Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
KO Developers Platformuna Hoşgeldin!
we1982

soruce kod ile client arası bağ ?

Önerilen Mesajlar

merhaba değerli arkadaşlar...
Ben cilent ile source kod arasındaki ilişkiyi tam anlamı ile anlayamadım...

aşağıdaki kod buloğunu kullandığımda cheat engine nin speedhack zımpırtısı hariç diğer speedhack kullanımlarında disconnet vermekte... Lakin cheat enginede karakterin hızlı gitme sorunu engellenememekte...
Gameserver'ı debugger ederek çalıştırıp breakpoint koyarak kontrol ettiğimde kod blokunda takılmamakta..

void CUser::SpeedHackUser()

{
if (!isInGame() || isGM())
return;

int16 nMaxSpeed = 45;

if (GetFame() == COMMAND_CAPTAIN || isRogue())
nMaxSpeed = 92;
else if (isWarrior() || isMage() || isPriest() || isKurian())
nMaxSpeed = 69;

if (m_sSpeed > nMaxSpeed /*|| m_sSpeed {
DateTime time;
Disconnect();
g_pMain->SendFormattedNotice("%s is currently disconnect for speed hack.",Nation::ALL,GetName().c_str());
g_pMain->WriteCheatLogFile(string_format("[ SpeedHack - %d:%d:%d ] %s is Disconnected.
", time.GetHour(),time.GetMinute(),time.GetSecond(),GetName().c_str()));
}
}



Yada karakterin harita koordinatları arasındaki aldığı yol hesaplattırarak bir koruma sağlanır mı sağlanırsa kodlama için nasıl bir yol izlenebilir.
yada şöyle söyleyeyim kodu nasıl yazmam gerekiyor...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bunu birde bu sistemle bir dene bakalım olucakmı.



void CUser::SpeedHackUser()
{
if (!isInGame() || isGM())
return;

int16 nMaxSpeed = 45;

if (GetFame() == COMMAND_CAPTAIN || isRogue() || GetZoneID() == ZONE_CHAOS_DUNGEON)
nMaxSpeed = 90;
#if __VERSION >= 2000
else if (isWarrior() || isMage() || isPriest() || isKurian() || isPortu())
#else
else if (isWarrior() || isMage() || isPriest())
#endif
nMaxSpeed = 67;
//printf("%d",JobGroupCheck(ClassRogue));

if (m_sSpeed > nMaxSpeed || m_sSpeed {
DateTime time;
Disconnect();
//g_pMain->SendFormattedNotice("%s is currently disconnect for speed hack.",Nation::ALL,GetName().c_str());
g_pMain->WriteCheatLogFile(string_format("SpeedHack - %d:%d:%d || %s is Disconnected.
", time.GetHour(),time.GetMinute(),time.GetSecond(),GetName().c_str()));
}
}
-- mesaja ek olarak --
olmazsa böyle dene
void CUser::SpeedHackUser()
{
if (!isInGame() || isGM())
return;

int16 nMaxSpeed = 45;

if (GetFame() == COMMAND_CAPTAIN || isRogue() || GetZoneID() == ZONE_CHAOS_DUNGEON)
nMaxSpeed = 90;
else if (isWarrior() || isMage() || isPriest())
nMaxSpeed = 67;

nMaxSpeed = 90;

if (m_sSpeed > nMaxSpeed || m_sSpeed {
DateTime time;
Disconnect();
g_pMain->SendFormattedNotice("%s is currently disconnect for speed hack.",Nation::ALL,GetName().c_str());
g_pMain->WriteCheatLogFile(string_format("[ SpeedHack - %d:%d:%d ] %s is Disconnected.
", time.GetHour(),time.GetMinute(),time.GetSecond(),GetName().c_str()));
}
}

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...