StootenGard 0 #1 Oluşturuldu: Aralık 20, 2018 Bu işlemi nasıl yapabilirim? Örneğin; ardream veya cz deki gibi iki ırkın oyuncularını öldükten sonra doğduğu koordinatları değiştirmek istiyorum. Bunu moradon gibi iki ırkın da aynı yerde doğduğu bir haritada yapmak istiyorum. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
MOMENTUM 329 #2 Aralık 20, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıBu işlemi nasıl yapabilirim? Örneğin; ardream veya cz deki gibi iki ırkın oyuncularını öldükten sonra doğduğu koordinatları değiştirmek istiyorum. Bunu moradon gibi iki ırkın da aynı yerde doğduğu bir haritada yapmak istiyorum. Merhabalar, START_POSITION tablosundan ayarlayabilirsin dostum. 2 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
StootenGard 0 #3 Konu Sahibi Aralık 20, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıMerhabalar, START_POSITION tablosundan ayarlayabilirsin dostum. Teşekkür ederim :D-- mesaja ek olarak --AlıntıMerhabalar, START_POSITION tablosundan ayarlayabilirsin dostum. Bir sorum daha olacak. Karakter doğarken 3-4 sn doğma süresi oluyor. Onu nasıl kaldırabilirim? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
MOMENTUM 329 #4 Aralık 20, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıTeşekkür ederim :D -- mesaja ek olarak -- Bir sorum daha olacak. Karakter doğarken 3-4 sn doğma süresi oluyor. Onu nasıl kaldırabilirim? Tekrar selamlar :) , elinde unpack ko.exe varsa ona uygulayacağın asm patch ile bu süreyi kaldırabilir, azaltabilir yada uzatabilirsin. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.531 Admin #5 Aralık 20, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı Tekrar selamlar :) , elinde unpack ko.exe varsa ona uygulayacağın asm patch ile bu süreyi kaldırabilir, azaltabilir yada uzatabilirsin. Karakterin yanıp sönme işlemi Client taraflı değil Server taraflı GameServer ayarlıyor. GameServer KO.exe StateChange paketi gönderiyor o pakete göre karakterin yanıp sönmesini sağlıyor. Belli bir süre bekledikten sonra karakteri normal haline çevirmek için tekrar StateChange paketi atıyor. Tabi ki KO.exe taraflı bunu ASM ile tamamen kapatabilirsin bu sayede karakter hiç yanıp sönmez ama Server taraflı kontroller mevcut olduğu için KO.exe taraflı kaldırman sadece görüntüden ibaret olacaktır. Örnek; saldırı yaparken yanıp sönüyor musun diye Server taraflı kontrol vardır ve bu varken KO.exe taraflı ASM ile kaldırsan da kontrole yakalanacak ve saldırı yapamayacaksın. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
MOMENTUM 329 #6 Aralık 20, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıKarakterin yanıp sönme işlemi Client taraflı değil Server taraflı GameServer ayarlıyor. GameServer KO.exe StateChange paketi gönderiyor o pakete göre karakterin yanıp sönmesini sağlıyor. Belli bir süre bekledikten sonra karakteri normal haline çevirmek için tekrar StateChange paketi atıyor. Tabi ki KO.exe taraflı bunu ASM ile tamamen kapatabilirsin bu sayede karakter hiç yanıp sönmez ama Server taraflı kontroller mevcut olduğu için KO.exe taraflı kaldırman sadece görüntüden ibaret olacaktır. Örnek; saldırı yaparken yanıp sönüyor musun diye Server taraflı kontrol vardır ve bu varken KO.exe taraflı ASM ile kaldırsan da kontrole yakalanacak ve saldırı yapamayacaksın. Bilgilendirme için teşekkür ederim Özkan, ben server tarafını düşünmeden cevapladım :) Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
StootenGard 0 #7 Konu Sahibi Aralık 21, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıKarakterin yanıp sönme işlemi Client taraflı değil Server taraflı GameServer ayarlıyor. GameServer KO.exe StateChange paketi gönderiyor o pakete göre karakterin yanıp sönmesini sağlıyor. Belli bir süre bekledikten sonra karakteri normal haline çevirmek için tekrar StateChange paketi atıyor. Tabi ki KO.exe taraflı bunu ASM ile tamamen kapatabilirsin bu sayede karakter hiç yanıp sönmez ama Server taraflı kontroller mevcut olduğu için KO.exe taraflı kaldırman sadece görüntüden ibaret olacaktır. Örnek; saldırı yaparken yanıp sönüyor musun diye Server taraflı kontrol vardır ve bu varken KO.exe taraflı ASM ile kaldırsan da kontrole yakalanacak ve saldırı yapamayacaksın. Daha basit bir dilde anlatabilir misin? Hangi adımları izleyerek bu sorunu giderebilirim? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
Rookie 0 #8 Aralık 21, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıDaha basit bir dilde anlatabilir misin? Hangi adımları izleyerek bu sorunu giderebilirim? gameserver source koduna sahipsen statechange paketini incelemen gerek gayet basit anlatılmış. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.531 Admin #9 Aralık 21, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıDaha basit bir dilde anlatabilir misin? Hangi adımları izleyerek bu sorunu giderebilirim? En ayrıntılı şekilde anlatımını yaptım zaten sadece koda dökmesi kalıyor. Daha basit şekli gelip benim yapmam yada kodu vermem oluyor. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş