Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
vestside

Party monster dağılımı hakkında

Önerilen Mesajlar

Merhaba iyi forumlar ;

Bir kisi ile grup olusturup aynı gorevleri aldigimizda birbirimizin kestigi yaratiklsri saymiyor yani partyde olsakta ayni gorevi yapsakta gorevin saymasi icin kendin kesmen gerekiyor.

Bunu nasıl duzeltirim simdiden tesekkurler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Son Güncelleme olarak şunu aktarayım, saymada problem var. yaratığı kestiği zaman kabul ediyor ama yukarıdan kontrol göstermiyor. yani sen 1 tane kestin arkadasın 5 tane sende yaratık 1 tane kesilmiş olarak gösteriyor görev penceresinde ama, sen kesince arkadasından sonra 6 - 7 olarak gösteriyor yani COUNT alıyor ama sanırım STATE yapmıyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

QuestHandlerin sorunlu bununla ilgili 1453 sourcelere bakarak düzeltmeleri yapabilirsin diye düşünüyorum. ve party ile ilgili olarak bir fonksiyon vardı adını unuttum orayıda kontrol etmen gerekir. bilen arkadaşlar adını yazarsa düzeltmen daha kolay olacaktır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
QuestHandlerin sorunlu bununla ilgili 1453 sourcelere bakarak düzeltmeleri yapabilirsin diye düşünüyorum. ve party ile ilgili olarak bir fonksiyon vardı adını unuttum orayıda kontrol etmen gerekir. bilen arkadaşlar adını yazarsa düzeltmen daha kolay olacaktır.


reis bazı görevlerde mi oluyor anlamadım yada bayadır kodlar ile uğraşıyorum sanırım baya bozdum, party de biri varken 1 kestiğin yaratık 2 sayıyor. paylaşım işini yapmıyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı


reis bazı görevlerde mi oluyor anlamadım yada bayadır kodlar ile uğraşıyorum sanırım baya bozdum, party de biri varken 1 kestiğin yaratık 2 sayıyor. paylaşım işini yapmıyor.


Şuanda bende tam hatırlamadım ama sourcenin içinde quest diye arat isParty() komutları arasında quest sisteminin sayması vardı onu düzelt.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Şuanda bende tam hatırlamadım ama sourcenin içinde quest diye arat isParty() komutları arasında quest sisteminin sayması vardı onu düzelt.


Bakayım reis tekrar sonuc yazarım sağol

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Şuanda bende tam hatırlamadım ama sourcenin içinde quest diye arat isParty() komutları arasında quest sisteminin sayması vardı onu düzelt.


isParty() komutu benim SRC de tanımlı değil, version 22xx bu arada..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

void CNpc::OnDeathProcess(Unit *pKiller)


if (pUser->isInParty())
{
CUser *pPartyUser;
_PARTY_GROUP *pParty = g_pMain->GetPartyPtr(pUser->GetPartyID());
if (pParty)
{
for (int i = 0; i {
pPartyUser = g_pMain->GetUserPtr(pParty->uid);
if (pPartyUser)
{
if(pUser->GetID() != pPartyUser->GetID() && pPartyUser->isInRange(this, RANGE_50M)){
pPartyUser->V3_MonsterCount(GetProtoID());
pPartyUser->ChallengeMonsterCountAdd(GetProtoID());
}

pKillerPartyUsers += string_format("%s,",pPartyUser->GetName().c_str());

}
}
}


bu şekilde değiştirerek sorunu çözdüm teşekkürler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu kapalıdır ama konuya cevap yazmaya yetkiniz var görünüyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...