donz05 30 #1 Oluşturuldu: Kasım 24, 2020 arkadaşlar sourcemde şöyle bir sorunla karşılaştım monster stone girişi hakkında if (pUser->GetLevel() >= 1 && pUser->GetLevel() <= 50) ZoneID = ZONE_STONE1; else if (pUser->GetLevel() >= 51 && pUser->GetLevel() <= 70) ZoneID = ZONE_STONE2; else if (pUser->GetLevel() >= 71 && pUser->GetLevel() <= m_byMaxLevel) ZoneID = ZONE_STONE3; 1 ile 50 lvl arasında ilk haritaya giriş yapıyorsun fakat haritanın sonunda lufersona ışınlamak istiyor --------------------------------------------------------------------------------------- if (m_bMonsterStoneTime + PLAYER_MONSTER_STONE_INTERVAL < UNIXTIME && isMonsterStoneActive() && isInTempleQuestEventZone()) { MonsterStoneProcess(TEMPLE_EVENT_DISBAND); KickOutZoneUser(); } if (m_MonsterSummonTime + PLAYER_MONSTER_STONE_KILL_INTERVAL < UNIXTIME && isMonsterStoneActive() && isMonsterStoneMonsterKill() && isInTempleQuestEventZone()) { MonsterStoneProcess(TEMPLE_EVENT_DISBAND); KickOutZoneUser(); } -------------------------------------------------------------------------------------- KickOutZoneUser(); bu komut ile lufersona yönlendiriyor buda oyunun bugta kalmasına sebep oluyor malum luferson giriş lvl li 35 20 lvl de monster stone giren biri bu buga giriyor if (pUser->GetLevel() >= 1 && pUser->GetLevel() <= 50) bu satırdaki 1 lvl li 35 yapıncada adamın monster stone taşını yiyoruz boş yere KickOutZoneUser(); bu satır yerine direk moradon a ışınlayabileceğimiz bir satrı yazabilirmiyiz yada if (pUser->GetLevel() >= 1 && pUser->GetLevel() <= 50) ZoneID = ZONE_STONE1; else if (pUser->GetLevel() >= 51 && pUser->GetLevel() <= 70) ZoneID = ZONE_STONE2; else if (pUser->GetLevel() >= 71 && pUser->GetLevel() <= m_byMaxLevel) ZoneID = ZONE_STONE3; buraya 35 lvl den dşük ise giremezsin tarzında bir engel satırı ekleyebilirmiyiz? Özkan hocam cengiz kardeşim sabaha kadar uğraştım bi yöntem bulamadım saygılarımı sunuyorum bi el atın lütfen 🙂 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
murat147a 2 #2 Kasım 27, 2020 tarihinde gönderildi On 24.11.2020 at 06:51, donz05 yazdı: arkadaşlar sourcemde şöyle bir sorunla karşılaştım monster stone girişi hakkında if (pUser->GetLevel() >= 1 && pUser->GetLevel() <= 50) ZoneID = ZONE_STONE1; else if (pUser->GetLevel() >= 51 && pUser->GetLevel() <= 70) ZoneID = ZONE_STONE2; else if (pUser->GetLevel() >= 71 && pUser->GetLevel() <= m_byMaxLevel) ZoneID = ZONE_STONE3; 1 ile 50 lvl arasında ilk haritaya giriş yapıyorsun fakat haritanın sonunda lufersona ışınlamak istiyor --------------------------------------------------------------------------------------- if (m_bMonsterStoneTime + PLAYER_MONSTER_STONE_INTERVAL < UNIXTIME && isMonsterStoneActive() && isInTempleQuestEventZone()) { MonsterStoneProcess(TEMPLE_EVENT_DISBAND); KickOutZoneUser(); } if (m_MonsterSummonTime + PLAYER_MONSTER_STONE_KILL_INTERVAL < UNIXTIME && isMonsterStoneActive() && isMonsterStoneMonsterKill() && isInTempleQuestEventZone()) { MonsterStoneProcess(TEMPLE_EVENT_DISBAND); KickOutZoneUser(); } -------------------------------------------------------------------------------------- KickOutZoneUser(); bu komut ile lufersona yönlendiriyor buda oyunun bugta kalmasına sebep oluyor malum luferson giriş lvl li 35 20 lvl de monster stone giren biri bu buga giriyor if (pUser->GetLevel() >= 1 && pUser->GetLevel() <= 50) bu satırdaki 1 lvl li 35 yapıncada adamın monster stone taşını yiyoruz boş yere KickOutZoneUser(); bu satır yerine direk moradon a ışınlayabileceğimiz bir satrı yazabilirmiyiz yada if (pUser->GetLevel() >= 1 && pUser->GetLevel() <= 50) ZoneID = ZONE_STONE1; else if (pUser->GetLevel() >= 51 && pUser->GetLevel() <= 70) ZoneID = ZONE_STONE2; else if (pUser->GetLevel() >= 71 && pUser->GetLevel() <= m_byMaxLevel) ZoneID = ZONE_STONE3; buraya 35 lvl den dşük ise giremezsin tarzında bir engel satırı ekleyebilirmiyiz? Özkan hocam cengiz kardeşim sabaha kadar uğraştım bi yöntem bulamadım saygılarımı sunuyorum bi el atın lütfen 🙂 g_pMain->KickOutZoneUsers(ZONE_STONE1, ZONE_MORADON); g_pMain->KickOutZoneUsers(ZONE_STONE2, ZONE_MORADON); g_pMain->KickOutZoneUsers(ZONE_STONE3, ZONE_MORADON); ZONE_STONE1-2-3'ü kendine göre düzenleyip denermisin? 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
donz05 30 #3 Konu Sahibi Kasım 27, 2020 tarihinde gönderildi yardımın için teşekkürler hocam farklı bir kod ile kandırdık 😄 eline sağlık Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş