cngzclk 2 #1 Oluşturuldu: Kasım 27, 2018 arkadaslar başlıkta belittiğim gibi bdw'yi Gameserverini dosyasında ayarladıgım sürelerde ıcerıye elıyor sıkıntı olmuyor fakat komuta bagladıgımda openbdw gibi içeriye almıyor "you have been rejected due to unmatched members" boyle bır yazı cıkıyor sızce nereye bakmalıyım hatayı duzeltmek ıcın not:: chaos ve jr de aynı sekılde hata alıyorum bdw yi boyle bır komuta bagladım chathandler.cpp { "openbdw", &CUser::HandleOpenBDWCommand, "BDW Etkinleştirir." }, COMMAND_HANDLER(CUser::HandleOpenBDWCommand) { return !isGM() ? false : g_pMain->HandleOpenBDWCommand(vargs, args, description); } COMMAND_HANDLER(CGameServerDlg::HandleOpenBDWCommand) { pTempleEvent.ActiveEvent = TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR; pTempleEvent.ZoneID = ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR; m_nTempleEventRemainSeconds = 60; TempleEventStart(); SessionMap sessMap = g_pMain->m_socketMgr.GetActiveSessionMap(); foreach(itr, sessMap) { CUser * pUser = TO_USER(itr->second); if (pUser->isInGame()) pUser->SendChat(ChatType::ANNOUNCEMENT_CHAT, string_format("Border Defense War etkinliği istek üzerine başlatıldı.", "[EVENT STARTER]")); } return true; } user.h ve gameserverdlg.h eklenenler COMMAND_HANDLER(HandleOpenBDWCommand); 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş