Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
espandot

19xx Server Tıklayınca hata raporu verıyor yardım lutfen

Önerilen Mesajlar

arkadaşlar 19xx clienti 1299a cevırmeye calısıyorum normal oyun clıentı ıle gırınce oyuna gırıyor sorunsuz bır sekılde ancak uls_us ve bazı dxt ve uifleri clıente atınca server connect dedıkten sonra hata raporu alıyorum oyundan atıyor sizce nerede hata yapıyorum? Sorun Uİ'deki dxt yada uif kaynaklımıdır yoksa datadaki tbl kaynaklımıdır? tbl kaynaklı ıse hangı tbl yuzunden bu durumu yaşıyor olabılırım fikri olan varmı?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin

Sonradan client içine attığın dosyalar KO.exe ile uyuşmadığında dolayı oyun patlıyor.
İlk önce belli başlı dosyaları açıp inceleyip neyin ne olduğunu anlamaya çalışın.
Küçükte olsa oynamalar yapın böyle direk bodoslama girerseniz hiç bişey anlamazsınız.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

şu unpack exe falan dedıklerı şey tamda bu ıse yaramıyomu benmı olayı yanlıs anladım :D ko exenın bagımsız olarak elde ne hangı tbl ce dxt varsa calısmasını saglayacak bırsey yokmudur :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin

Anlaman için söyle bir örnek vereyim o zaman daha açıklayıcı olsun.
(Programlama bilmediğin ve oyun mantığını bilmediğin için)

Sen Fransızca biliyor musun?
Hayır.
Peki bilmediğin bir dili konuşabilir misin?
Tabi ki konuşamazsın.
Peki bilmediğin bir dili anlayabilir misin?
Tabi ki anlayamazsın.

KO.exe (uif) dosyalarından örnek verelim her bir dosyanın okuma sırası ve yapısı mevcut. Üst version da daha fazla okuma sırası ve yapısı olacağı için alt version ile uyuşmayacaktır. Sen gidip re_chat_info.uif yerine ka_chat_info.uif atarsan çalışmaz.
Sebebi ise şudur; ka_chat_info.uif içerisinde yeni gelen nesneler bulunmamaktadır.
User Info penceresi, Noah Knights buttonu gibi özellikler yok anlayacağın. Bunları okumaya çalışıyor ama içinde yok.
Daha sonra bu Noah Knights buttonunu çağırmak istiyor ama okuyamadığından (yükleyemediğinden) o değişken boş olduğu için KO.exe patlıyor.

Yine söylüyorum eğer bir şeyleri öğrenmek istiyorsanız ilk önce olan şeylerin üstünde oynama yapın ve ilk önce UI editörün kullanışını öğrenin.
Üst versiona MYKO görünümlü skin yapmak istiyorsan açacaksın UI Editörü ile herhangi bir üst version dosyasını üstünde oynama yapacaksın. Görüntüsünü değiştireceksin nesne silmeyeceksin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir kere verison.h'yi değiştirip versionu direkt olarak düşüremezsın src de çok işin var

UPDATE USER Kısımlarını 1299 göre ayarlamalısın

uygun exe bulmalısın bulduğun exeyi srcye tanıtmalısın (sanırım private key ve 1-2 void kısmı var adı aklıma gelmiyor şuan)

sqldeki tablelerin colomslarını srcye tanıtmalısın

.. ve bunun gibi bir çok işlem var

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin
Alıntı

Bir kere verison.h'yi değiştirip versionu direkt olarak düşüremezsın src de çok işin var

UPDATE USER Kısımlarını 1299 göre ayarlamalısın

uygun exe bulmalısın bulduğun exeyi srcye tanıtmalısın (sanırım private key ve 1-2 void kısmı var adı aklıma gelmiyor şuan)

sqldeki tablelerin colomslarını srcye tanıtmalısın

.. ve bunun gibi bir çok işlem var

 


Server Files uyarlamaya çalışmıyor arkadaş Client arayüzünü 1298 görünümlü yapmaya çalışıyor.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Server Files uyarlamaya çalışmıyor arkadaş Client arayüzünü 1298 görünümlü yapmaya çalışıyor.


https://www.kodevelopers.com/unpack-exe-paylasimlari/1341-v1299-ayri-chat-amp-infobar-unpack-knightonlineexe.html

buradaki mantığı kullansa olabilir mi peki ben yanlış anladım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin
Alıntı


Arkadaş direk Üst version KRKO olan skin görüntüsünü MYKO görüntüsüne uyarlamak istiyor.

v2 Clientini 1298 görünümüne çekmek istiyor oldschoolko gibi yapmaya çalışıyor.

O verdiğin link tamamen 1298 KO.exe olduğu için arkadaşın isteği ile uyuşmuyor. Arkadaşın KO.exe değiştirmeden client dosyalarıyla oynaması gerekiyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

çok iyi anladım dedıgınız özkan bey ancak takıldıgım bır yer var örnek vereyım re_chatting_box uif mesela tek bır chat penceresı var ancak bunu 1299dakı gıbı yapmam ıcın 2 ayrı chat penceresı ayarlamam lazım şimdi bu durumda sonuc surayamı cıkıyor yanlısmı anladım?
re_chatting_box.iuf dosyasını el morad chat penceresı ıcın duzenledım.
re_chatting_box2.uif diye bır uif dosyası ve dxtlerıyle bırlıkte yenıden duzenleyıp uls_us tbl'nın human ıcın olan kısmına chattıng1i karus ıcın olan kısmına chattıng2yimi tanıtmam gerekıyor? Birde söyle bır sorun cıkıyor ortada benım duzenledıgım uif acaba oyun içerisinde çalışacakmı, yani gercekten cok zorlanıyorum demem oki
19xx versıonda chat penceresı hp bar penceresı ınventory penceresı ıkı ırktada aynı olucak sekılde tasarlanmış ancak 1299 arayuzu ıcın elmorad ıcın farklı karus ıcın farklı uifler duzenlemek gerekıyor bunu uls_us tblde nasıl duzenlıycez orasını halen cozemedım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin
Alıntı
çok iyi anladım dedıgınız özkan bey ancak takıldıgım bır yer var örnek vereyım re_chatting_box uif mesela tek bır chat penceresı var ancak bunu 1299dakı gıbı yapmam ıcın 2 ayrı chat penceresı ayarlamam lazım şimdi bu durumda sonuc surayamı cıkıyor yanlısmı anladım?
re_chatting_box.iuf dosyasını el morad chat penceresı ıcın duzenledım.
re_chatting_box2.uif diye bır uif dosyası ve dxtlerıyle bırlıkte yenıden duzenleyıp uls_us tbl'nın human ıcın olan kısmına chattıng1i karus ıcın olan kısmına chattıng2yimi tanıtmam gerekıyor? Birde söyle bır sorun cıkıyor ortada benım duzenledıgım uif acaba oyun içerisinde çalışacakmı, yani gercekten cok zorlanıyorum demem oki
19xx versıonda chat penceresı hp bar penceresı ınventory penceresı ıkı ırktada aynı olucak sekılde tasarlanmış ancak 1299 arayuzu ıcın elmorad ıcın farklı karus ıcın farklı uifler duzenlemek gerekıyor bunu uls_us tblde nasıl duzenlıycez orasını halen cozemedım


UIs_us.tbl içerisinde 2 tane sütun var biri elmorad biri karus için en baştaki
1 değerini alan index karus için, 2 değerini alan index elmorad için oluyor.
Bunu kendin dosya isimlerini değiştirerek yapabilirsin.
re_chatting_box.uif ismini değiştirirsin ka_chatting_box.uif ve el_chatting_box.uif yaparsın.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben nerede hata yaptıgımı anladım, mesela su anda oldschoolkonun kratos serverı ıcın hazırlamıs oldugu clıentte ui deki dosyalardan örnegın ka_chat.uif acıyorum sonra hangı dxtlerı kullandıgına bakıyorum kullandıgı dxtlerıde alıyorum sonra ka_chatting_box.uif olarak adını degıstıyorum uifin dxtler ıle bırlıkte uiye atıyorum, daha sonra uls_us tbl acıp re_chattıng_box yazan yere ka_chatting_box.uif yi eklıyorum aynı sekılde dıger butonada el_chattıng_box olarak hazırladıgımı eklıyorum oyuna gırıyorum evet görüntü geliyor ancak hıcbırsey yazılmıyor, galıba bu ısı tek tek el ile yapmak lazımmıs teşekkür ederım verdıgın bılgıler ıcın sevılıyorsun

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu kapalıdır ama konuya cevap yazmaya yetkiniz var görünüyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...