Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
donz05

source yardım...

Önerilen Mesajlar

arkadaşlar sourcemde şöyle bir sorunla karşılaştım monster stone girişi hakkında

if (pUser->GetLevel() >= 1 && pUser->GetLevel() <= 50)
        ZoneID = ZONE_STONE1;
    else if (pUser->GetLevel() >= 51 && pUser->GetLevel() <= 70)
        ZoneID = ZONE_STONE2;
    else if (pUser->GetLevel() >= 71 && pUser->GetLevel() <= m_byMaxLevel)
        ZoneID = ZONE_STONE3;

 

1 ile 50 lvl arasında ilk haritaya giriş yapıyorsun fakat haritanın sonunda lufersona ışınlamak istiyor

---------------------------------------------------------------------------------------

 

if (m_bMonsterStoneTime + PLAYER_MONSTER_STONE_INTERVAL < UNIXTIME && isMonsterStoneActive() && isInTempleQuestEventZone())
    {
        MonsterStoneProcess(TEMPLE_EVENT_DISBAND);
        KickOutZoneUser();
    }

    if (m_MonsterSummonTime + PLAYER_MONSTER_STONE_KILL_INTERVAL < UNIXTIME && isMonsterStoneActive() && isMonsterStoneMonsterKill() && isInTempleQuestEventZone())
    {
        MonsterStoneProcess(TEMPLE_EVENT_DISBAND);
        KickOutZoneUser();
    }

--------------------------------------------------------------------------------------

 

KickOutZoneUser();  bu komut ile lufersona yönlendiriyor buda oyunun bugta kalmasına sebep oluyor malum luferson giriş lvl li 35 20 lvl de monster stone giren biri bu buga giriyor

 

if (pUser->GetLevel() >= 1 && pUser->GetLevel() <= 50)               bu satırdaki 1 lvl li 35 yapıncada adamın monster stone taşını yiyoruz boş yere

 

KickOutZoneUser();   bu satır yerine direk moradon a ışınlayabileceğimiz bir satrı yazabilirmiyiz

yada

if (pUser->GetLevel() >= 1 && pUser->GetLevel() <= 50)
        ZoneID = ZONE_STONE1;
    else if (pUser->GetLevel() >= 51 && pUser->GetLevel() <= 70)
        ZoneID = ZONE_STONE2;
    else if (pUser->GetLevel() >= 71 && pUser->GetLevel() <= m_byMaxLevel)
        ZoneID = ZONE_STONE3;

buraya 35 lvl den dşük ise giremezsin tarzında bir engel satırı ekleyebilirmiyiz?

Özkan hocam cengiz kardeşim sabaha kadar uğraştım bi yöntem bulamadım saygılarımı sunuyorum bi el atın lütfen 🙂

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 24.11.2020 at 06:51, donz05 yazdı:

arkadaşlar sourcemde şöyle bir sorunla karşılaştım monster stone girişi hakkında

if (pUser->GetLevel() >= 1 && pUser->GetLevel() <= 50)
        ZoneID = ZONE_STONE1;
    else if (pUser->GetLevel() >= 51 && pUser->GetLevel() <= 70)
        ZoneID = ZONE_STONE2;
    else if (pUser->GetLevel() >= 71 && pUser->GetLevel() <= m_byMaxLevel)
        ZoneID = ZONE_STONE3;

1 ile 50 lvl arasında ilk haritaya giriş yapıyorsun fakat haritanın sonunda lufersona ışınlamak istiyor

---------------------------------------------------------------------------------------

if (m_bMonsterStoneTime + PLAYER_MONSTER_STONE_INTERVAL < UNIXTIME && isMonsterStoneActive() && isInTempleQuestEventZone())
    {
        MonsterStoneProcess(TEMPLE_EVENT_DISBAND);
        KickOutZoneUser();
    }

    if (m_MonsterSummonTime + PLAYER_MONSTER_STONE_KILL_INTERVAL < UNIXTIME && isMonsterStoneActive() && isMonsterStoneMonsterKill() && isInTempleQuestEventZone())
    {
        MonsterStoneProcess(TEMPLE_EVENT_DISBAND);
        KickOutZoneUser();
    }

--------------------------------------------------------------------------------------

KickOutZoneUser();  bu komut ile lufersona yönlendiriyor buda oyunun bugta kalmasına sebep oluyor malum luferson giriş lvl li 35 20 lvl de monster stone giren biri bu buga giriyor

if (pUser->GetLevel() >= 1 && pUser->GetLevel() <= 50)               bu satırdaki 1 lvl li 35 yapıncada adamın monster stone taşını yiyoruz boş yere

KickOutZoneUser();   bu satır yerine direk moradon a ışınlayabileceğimiz bir satrı yazabilirmiyiz

yada

if (pUser->GetLevel() >= 1 && pUser->GetLevel() <= 50)
        ZoneID = ZONE_STONE1;
    else if (pUser->GetLevel() >= 51 && pUser->GetLevel() <= 70)
        ZoneID = ZONE_STONE2;
    else if (pUser->GetLevel() >= 71 && pUser->GetLevel() <= m_byMaxLevel)
        ZoneID = ZONE_STONE3;

buraya 35 lvl den dşük ise giremezsin tarzında bir engel satırı ekleyebilirmiyiz?

Özkan hocam cengiz kardeşim sabaha kadar uğraştım bi yöntem bulamadım saygılarımı sunuyorum bi el atın lütfen 🙂

        g_pMain->KickOutZoneUsers(ZONE_STONE1, ZONE_MORADON);
        g_pMain->KickOutZoneUsers(ZONE_STONE2, ZONE_MORADON);
        g_pMain->KickOutZoneUsers(ZONE_STONE3, ZONE_MORADON);

 

ZONE_STONE1-2-3'ü kendine göre düzenleyip denermisin?

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...