Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
KODevelopers

2167 Inventory Sorunu

Önerilen Mesajlar

Merhaba arkadaşlar;
2167’de karşılaştığım bir sorun var inventory bazı durumlarda sıfırlanıyor örneğin karakter küleye öldüğünde pus sayfası açışdığında gibi fakat relog attıgımda karakterin itemleri geri geliyor. 2089da bu tarz bir sorun yoktu fakat yükseltme olduktan sonra bahsettiğim gibi oluyor. Özellikle pus sayfası acıldıgında itemler kayboluyor. Konu hakkında fikri olan varsa yardımlarından dolayı şimididen teşekkür ederim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Merhaba arkadaşlar;
2167’de karşılaştığım bir sorun var inventory bazı durumlarda sıfırlanıyor örneğin karakter küleye öldüğünde pus sayfası açışdığında gibi fakat relog attıgımda karakterin itemleri geri geliyor. 2089da bu tarz bir sorun yoktu fakat yükseltme olduktan sonra bahsettiğim gibi oluyor. Özellikle pus sayfası acıldıgında itemler kayboluyor. Konu hakkında fikri olan varsa yardımlarından dolayı şimididen teşekkür ederim


void CUser::ReqLoadWebItemMall() ( pus acıp kapatma )

buradan kaynaklıdır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

aynı problem bende de var çözümü bulabildiniz mi

 


Slotların kilit işareti çıkarması toplama client yaptıgın için yada örnek 2224 clientine 2183 exe ile girdiğin için de olabilir
Full usko client çekip tekrar yaparsan sorun düzelir yada exe sürümünle uyumlu bir client

void CUser::ReqLoadWebItemMall()

Bu kodlardan kaynaklanıyor diye kalmış aklımda
bunu kaldır düzelir büyük ihtimal

 

 

for (int i = SLOT_MAX; i < INVENTORY_TOTAL; i++)

	{

		_ITEM_DATA *pItem = GetItem(i);

		result	<< pItem->nNum

			<< pItem->sDuration

			<< pItem->sCount

			<< pItem->bFlag	// item type flag (e.g. rented)

			<< pItem->sRemainingRentalTime;

	}



	Send(&result);

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...