Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
KO Developers Platformuna Hoşgeldin!
cngzclk

bdw komuta bağladıgımda you have been rejected due to unmatched members hatası alıyrm

Önerilen Mesajlar

arkadaslar başlıkta belittiğim gibi bdw'yi Gameserverini dosyasında ayarladıgım sürelerde ıcerıye elıyor sıkıntı olmuyor fakat komuta bagladıgımda openbdw gibi içeriye almıyor "you have been rejected due to unmatched members" boyle bır yazı cıkıyor sızce nereye bakmalıyım hatayı duzeltmek ıcın not:: chaos ve jr de aynı sekılde hata alıyorum

bdw yi boyle bır komuta bagladım

chathandler.cpp

{ "openbdw", &CUser::HandleOpenBDWCommand, "BDW Etkinleştirir." },

COMMAND_HANDLER(CUser::HandleOpenBDWCommand) { return !isGM() ? false : g_pMain->HandleOpenBDWCommand(vargs, args, description); }
COMMAND_HANDLER(CGameServerDlg::HandleOpenBDWCommand)
{

pTempleEvent.ActiveEvent = TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR;
pTempleEvent.ZoneID = ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR;
m_nTempleEventRemainSeconds = 60;
TempleEventStart();
SessionMap sessMap = g_pMain->m_socketMgr.GetActiveSessionMap();
foreach(itr, sessMap)
{
CUser * pUser = TO_USER(itr->second);
if (pUser->isInGame())
pUser->SendChat(ChatType::ANNOUNCEMENT_CHAT, string_format("Border Defense War etkinliği istek üzerine başlatıldı.", "[EVENT STARTER]"));
}
return true;
}

user.h ve gameserverdlg.h eklenenler
COMMAND_HANDLER(HandleOpenBDWCommand);

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...