we1982 26 #1 Oluşturuldu: Aralık 25, 2018 merhaba değerli arkadaşlar... Ben cilent ile source kod arasındaki ilişkiyi tam anlamı ile anlayamadım... aşağıdaki kod buloğunu kullandığımda cheat engine nin speedhack zımpırtısı hariç diğer speedhack kullanımlarında disconnet vermekte... Lakin cheat enginede karakterin hızlı gitme sorunu engellenememekte... Gameserver'ı debugger ederek çalıştırıp breakpoint koyarak kontrol ettiğimde kod blokunda takılmamakta.. void CUser::SpeedHackUser() { if (!isInGame() || isGM()) return; int16 nMaxSpeed = 45; if (GetFame() == COMMAND_CAPTAIN || isRogue()) nMaxSpeed = 92; else if (isWarrior() || isMage() || isPriest() || isKurian()) nMaxSpeed = 69; if (m_sSpeed > nMaxSpeed /*|| m_sSpeed { DateTime time; Disconnect(); g_pMain->SendFormattedNotice("%s is currently disconnect for speed hack.",Nation::ALL,GetName().c_str()); g_pMain->WriteCheatLogFile(string_format("[ SpeedHack - %d:%d:%d ] %s is Disconnected.", time.GetHour(),time.GetMinute(),time.GetSecond(),GetName().c_str())); } } Yada karakterin harita koordinatları arasındaki aldığı yol hesaplattırarak bir koruma sağlanır mı sağlanırsa kodlama için nasıl bir yol izlenebilir. yada şöyle söyleyeyim kodu nasıl yazmam gerekiyor... Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
mematim 3 #2 Aralık 25, 2018 tarihinde gönderildi bunu birde bu sistemle bir dene bakalım olucakmı.void CUser::SpeedHackUser(){ if (!isInGame() || isGM()) return; int16 nMaxSpeed = 45; if (GetFame() == COMMAND_CAPTAIN || isRogue() || GetZoneID() == ZONE_CHAOS_DUNGEON) nMaxSpeed = 90;#if __VERSION >= 2000 else if (isWarrior() || isMage() || isPriest() || isKurian() || isPortu())#else else if (isWarrior() || isMage() || isPriest())#endif nMaxSpeed = 67; //printf("%d",JobGroupCheck(ClassRogue)); if (m_sSpeed > nMaxSpeed || m_sSpeed { DateTime time; Disconnect(); //g_pMain->SendFormattedNotice("%s is currently disconnect for speed hack.",Nation::ALL,GetName().c_str()); g_pMain->WriteCheatLogFile(string_format("SpeedHack - %d:%d:%d || %s is Disconnected.", time.GetHour(),time.GetMinute(),time.GetSecond(),GetName().c_str())); }}-- mesaja ek olarak --olmazsa böyle dene void CUser::SpeedHackUser() { if (!isInGame() || isGM()) return; int16 nMaxSpeed = 45; if (GetFame() == COMMAND_CAPTAIN || isRogue() || GetZoneID() == ZONE_CHAOS_DUNGEON) nMaxSpeed = 90; else if (isWarrior() || isMage() || isPriest()) nMaxSpeed = 67; nMaxSpeed = 90; if (m_sSpeed > nMaxSpeed || m_sSpeed { DateTime time; Disconnect(); g_pMain->SendFormattedNotice("%s is currently disconnect for speed hack.",Nation::ALL,GetName().c_str()); g_pMain->WriteCheatLogFile(string_format("[ SpeedHack - %d:%d:%d ] %s is Disconnected.", time.GetHour(),time.GetMinute(),time.GetSecond(),GetName().c_str())); } } Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
we1982 26 #3 Konu Sahibi Aralık 26, 2018 tarihinde gönderildi mevcut olandan farkı nedir peki? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş