Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
Terry

NPC & Monster Problemi.

Önerilen Mesajlar

Merhaba arkadaşlar, şöyle bir problemim var.
Monsterler, genelde kesilenler ;
mesela worm slotu ilk sw açıldığında 5 li slotlar oluşuyor sıkıntı yok.
Yavaş yavaş kesildikçe 3 e düşüyor sonra kayboluyor çıkmıyor birdaha.
Bayadır uğraşıyorum bulamadım, patlama oluşmuyor, patlama oluşabilecek bir sıkıntı varsa ben göremedim.

Skype : TerryPvP , buradan da yardım edebilirsiniz. :)

D.N : AiServer DLL sistemidir.
D.N : Debug Mode'da açık server.
@ OzkanOzdemir
@ PENTAGRAM
İyi Forumlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş


tarif için malzemeler

1 su bardağı sıvı yağ
1 paket margarin (250 g)
3 yumurta
1 çay bardağı yoğurt
1 paket yas¸ maya
1 yemek kaşığı toz şeker
1.5 tatlı kaşığı tuz
6 su bardağı un

Yaş mayayı 1 yemek kaşığı şeker ilave edilmiş ılık suda eritin. Unu eleyerek yoğurma kabına alın. Tuzu ekleyip harmanlayın. Ortasını açıp yumurtaları kırın. Yoğurdu, suyu ve en son olarak da mayalı suyu ilave ederek yoğurmaya başlayın. Yumuşak, hafif cıvık ama ele yapışmayacak bir hamur elde edinceye kadar yoğurun. Gerekirse kontrollü olarak kaşıkla azar azar un ekleyebilirsiniz. Hamurun üzerini nemli bezle örtüp yarım saat dinlendirin. Daha sonra gameserver ile birlikte fırına verin monster sorunu ortadan kalkmış olacak

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu sayı düşme olayı ilk açılışta 5 doğup örnek verecek olursak ilk kestin slottan bitane 2 tane onlar tekrar respawn oluyormu yoksa ilk kesiştenmi başlıyor problem

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

npc thread içinde her npc için state durumuna göre işev gerçekleştiren bir sistem var NPC_LIVE,NPC_STANDING,NPC_MOVING vs.. bunlar içersinde isDead kontrolü var orada eğer npc öldüyse return edilen değer npcnin regtime süresi oluyor thread while içerisinde sürekli UNIXTIME olarak return edilen sürenin dolup dolmadığına bakıyor eğer isDead if inden return edilen rakam UNIXTIME - returnedilen değeri doldurduysa npc setLive oluyor. senin return edilen kisimda regtime için bir trace koyarak kontrol edip unixtime da gönderilen sürenin dolduğunda setlive olup olmadığını kontrol etmen lazım çok detaylı açıklayamadım kusura bakma

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
npc thread içinde her npc için state durumuna göre işev gerçekleştiren bir sistem var NPC_LIVE,NPC_STANDING,NPC_MOVING vs.. bunlar içersinde isDead kontrolü var orada eğer npc öldüyse return edilen değer npcnin regtime süresi oluyor thread while içerisinde sürekli UNIXTIME olarak return edilen sürenin dolup dolmadığına bakıyor eğer isDead if inden return edilen rakam UNIXTIME - returnedilen değeri doldurduysa npc setLive oluyor. senin return edilen kisimda regtime için bir trace koyarak kontrol edip unixtime da gönderilen sürenin dolduğunda setlive olup olmadığını kontrol etmen lazım çok detaylı açıklayamadım kusura bakma


Teşekkürler aynen öyle oluyordu, kontrolünü koyarak hatayı düzelttim, sağolasın yorumu yeni gördüm :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...