CENGLYY 161 #1 Oluşturuldu: Ağustos 8, 2017 Merhabalar sourcede belirttiğim bir monsterin öldüğü zaman kutu atmasını nasıl sağlayabilirim atıyorum x(3155) isimli monster kesildiği zaman GiveItem şeklinde itemi ver , monsterin kesildiğini nasıl kontrol edebilirim teşekkürler :F Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
HKS 340 #2 Ağustos 8, 2017 tarihinde gönderildi GameServer/Npc.cpp Açvoid CNpc::OnDeathProcess(Unit *pKiller) Bul Az Aşağıdaelse if (m_bMonster) Görüceksin Onun Altına if (m_sSid == 8623) { /// Yapılacak İşlemler } 8623 Monster Id Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
PENTAGRAM 920 #3 Ağustos 8, 2017 tarihinde gönderildi @hiCenglly; void Unit::OnDeath(Unit *pKiller) fonksiyonu, oyun içerisinde herhangi (pet,user,npc) öldüğünde otomatik olarak tetiklenen bir fonksiyondur. Dediklerini bu fonksiyon içerisinde yapabilirsin, veya alternatif olarak AIServer NPC sınıfındaki void CNpc::GiveNpcHaveItem() fonksiyonu içerisindeki _LOOT_BUNDLE * pBundle = new _LOOT_BUNDLE; şeklinde yaratılan kutuya itemi şu şekilde ekleyebilirsin; _LOOT_ITEM pLootItem(itemid, count); // itemid : vermek istediğin item id, count : item sayısı Son olarak da; pBundle->Items.push_back(pLootItem); yaparak yarattığın _loot_item'i kutuya ekleyebilirsin. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CENGLYY 161 #4 Konu Sahibi Ağustos 8, 2017 tarihinde gönderildi Hepinize çok teşekkürler @ OzkanOzdemir'de skypeden yardımcı oldu 🙂 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş