID : %d - Event ID : %d - Lua : %s", pNpc != nullptr ? pNpc->GetProtoID() : 0,nEventID,szPath.c_str());

Packet sNotice(WIZ_CHAT, uint8(PUBLIC_CHAT));

sNotice << pUser->GetNation() << pUser->GetSocketID() << uint8(0) << sNoticeMessage;

 



kaldır bunu birdaha görünmez, yada sadece GM görsün istiyorsan.. şununla değiştir..

 

 

 

 

	if (pUser->isGM())

	{

		std::string EventMessage;

		EventMessage = string_format("NpcID = %d - EventID = %d - Lua = %s", pNpc->m_sSid, nEventID, filename);

		Packet EventNotice(WIZ_CHAT, uint8(PUBLIC_CHAT));

		EventNotice << pUser->GetNation() << pUser->GetSocketID() << uint8(0) << EventMessage;

		pUser->Send(&EventNotice);

		return result;

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Cok tesekkurler. Bende de ayni sorun vardı.
-- mesaja ek olarak --

Alıntı

SRC yi aç şunu arat ;
 


bool CLuaEngine::ExecuteScript

 


gelen ekranda şu şekilde bir kod dizilimi olacak..

 

 

 

 


std::string sNoticeMessage;

sNoticeMessage = string_format("NpcID : %d - Event ID : %d - Lua : %s", pNpc != nullptr ? pNpc->GetProtoID() : 0,nEventID,szPath.c_str());

Packet sNotice(WIZ_CHAT, uint8(PUBLIC_CHAT));

sNotice << pUser->GetNation() << pUser->GetSocketID() << uint8(0) << sNoticeMessage;

 



kaldır bunu birdaha görünmez, yada sadece GM görsün istiyorsan.. şununla değiştir..

 

 

 

 


	if (pUser->isGM())

	{

		std::string EventMessage;

		EventMessage = string_format("NpcID = %d - EventID = %d - Lua = %s", pNpc->m_sSid, nEventID, filename);

		Packet EventNotice(WIZ_CHAT, uint8(PUBLIC_CHAT));

		EventNotice << pUser->GetNation() << pUser->GetSocketID() << uint8(0) << EventMessage;

		pUser->Send(&EventNotice);

		return result;

 

 

 


Skype adresinizi varsa yazarmisinz pm ile birkac sorum var size müsaitseniz

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu kapalıdır ama konuya cevap yazmaya yetkiniz var görünüyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...