Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
eqwa11

oyun içi yaratık ve npc leirn id sini görmek

Önerilen Mesajlar

SQL kod olarak oyuna hangi karakter ile giriş yapıyorsan bu kodu uygulayıp karakteri GM yapabilirsin bu sayede oyun içinde npc ve monster ID lerini görebilirsin

UPDATE USERDATA SET Authority ='0' where strUserID ='Karakterİsmi'


Authority değerlerinin açıklaması ;

0 ise GM
1 ise User

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
SQL kod olarak oyuna hangi karakter ile giriş yapıyorsan bu kodu uygulayıp karakteri GM yapabilirsin bu sayede oyun içinde npc ve monster ID lerini görebilirsin

UPDATE USERDATA SET Authority ='0' where strUserID ='Karakterİsmi'


Authority değerlerinin açıklaması ;

0 ise GM
1 ise User


gm charla giriyodum öncedende hiç bişi gözkmüyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İsminin üstünde görünmesi için bilgim yok ancak üstüne tıkladığında gözükmesi için

bool CLuaEngine::ExecuteScript ' e aşağıdakini eklersen belki yardımcı olur (Npc Ler İçin)



if (pUser->isGM())
{
g_pMain->SendHelpDescription(pUser, string_format("[Quest System] : NpcID = %d - EventID = %d - Lua = %s", pNpc->m_sSid, nEventID, filename));
}


Monsterler için yada farklı bir şekilde npcler içinde kullanmak istiyorsan
WIZ_TARGET_HP den yararlanabilirsin

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin
Alıntı
senin paylaşmış oldugun 1975 versiyon için


@ HKS zaten bahsetmiş benim Quest ile işim olmadığı için ben aşağıdaki verdiğim gibi kullanıyorum.

void CUser::SendTargetHP fonksiyonunun sonuna eklersin aşağıdaki komutu ondan sonra tıkladığın herşeyin (gate, anvil, lever hariç) ID görebilirsin.


#if(_DEBUG)
if (isGM())
g_pMain->SendHelpDescription(this, string_format("Target ID : %d", tid).c_str());
#endif

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...