Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
KO Developers Platformuna Hoşgeldin!
Mamico

chaotic generator item kırdırma hakkında

Önerilen Mesajlar

Arkadaşlar chaotic generator da taşı yada gemi kırdırınca chaotic generatorda görünmüyor çıkan item ancak çantaya geliyor. bu konu ile alakalı bir kaç gündür ugrasıyorum ve çözemedim ustalar yardımcı olursanız çok sevinirim.
Bu arada bazı itemelr görünmüyor priest shell görünüyor mesela ama flame ring raptor görünmüyor 😞

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

Arkadaşlar chaotic generator da taşı yada gemi kırdırınca chaotic generatorda görünmüyor çıkan item ancak çantaya geliyor. bu konu ile alakalı bir kaç gündür ugrasıyorum ve çözemedim ustalar yardımcı olursanız çok sevinirim.
Bu arada bazı itemelr görünmüyor priest shell görünüyor mesela ama flame ring raptor görünmüyor 😞

 


Alakalı pakette kayma mevcut. Kontrol et.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

üstadım hangi paketleri kontrol etmem gerekli 😕

 


CUser::BifrostPieceProcess(..) fonksiyonunun sonunda fail_return kısmı bulunması lazım.

Düzgünü şu şekilde olmalı,

 

 

fail_return:

	Packet result(WIZ_ITEM_UPGRADE);

	result << (uint8)ITEM_BIFROST_EXCHANGE

		<< (uint8)resultOpCode

		<< nOutputItemID

		<< uint16(bOutputItemPos - KOInventorySlots::INVEN_START) // slot1

		<< nInputItemID

		<< (uint8)resultMessage

		<< uint16(bInputItemPos) // slot1	

		;

	Send(&result);

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ustad aynen bende uyguladım bunu, yalnız sorun devam ediyor. GEM kırdırıyorum chaotic de ne çıktığını göstermiyor. ama sağ altta invertory e geliyor.

aynen bu şekilde yaptım SRC içerisinde.
rJbzkV.jpg
-- mesaja ek olarak --

fail_return:

	Packet result(WIZ_ITEM_UPGRADE);

	result << (uint8)ITEM_BIFROST_EXCHANGE << (uint8)resultOpCode << nItemID << sItemSlot << nExchangeItemID << sExchangeItemSlot << (uint8)resultMessage;

	Send(&result);



	result.clear();

	result.SetOpcode(WIZ_OBJECT_EVENT);

	result << (uint8)OBJECT_ARTIFACT << (uint8)resultMessage << nObjectID;



	if (resultOpCode != Failed)

		SendToRegion(&result,nullptr,GetEventRoom());

}

 

 


bu kodları olduğu gibi SRC girdim şuanda düzeldi gibi ama bi kaç kişi test etmemiz gerekecek o zaman tam yazacağım. kendim deniyorum şuanda bir problem görünmüyor. teşekkürler

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

CUser::BifrostPieceProcess(..) fonksiyonunun sonunda fail_return kısmı bulunması lazım.

Düzgünü şu şekilde olmalı,


fail_return:

	Packet result(WIZ_ITEM_UPGRADE);

	result << (uint8)ITEM_BIFROST_EXCHANGE

		<< (uint8)resultOpCode

		<< nOutputItemID

		<< uint16(bOutputItemPos - KOInventorySlots::INVEN_START) // slot1

		<< nInputItemID

		<< (uint8)resultMessage

		<< uint16(bInputItemPos) // slot1	

		;

	Send(&result);

 

 

 


hocam son güncellemede sıkıntı söyle cereyan ediyor. INVERTORY me her GEM ve FRAG. dan 100 tane aldım hepsini kırdırıyorum hiç sıkıntısız itemleri CHAOTIC de gösteriyordu bankaya bıraktım üstüme 1 er tane aldım her GEM ve FRAG dan kırdırdığım zaman göstermiyor CHAOTIC de. yani invertory de 1 tane olduğu zaman göstermiyor 2 veya üstü kaç olursa olsun kırdırdığın her item görünüyor hocam.

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...