Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
KO Developers Platformuna Hoşgeldin!
4Maestro

QuestMonsterCount :/

Önerilen Mesajlar

Alıntı
@ 4Maestro Merhaba..

lua_bindings.h bakın.. QuestMonster diye aratın var mı yok mu diye bakın..

İyi çalışmalar.


Hemen Bakıyorum baba Senin isim neydi :)
-- mesaja ek olarak --
@ KiraAmora61 Baktım yoktu orda Ekledim Şimdi Deniyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
http://prntscr.com/igcbzw buraya bakar mısı örnek çizdim.


uint16 CUser::V3_QuestCheckMonsterCount(uint16 sQuestID, uint8 Slot)

{
Quest_MonMap::iterator itr = m_QuestMonMap.find(sQuestID);

if (itr == m_QuestMonMap.end())
return 0;

return itr->second->dCKills[Slot - 1];

uint16 CUser::V3_QuestCheckMonsterCount(uint16 sQuestID, uint8 Slot)
{
Quest_MonMap::iterator itr = m_QuestMonMap.find(sQuestID);

if (itr == m_QuestMonMap.end())
return 0;

return itr->second->dCKills[Slot - 1]
ayni emre

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
uint16 CUser::V3_QuestCheckMonsterCount(uint16 sQuestID, uint8 Slot)

{
Quest_MonMap::iterator itr = m_QuestMonMap.find(sQuestID);

if (itr == m_QuestMonMap.end())
return 0;

return itr->second->dCKills[Slot - 1];

uint16 CUser::V3_QuestCheckMonsterCount(uint16 sQuestID, uint8 Slot)
{
Quest_MonMap::iterator itr = m_QuestMonMap.find(sQuestID);

if (itr == m_QuestMonMap.end())
return 0;

return itr->second->dCKills[Slot - 1]
ayni emre

User.h deki ne yazıyor stunda ki.

http://prntscr.com/igcgt5

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...