Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
KroniqWaqaa

Magic Bag Sorunu

Önerilen Mesajlar

Merhaba Arkadaşlar;

Forumda bununla ilgili bi yardım konusu açılmış ve çözülen konulara taşındığı için yorum yapamadım. Magic Bag' ta kayma sorunum vardı BURADAKİ konuda, Src'de @ EveryBodyFool 'un bahsettiği satırı bulamadım. Ayrıcı @ KiraAmora61 'in bahsettiği yerleri düzeltince o sorun ortadan kalktı. Fakat bu sefer takılan magic baglar çıkmıyor. Ve baglara konulan itemler relogta siliniyor. Acaba @ HKS nin buga girer demesindeki kasıt bumuydu ? Ve düzeltmem için nereye bakmam gerekli yardımcı olandan allah razı olsun


bBaM68

void CUser::SendMyInfo
@ KiraAmora61 in Paylaştığı yerleri aşağıda kırmızı ile belirttim


void CUser::SendMyInfo()

{
C3DMap* pMap = GetMap();
CKnights* pKnights = nullptr;

if (!pMap->IsValidPosition(GetX(), GetZ(), 0.0f))
{
short x = 0, z = 0;
GetStartPosition(x, z);

m_curx = (float)x;
m_curz = (float)z;
}

ServerNews();
Packet result(WIZ_MYINFO);

g_pMain->GetUserRank(this);

CKingSystem * pData = g_pMain->m_KingSystemArray.GetData(GetNation());
if (pData != nullptr
&& STRCASECMP(pData->m_strKingName.c_str(), m_strUserID.c_str()) == 0)
{
m_bRank = 1;
AchieveMainCount(0, 0, 0, 1);
}
else
m_bRank = 0;

result.SByte();
result
result
result
if (isInClan())
pKnights = g_pMain->GetClanPtr(GetClanID());

if (pKnights == nullptr)
{
result }
else
{
CKnights *aKnights = g_pMain->GetClanPtr(pKnights->GetAllianceID());

if (pKnights->m_sAlliance != 0)
pKnights->OnLoginAlliance(this);

else if (isInClan())
pKnights->OnLogin(this);

if (aKnights != nullptr && aKnights->isInAlliance())
{
result GetAllianceID()
m_byFlag
m_strName
m_byGrade m_byRanking
m_sMarkVersion)
GetCapeID(aKnights)
m_bCapeR m_bCapeG m_bCapeB }
else
{
result GetAllianceID()
m_byFlag
m_strName
m_byGrade m_byRanking
m_sMarkVersion)
m_sCape)
m_bCapeR m_bCapeG m_bCapeB }
}

result
result.append(m_bstrSkill, 9);

//BURASI_1

for (int i = 0; i {
_ITEM_DATA *pItem = GetItem(i);
#if (__VERSION >= 1950)
if (i == BAG1)
pItem = GetItem(FAIRY);
else if (i == BAG2)
pItem = GetItem(BAG1);
else if (i == FAIRY)
pItem = GetItem(BAG2);
#endif

//BURASI


if((pItem->nExpirationTime - UNIXTIME nExpirationTime != 0) || pItem->sCount {
result pItem->nNum = 0;
}
else
{
result nNum sDuration sCount bFlag
sRemainingRentalTime;

if (pItem->isSpecial())
LoadSpecialItem(result, pItem->SealSerial);
else
result
result nExpirationTime;
}
}

m_bIsChicken = CheckExistEvent(50, 1);
result
for (int i = 0; i {
uint32 TimeRest;
uint16 TimeShow;
_PREMIUM_DATA * uPrem = GetPremiumPtr(i);

if (!uPrem)
continue;
if (uPrem->pTime == 0)
continue;

TimeRest = uint32(uPrem->pTime - UNIXTIME);

if (TimeRest >= 1 && TimeRest TimeShow = 1;
else
TimeShow = TimeRest / 3600;

result pType
}

result
result
result result

SendCompressed(&result);

g_pMain->AddCharacterName(this);

SetZoneAbilityChange(GetZoneID());
Send2AI_UserUpdateInfo(true);

QuestDataRequest();

foreach(itr, NewQuestMap)
{
auto pQuestMap = itr->second;
if (pQuestMap.bQuestState != 1 && pQuestMap.bQuestState != 3)
continue;

QuestV2MonsterDataRequest(itr->first);
}
}



void CUser::SetSlotItemValue() En altına

	//BURASI_2


for (int i = 0; i {
_ITEM_DATA *pItem = GetItem(i);

if (i == BAG1)
pItem = GetItem(FAIRY);
else if (i == BAG2)
pItem = GetItem(BAG1);
else if (i == FAIRY)
pItem = GetItem(BAG2);

if ((pItem->nExpirationTime - UNIXTIME nExpirationTime != 0) || pItem->sCount RobItem(i);
}
} //BURASI_2

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...