Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
nxwile

2125 SRC+DB (Poyraz Bilişim)

Önerilen Mesajlar

Beş mesaj sınırlaması varmış forumda.
-- mesaja ek olarak --
:little_emrah:

Biraz daha yazalım ki içerik açılsın. Vizyona bak amk
-- mesaja ek olarak --
Devam yazmaya
-- mesaja ek olarak --
Deneyelim bakalım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

merhaba arkadaşlar @ nxwile paylaşmış oldugu bu src'nin pet datasında sorun var gameserver acmıyordu ben farklı bir src nin calısıcan pet kodlarını @ nxwile paylaştıgı src nin pet koduyla degiştirdim sorunsuz calısıyor eğer sizdede aynı sorun olursa aşağıda paylaştıgım kodları deniyebilirsiniz teşekkürler
 


#pragma once



class CPetTableSet : public OdbcRecordset

{

public:

	CPetTableSet(OdbcConnection * dbConnection, PetArray *pMap) 

		: OdbcRecordset(dbConnection), m_pMap(pMap) {}



	virtual tstring GetTableName() { return _T("PET_DATA"); }

	virtual tstring GetColumns() 

	{

		return _T("PET_SERIAL, PET_NAME, PET_EXP, PET_LEVEL, PET_STOMACH, PET_ITEMID, PET_CLASS");

	}



	virtual bool Fetch()

	{

		_PET_DATA *pData = new _PET_DATA;



		int i = 1;

		uint32 ItemId;

		_dbCommand->FetchUInt64(i++, pData->m_Serial);

		_dbCommand->FetchString(i++, pData->strPetName);

		_dbCommand->FetchByte(i++, pData->iExp);

		_dbCommand->FetchByte(i++, pData->m_bLevel);

		_dbCommand->FetchByte(i++, pData->m_sSatisfaction);

		_dbCommand->FetchUInt32(i++, ItemId);

		_dbCommand->FetchByte(i++, pData->m_sClass);

		



		if (pData == nullptr)

			delete pData;



		return true;

	}



	PetArray * m_pMap;

};

[/Code]

 

 


nasıl yapacağımız konusunda benide aydınlatsaydın : )

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kardeşim ben serverı kuramadım visual studio falan kurdum ama aı server exe login server exe ve game server exe falan yok içinde bende visualden açmaya çalıştım ama visualden falan anlamıyorum hiç yardımcı olurmusun ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...