Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
KO Developers Platformuna Hoşgeldin!
cacaa

Bot sistemi yardım!

Önerilen Mesajlar

Botu oyuna sorunsuz sokuyorum TYPE değerini veriyorum fakat oyun içerisinde type değiştirmeye çalıştığımda invalid type hatası alıyorum.


if (value {
g_pMain->SendHelpDescription(this, "Error : Invalid value");
return true;
}

if (sType == "target") {

if (value == 0)
{
pUser->UserInOut(INOUT_SUMMON);
}
else if (value == 1)
{
pUser->UserInOut(INOUT_IN);
pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_NORMAL;
pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_NORMAL);
}
else if (value == 2)
{
pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT;
pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT);
}
else if (value == 3)
{
pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT_TARGET;
pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT_TARGET);
}
else if (value == 4)
{
pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_DWARF;
pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_DWARF);
}

return true;
}

else if (sType == "speed") {
pUser->m_bSpeedAmount = value;
pUser->Send2AI_UserUpdateInfo();
pUser->SendUserStatusUpdate(USER_STATUS_SPEED, USER_STATUS_INFLICT);
return true;
}
else if (sType == "race") {
pUser->ChangeFame(value);
pUser->Send2AI_UserUpdateInfo();
return true;
}
else if (sType == "kill")
{
pUser->OnDeath(pUser);
return true;
}
else if (sType == "bot") {
pUser->UserInOut(INOUT_OUT);
pUser->SetRegion(pUser->GetNewRegionX(), pUser->GetNewRegionZ());
pUser->UserInOut(INOUT_WARP);
return true;
}
else if (sType == "killnpc")
{
g_pMain->FindNpcInZoneAndRemove(0, value, 0);
return true;
}
else if (sType == "bdw") {
g_pMain->TempleEventSummonBDW();
return true;
}
else if (sType == "csw")
{
g_pMain->CastleSiegeWarZoneOpen(CLAN_BATTLE, ZONE_DELOS);
return true;
}
else if (sType == "kill")
{
pUser->OnDeath(pUser);
return true;
}
else if (sType == "nation")
{
pUser->m_bNation = value;
return true;
}
else if (sType == "ch")
{
pUser->m_bEventRoom = value;
pUser->ZoneChange(pUser->m_bZone, 0.0f, 0.0f);
return true;
}
else if (sType == "damage") {
pUser->m_Damage = value;
return true;
}
else if (sType == "godmode")
{
if (value == 1) {
pUser->m_bBlockPhysical = true;
pUser->m_bBlockMagic = true;
pUser->m_bBlockCurses = true;

}
else
{
pUser->m_bBlockPhysical = false;
pUser->m_bBlockMagic = false;
pUser->m_bBlockCurses = false;
}

return true;
}
else if (sType == "maxdamage")
{
pUser->m_MaxDamage = value;
return true;
}
else if (sType == "t")
{
g_pMain->SendNotice(strValue.c_str(), Nation::ALL);
return true;
}
else
{
g_pMain->SendHelpDescription(this, "Error : Invalid type");
return true;
}
}

return false;
}


Nerede hata yapmış olabilirim?
-- mesaja ek olarak --
Alıntı
Botu oyuna sorunsuz sokuyorum TYPE değerini veriyorum fakat oyun içerisinde type değiştirmeye çalıştığımda invalid type hatası alıyorum.


if (value {
g_pMain->SendHelpDescription(this, "Error : Invalid value");
return true;
}

if (sType == "target") {

if (value == 0)
{
pUser->UserInOut(INOUT_SUMMON);
}
else if (value == 1)
{
pUser->UserInOut(INOUT_IN);
pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_NORMAL;
pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_NORMAL);
}
else if (value == 2)
{
pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT;
pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT);
}
else if (value == 3)
{
pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT_TARGET;
pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT_TARGET);
}
else if (value == 4)
{
pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_DWARF;
pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_DWARF);
}

return true;
}

else if (sType == "speed") {
pUser->m_bSpeedAmount = value;
pUser->Send2AI_UserUpdateInfo();
pUser->SendUserStatusUpdate(USER_STATUS_SPEED, USER_STATUS_INFLICT);
return true;
}
else if (sType == "race") {
pUser->ChangeFame(value);
pUser->Send2AI_UserUpdateInfo();
return true;
}
else if (sType == "kill")
{
pUser->OnDeath(pUser);
return true;
}
else if (sType == "bot") {
pUser->UserInOut(INOUT_OUT);
pUser->SetRegion(pUser->GetNewRegionX(), pUser->GetNewRegionZ());
pUser->UserInOut(INOUT_WARP);
return true;
}
else if (sType == "killnpc")
{
g_pMain->FindNpcInZoneAndRemove(0, value, 0);
return true;
}
else if (sType == "bdw") {
g_pMain->TempleEventSummonBDW();
return true;
}
else if (sType == "csw")
{
g_pMain->CastleSiegeWarZoneOpen(CLAN_BATTLE, ZONE_DELOS);
return true;
}
else if (sType == "kill")
{
pUser->OnDeath(pUser);
return true;
}
else if (sType == "nation")
{
pUser->m_bNation = value;
return true;
}
else if (sType == "ch")
{
pUser->m_bEventRoom = value;
pUser->ZoneChange(pUser->m_bZone, 0.0f, 0.0f);
return true;
}
else if (sType == "damage") {
pUser->m_Damage = value;
return true;
}
else if (sType == "godmode")
{
if (value == 1) {
pUser->m_bBlockPhysical = true;
pUser->m_bBlockMagic = true;
pUser->m_bBlockCurses = true;

}
else
{
pUser->m_bBlockPhysical = false;
pUser->m_bBlockMagic = false;
pUser->m_bBlockCurses = false;
}

return true;
}
else if (sType == "maxdamage")
{
pUser->m_MaxDamage = value;
return true;
}
else if (sType == "t")
{
g_pMain->SendNotice(strValue.c_str(), Nation::ALL);
return true;
}
else
{
g_pMain->SendHelpDescription(this, "Error : Invalid type");
return true;
}
}

return false;
}


Nerede hata yapmış olabilirim?


Sorunu çözdüm. Yanlış kullanımdan öte geliyormuş kusura bakmayın. :)
Kategorize sistemini koda dahil etmemişim.

Doğru kullanım +set Karakter Adı Kategori Değer

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...