KO Developers

Go Back   KO Developers > Forum Genel > English Forum > Guides


Beğeni Geçmişi3Beğeniler
  • 1 Post By PENTAGRAM
  • 1 Post By PENTAGRAM
  • 1 Post By hayalc

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 09 Ağustos 2017, 19:07   #1 (permalink)
Yeni Üye

thisisnoobdev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Ağustos 2017
Mesajlar: 11[+]
Kredi Bakiyeniz: 445
Ettiği teşekkür sayısı: 0
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Post List of Tools for Developers

I want to get a full list of tools needed to get a server up and developed to give people like myself a starting point to start looking into if you could link down different parts of the forums or names of tools I will updated this post, and start researching into each one for a personal project try leave a reason why its good to use. Thanks
thisisnoobdev isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 09 Ağustos 2017, 20:12   #2 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 333[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 70
157 Mesaja 388 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

1. Visual Studio (2017-2015-2012)
2. Microsoft SQL Server (2016-2014-2012)
This two are fundamental for KO development.

3. Git - Subversion for simultaneous development as a team

This is optional.
thisisnoobdev bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 09 Ağustos 2017, 21:41   #3 (permalink)
Yeni Üye

thisisnoobdev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Ağustos 2017
Mesajlar: 11[+]
Kredi Bakiyeniz: 445
Ettiği teşekkür sayısı: 0
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

1. Visual Studio (2017-2015-2012)
2. Microsoft SQL Server (2016-2014-2012)
This two are fundamental for KO development.

3. Git - Subversion for simultaneous development as a team

This is optional.
1. Worked with briefly will start learning again -
2. Microsoft SQL Server - Guessing this has to be dedicated may just work off a virtual drive on a computer you think that will work for testing? Does anyone have any free online sites that host for free let us know thanks
3. Git - Quick question - this the one you talking about? [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

The list so far has had a software perspective anyone can help with a game artist prespective please appreciated
In regards to actual edit tools for KO models and getting them ready for coders thanks.
thisisnoobdev isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 09 Ağustos 2017, 22:53   #4 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 333[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 70
157 Mesaja 388 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart

Alıntı:
thisisnoobdev Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
1. Worked with briefly will start learning again -
2. Microsoft SQL Server - Guessing this has to be dedicated may just work off a virtual drive on a computer you think that will work for testing? Does anyone have any free online sites that host for free let us know thanks
3. Git - Quick question - this the one you talking about? [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

The list so far has had a software perspective anyone can help with a game artist prespective please appreciated
In regards to actual edit tools for KO models and getting them ready for coders thanks.
If you're going to develop your designs/projects on local environment, you can setup all of tools i've listed above to your personal computer. It'll be ok.
But if you're going to open a server to public, yes, it has to be on a dedicated server along with knight online emulator. (also you can put them on seperate dedicated hosts too).

In game design aspect, you will mostly work on 3DSMax and Autodesk for modelling weapons/objects etc. Later, you can import your designs via Knight online Maya / 3DSMax plugin. For designing textures and such, you can use your favourite photo editor, such as Adobe Photoshop. Knight OnLine uses DXT format for storing texture files, and it has an option to convert a bitmap to DXT file.

Download links for the tools i've previously mentioned;

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

You can use [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] or [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] to develop your project(s) with a team. Github allows public repositories for free, but you have to pay in order to have a private repository. Bitbucket allows both public and private repositories for free.
thisisnoobdev bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 11 Ağustos 2017, 18:25   #5 (permalink)
Yeni Üye

thisisnoobdev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Ağustos 2017
Mesajlar: 11[+]
Kredi Bakiyeniz: 445
Ettiği teşekkür sayısı: 0
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Does anyone know the list to this tool

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Thanks in advance If you can upload would be great <3
thisisnoobdev isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 11 Ağustos 2017, 19:34   #6 (permalink)
Client Editör

hayalc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 20 Temmuz 2017
Mesajlar: 63[+]
Kredi Bakiyeniz: 4.056
Ettiği teşekkür sayısı: 13
14 Mesaja 37 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
thisisnoobdev Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Does anyone know the list to this tool

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Thanks in advance If you can upload would be great <3
Fx Editor(program used on video) :
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

password: hayalc

N3CE(.n3chr Editor):
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
thisisnoobdev bunu beğendi
hayalc isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 12 Ağustos 2017, 08:00   #7 (permalink)
Yeni Üye

thisisnoobdev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Ağustos 2017
Mesajlar: 11[+]
Kredi Bakiyeniz: 445
Ettiği teşekkür sayısı: 0
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
hayalc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Fx Editor(program used on video) :
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

password: hayalc

N3CE(.n3chr Editor):
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Sorry Just want to get an understanding what does the following parts mean if someone could explain would be really helpful:

New Part: particle?
New Bundle: Run a bunch of scripts together
New Group: ??? - not sure yet
thisisnoobdev isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 12 Ağustos 2017, 19:18   #8 (permalink)
Client Editör

hayalc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 20 Temmuz 2017
Mesajlar: 63[+]
Kredi Bakiyeniz: 4.056
Ettiği teşekkür sayısı: 13
14 Mesaja 37 Kez Teşekkür Aldı

Standart

New Part: Options to make new effects.
-Particle: For example minor or cure
-Bilboard: It's a single image. Wherever you look, the picture looks at you. For example fire blast(mage 35 skill)
-Mesh: 3d object. For example light feet or rogue-mage 62 master skills
-Ground: It's a single image like bilboard. Stuck on the ground. For example mage 45 skills(inferno etc) or 1920 heal

New Bundle: "Run a bunch of scripts together" thats true. and save as a game file fxb.

New Group: Save as a game group efect file(.fxg) but it's not work now.
hayalc isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Tüm versiyonlar Geliştirme araçları / Development tools PENTAGRAM Geliştirme 2 08 Kasım 2017 10:46
Loginserver Version List Hatası CyberWarrioR Çözülen Konular 2 20 Eylül 2017 12:35
trap list Nero Yabancı 3 25 Ağustos 2017 23:39
Server list kral adı ve noticesi CerfiN Çözülen Konular 4 30 Temmuz 2017 05:55
KO - Developers (Wallpaper) CENGLYY Resim & Video Paylaşım 0 09 Temmuz 2017 21:48


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için webmaster@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0