KO Developers

Go Back   KO Developers > KO Development > Projeler


Projeler Genel proje paylaşımı


Beğeni Geçmişi2Beğeniler

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 21 Şubat 2018, 11:36   #1 (permalink)
Aktif Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 24 Ekim 2017
Mesajlar: 134[+]
Kredi Bakiyeniz: 6.001
Ettiği teşekkür sayısı: 36
15 Mesaja 26 Kez Teşekkür Aldı

Standart Kopya ama Alisilmisin disinda bir KO ( Fikir asamasinda )

Merhaba arkadaslar kafam da suan icin hemen hemen oturmus bir dusunce var.
Aklim daki fikrin cogunu buraya yazacagim, begenen olursa kendisi de yapabilir veya birlikte de yapabiliriz

Su an oyun dunyasindaki en populer oyun turu Battle Royal dir.
Ben de yillardir ayni seyleri isitip isitip onumuze koyan bir yapiya her zaman karsi olmusumdur .Dun Mgame bunu yaparken, bugun ise piyasadaki pvp lerin hepsinin yapmasi komik oluyor.



Oyunun ana temasi BATTLE ROYALE olacak, bu sebeple
1. İlk sorum ve en kritigi , piyasa da paylasim daki dosyalarin kac usere kadar patlamadan calisir 100-200-300.?
3.BR mantigindaki daralan alan , gaz sistemini yapacak bilgiye sahip olmadigim icin daha once hazirladigim haritalari oyuncu sayisina gore aktif etmeyi dusunuyorum
Ornegin 100 kisiyi 100X100 luk harita ile oyuna baslatip 70 kalinca 50x50 lik bir haritaya isinlanma gibi bir dusunce var.
4.Herkes bir birine dusman olacagi icin Arenayi kopyalamam veya onun ayarlarini bir haritaya aktarmam gerekiyor.
5.Oyun haritasin da Trade ,Merchant , Parti kurma veya bozma islemleri kapatilacak.
6.Sistemi kurup oynanabilir hale getirebilirsem , cogaltma islemi yapilacak (2v2_4v4_8v8)
7. Tam anlamiyla BR olmasi ve karakter dengesi icin Skill sistemini moduler bir hale getirmeyi dusunuyorum (Pot gibi herkesin her kullanabilecegi, hepsi olmasada oldugu kadari )
8.Oyun tamamen BR den ibaret olacak , PK server mantingdaki surekli Pk atma fikri , BR ile farkli ve cok daha Zengin bir hale gelecek .
Kafamdaki projenin kabaca hali boyle yazdiklarimi ana fikir sayarak siz de olusturabilirsiniz , veya birlikten kuvvet dogar deyip ortaklasa da yapabiliriz.
Buraya bu sebeple konu aciyorum, kafam daki fikrin tek kisi tarafindan sonuca ulasmasi ciddi zaman alacak.
İlgilenen arkadaslar var ise iletisime gecebilirler.
Yazilim bilgimi merak eden olursa az biraz c# biliyorum desem yeter herhal de ,onu da unity de ogrendim , bu fikir olmazsa zaten Unity uzerin den 2D oyun yapacagim oda aklim da
Herkese iyi gunler.

Konu yanlis yer de ise tasirsaniz sevnirim.Telefon dan yazdigim icin yazimda hatalar olabilir .
KiraAmora61 bunu beğendi
Maxim isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Maxim Üyemize Teşekkür Edenler:
KiraAmora61 (21 Şubat 2018)
Okunmamış 21 Şubat 2018, 13:14   #2 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

OzkanOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.014[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 39
318 Mesaja 907 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)Chat Yazılarınızı Düzenleyebilmeİmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart Cevap: Kopya ama Alisilmisin disinda bir KO ( Fikir asamasinda )

Oyunu tam olarak bilmiyorum ne nedir diye düzgünce anlatım yaparsan yapamayacağımız şey yok.

Mesela tek anladığım noktadan örnek vereyim, haritayı daraltma olarak anlatmışsın. Örnek verecek olursak 1024 x 1024 harita olacak ve bu belirli zamanlarda küçülecek. Küçüldüğü sırada etraftaki kişilere o alan içerisini belirten bir görsellik sunulacak ve o alan dışında kalan kullanıcılar öldürülecek.

Bu dediğini yapabiliriz harita değiştirmeye gerek kalmadan. Örnek vereyim 1024 x 1024 haritayı her dakika da bir 8 x 8 olarak küçülteceksin. Bir süre sonra oluşacak koordinat sınırı atıyorum 768 x 768 olacak. Haritanın orta noktasını baz alacaksın.

Bunun hesaplaması da söyle oluyor.

Harita Boyutu = 1024;
Haritanın orta noktası = 1024 / 2 = 512;
Haritanın bir süre sonra küçülme boyutu = 768;
Küçülmüş haritanın orta noktası = 768 / 2 = 384;
Minimum gidilecek X koordinat = 512 - 384 = 128;
Maximum gidilecek X koordinat = 512 + 384 = 896;

Bu da demek oluyor ki 128, 128 ve 896, 896 koordinatları arasından sonra geçiş sağlanmayacak. Server tarafından bunu paket ile gönderirsin her harita boyutu küçüldüğünde ve ona göre Client tarafında Move işleminde kontrol yaparsın. Eğer ki yürüdüğünde gideceği koordinat bunlar dışına çıkıyorsa karakterin Move işlemini gerçekleştirmezsin olduğu yerde durur bildiğin Collision görevi gösterirsin.

Anlayacağın yapılmayacak şey yok istersen oyunun temasını komple değiştirebilirsin sadece gerekli olan bilgi ve zaman.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
OzkanOzdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 21 Şubat 2018, 15:06   #3 (permalink)
Kıdemli Üye

aakinci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 14 Temmuz 2017
Mesajlar: 412[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.656
Ettiği teşekkür sayısı: 36
61 Mesaja 98 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart Cevap: Kopya ama Alisilmisin disinda bir KO ( Fikir asamasinda )

Alıntı:
Maxim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Merhaba arkadaslar kafam da suan icin hemen hemen oturmus bir dusunce var.
Aklim daki fikrin cogunu buraya yazacagim, begenen olursa kendisi de yapabilir veya birlikte de yapabiliriz

Su an oyun dunyasindaki en populer oyun turu Battle Royal dir.
Ben de yillardir ayni seyleri isitip isitip onumuze koyan bir yapiya her zaman karsi olmusumdur .Dun Mgame bunu yaparken, bugun ise piyasadaki pvp lerin hepsinin yapmasi komik oluyor.



Oyunun ana temasi BATTLE ROYALE olacak, bu sebeple
1. İlk sorum ve en kritigi , piyasa da paylasim daki dosyalarin kac usere kadar patlamadan calisir 100-200-300.?
3.BR mantigindaki daralan alan , gaz sistemini yapacak bilgiye sahip olmadigim icin daha once hazirladigim haritalari oyuncu sayisina gore aktif etmeyi dusunuyorum
Ornegin 100 kisiyi 100X100 luk harita ile oyuna baslatip 70 kalinca 50x50 lik bir haritaya isinlanma gibi bir dusunce var.
4.Herkes bir birine dusman olacagi icin Arenayi kopyalamam veya onun ayarlarini bir haritaya aktarmam gerekiyor.
5.Oyun haritasin da Trade ,Merchant , Parti kurma veya bozma islemleri kapatilacak.
6.Sistemi kurup oynanabilir hale getirebilirsem , cogaltma islemi yapilacak (2v2_4v4_8v8)
7. Tam anlamiyla BR olmasi ve karakter dengesi icin Skill sistemini moduler bir hale getirmeyi dusunuyorum (Pot gibi herkesin her kullanabilecegi, hepsi olmasada oldugu kadari )
8.Oyun tamamen BR den ibaret olacak , PK server mantingdaki surekli Pk atma fikri , BR ile farkli ve cok daha Zengin bir hale gelecek .
Kafamdaki projenin kabaca hali boyle yazdiklarimi ana fikir sayarak siz de olusturabilirsiniz , veya birlikten kuvvet dogar deyip ortaklasa da yapabiliriz.
Buraya bu sebeple konu aciyorum, kafam daki fikrin tek kisi tarafindan sonuca ulasmasi ciddi zaman alacak.
İlgilenen arkadaslar var ise iletisime gecebilirler.
Yazilim bilgimi merak eden olursa az biraz c# biliyorum desem yeter herhal de ,onu da unity de ogrendim , bu fikir olmazsa zaten Unity uzerin den 2D oyun yapacagim oda aklim da
Herkese iyi gunler.

Konu yanlis yer de ise tasirsaniz sevnirim.Telefon dan yazdigim icin yazimda hatalar olabilir .
İyi güzel hoş ama böyle yapıldığında(skiller üzerinde, haritalar üzerinde ve oyunun genel olarak oturduğu temeller üzerinde değişimler) oyun artık Knight Online olmaktan çıkıyor. Dolayısı ile bu tarzda oyun isteyenler zaten farklı oyunlarda bulunan bu konsepte dahil olabiliyorken var olan bir oyunu bu denli değiştirmek açıkçası bana pek mantıklı gelmedi. Yine de saygı duymak lazım. Yapıldığında belki şuanki benim düşündüğümden çok farklı bir şey ortaya çıkacak ve sevilecektir, orasını şimdiden kestirmek zor.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

✅Ip: maxi-ko.com
✅Panel: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
✅Forum: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
✅Register [Kaydol]: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
✅Download [İndir]: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
aakinci isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 21 Şubat 2018, 15:42   #4 (permalink)
Aktif Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 24 Ekim 2017
Mesajlar: 134[+]
Kredi Bakiyeniz: 6.001
Ettiği teşekkür sayısı: 36
15 Mesaja 26 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Kopya ama Alisilmisin disinda bir KO ( Fikir asamasinda )

Alıntı:
OzkanOzdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
...
Oncelikle cevap icin tesekkur ederim, dediginiz gibi yapilmayacak sey yok , benim de amacim bir gun dusundugum , hayal ettigim herseyi sonuca ulastirabilecek bilgiye erismek.


Alıntı:
aakinci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
.
Oncelikle Yorumun icin tesekkur ederim.
Knight Online denilen oyun da amac PK dir, yani soyle anlatayim, mmorpg dunyasinin baslarin da adi gecen ve bugune kadar makyajlanmayi saymassak degismeyen bir oyundan bahsediyoruz.ROFD ile gelen Ardream da o zaman da asaslar Shard ROL vb itemleri takiyorken suan dada durum ayni, peki 12 senede degismeyen sey neden oynaniyor .?
Cunku oyunun karakter kontrolu size herseyi yapmaniza imkan veriyor.Oyun daki CLan sistemi bile en cok degisen seylerin basinda ama halen gunumuze gore eski kalkmakta.
Cunku oyun tamamen PK-Merchant uzerine kurulu
Uskoyu baz alirsak 2004 den beri Pk ile NP kasiliyor , NP ile de hic bir kazanc saglanamiyor.
Peki oyuncular neden halen oynuyor .? Karakter kontrollerini ve Skill combo sistemini bozmadan yapacagin her islem oyuncu icin sorun teskil etmez.
Benim dusuncelerim ise daima bu yapinin ustun de yukseliyor.
Maxim isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 21 Şubat 2018, 18:18   #5 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 21 Aralık 2017
Mesajlar: 54[+]
Kredi Bakiyeniz: 1.602
Ettiği teşekkür sayısı: 2
2 Mesaja 2 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Kopya ama Alisilmisin disinda bir KO ( Fikir asamasinda )

evet ben bunu baya önce düşünmüştüm
KofteHour isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 21 Şubat 2018, 21:05   #6 (permalink)
Yeni Üye

66gs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 22 Temmuz 2017
Mesajlar: 14[+]
Kredi Bakiyeniz: 1.109
Ettiği teşekkür sayısı: 1
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Kopya ama Alisilmisin disinda bir KO ( Fikir asamasinda )

Güzel bir düşünce. Özellikle Knight Online ile büyümüş insanlar olarak yerini başka hiçbir oyunla dolduramıyoruz. Bu söylediğin tarzda Knight Online tabanlı (Knight Online combo ve yönlendirmeleri değiştirilmeden) bir oyun yapmak gerçekten şahane olur. Knight oyuncuları hem alışılagelmiş Knight'ın dışına çıkacak hem de bunları en sevdiği oyunun combolarıyla oynayacak. Böyle bir projenin zevkli bir oyun tecrübesi yaşatacağını düşünüyorum. En kısa sürede hayata geçirilmesi dileğiyle, başarılar
66gs isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 21 Şubat 2018, 22:26   #7 (permalink)
Normal Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 06 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 109[+]
Kredi Bakiyeniz: 2.835
Ettiği teşekkür sayısı: 22
10 Mesaja 13 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Kopya ama Alisilmisin disinda bir KO ( Fikir asamasinda )

Muhteşem fikir
Adımlarınızı bekliyor, her türlü destekliyoruz
hakancoskun isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 21 Şubat 2018, 23:16   #8 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 21 Aralık 2017
Mesajlar: 54[+]
Kredi Bakiyeniz: 1.602
Ettiği teşekkür sayısı: 2
2 Mesaja 2 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Kopya ama Alisilmisin disinda bir KO ( Fikir asamasinda )

Yapılabilir ama tutmama sansı yuksek.
KofteHour isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 10 Mayıs 2018, 16:07   #9 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 09 Mayıs 2018
Mesajlar: 26[+]
Kredi Bakiyeniz: 498
Ettiği teşekkür sayısı: 5
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Kopya ama Alisilmisin disinda bir KO ( Fikir asamasinda )

teşekkürler
lozzytr isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 10 Mayıs 2018, 16:18   #10 (permalink)
Çalışkan Üye

CHROME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Manisa
Mesajlar: 212[+]
Kredi Bakiyeniz: 5.235
Ettiği teşekkür sayısı: 35
32 Mesaja 91 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Kopya ama Alisilmisin disinda bir KO ( Fikir asamasinda )

bizim ko alemi değişikliği sevmez. nerede user çoksa orada oynar. emeğe , değişikliğe hiç bir zaman saygı göstermez , şans vermez.
dolayısıyla , hedef kitle şuan hali hazırda knight online oynayan kitleyse tutmama olasılığı çok yüksek.ancak başka başka insanları da bu yeni forma alıştırırım dersen bence olabilir.
Orçun bunu beğendi
CHROME isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
CHROME Üyemize Teşekkür Edenler:
Orçun (12 Mayıs 2018)
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0