Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
espandot

Smd kullanımları nerede ve nasıl gerçekleşir?

Önerilen Mesajlar

Arkadaşlar forumda varolan oldschoolko database'ini indirdik ancak düzgün bir şekilde açmamız için MAP'ler mevcut değil biliyorsunuzdur, ai server açarken bir çok SMD hatası verıyor sayısını saymadım, smd ısımlerı hep oldschoolko olarak degıstırılmış, herhangı bı smd adını o sekılde cevırınce kabul edıyor ancak muhtemeldırkı oyun ıcerısınde sorun olucak. Örnegın oldschoolko_felankor.smd orjınal halınde muhtemelen felankor odası cart curtu temsıl ederken bızım kafamıza gore bır smd adını buna cevırmemız artık felankor tarafının ıslevsız kalacagı anlamına gelıyor.
Bende şöyle birşey düşündüm acaba verdıgı smd hatalarını SQL ıcerısınde DB de nerede kullanıldıgını bulup ona uygun 1299da smd varsa map dosyasına atmak lazım. Şımdı bu taktırde 2 soru var onumde;
1. olarak; bulunamayıp hata verılen SMD databasede ne işe yarıyor nasıl ogrenebılırız?
2. olarak 1299'da bulamadıgımız SMD dosyalarını 18xx-19xx fileslardan alsak çalışırlarmı?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hocam smd nin en temel işlevi, gateler, respawn point noktaları gibi objelerin koordinatlarını ve geçiş alanlarını barındıran dosyadır. Zone_Info tablosunu açın burada eğer hata veren smd nin yer aldığı zone sizin zaten kullanmayacağınız bir alan ise direk silebilirsiniz. Yok ileride bekli kullanırım diyorsanız herhangi bir smd dosyasını[map klasörü içerisinde yer alırlar genelde] kopyalayarak çoğaltıp ismini değiştirip hatadan kurtulabilirsiniz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
anladım hocam ancak bazı smdlerde cz falan yazıyor eğer sorun cz geçişindede varsa dedıgınız ıslem ısıme yaramayabılır


hocam cz için zaten ezelden beridir freezone_1707.smd si kullanılır. geçişleri oyuna girdiğinizde gateleri deneyerek bulabilirsiniz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu kapalıdır ama konuya cevap yazmaya yetkiniz var görünüyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...