cacaa 114 #1 Oluşturuldu: Haziran 26, 2018 Arkadaşlar monumentin canı azalmıyor. Sürekli miss görünüyor. Typelarını sourcedeki NPC_EVENT_MONUMENT'e göre de NPC_PVP_MONUMENT'e göre de düzenledim ancak fark olmadı. Nedeni ne olabilir? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
HKS 340 #2 Haziran 26, 2018 tarihinde gönderildi void CUser::Attack(Packet & pkt) burada bdw zonesi için event basladımı kontrölü vardır bi bak Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
cacaa 114 #3 Konu Sahibi Haziran 26, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı void CUser::Attack(Packet & pkt) burada bdw zonesi için event basladımı kontrölü vardır bi bak Kontrol bulunmuyor burada BDW için. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
HKS 340 #4 Haziran 26, 2018 tarihinde gönderildi bool MagicInstance::IsAvailable() Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
cacaa 114 #5 Konu Sahibi Haziran 26, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı bool MagicInstance::IsAvailable() Burda da yok 🙂 m_nPVPMonumentNation[ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR] = 0; Diye bir kod buldum bununla alakası olabilir mi? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
HKS 340 #6 Haziran 26, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı Burda da yok 🙂 m_nPVPMonumentNation[ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR] = 0; Diye bir kod buldum bununla alakası olabilir mi? yok o zaman monu ölümsüzlük şifresi yazmış 😄 skypeni gönder ordan bakayım baglanıp Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
cacaa 114 #7 Konu Sahibi Haziran 26, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı yok o zaman monu ölümsüzlük şifresi yazmış 😄 skypeni gönder ordan bakayım baglanıp Tamamdır usta gerek kalmadı çözdüm 🙂 monster_respawn_list_information tablosunda btype'ı yanlış girmişim. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş