KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım


Genel Yardım KO PvP Server geliştirme hakkında sorunlarınız, yaşadığınız problemler ve daha önceden çözülmüş sorunların detaylı anlatımının bulunduğu alt forum.


Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 17 Nisan 2019, 05:29   #1 (permalink)
Aktif Üye

donz05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 14 Temmuz 2017
Mesajlar: 140[+]
Kredi Bakiyeniz: 7.394
Ettiği teşekkür sayısı: 46
23 Mesaja 27 Kez Teşekkür Aldı

Standart %50 MP düşürmek için

case 3:
//if (pTarget->isPlayer() && CheckPercent(700))
MSpChange(-m_iMaxMp);
/*{
TO_USER(pTarget)->MSpChange( -damage * 1000);
}*/
break;
short m_sMaxMP;
/*ExpChange((m_iLostExp * pType->bExpRecover) / 100);*/

/*MSpChange((int)(((m_iMaxMp * 5) / ((GetLevel() - 1) + 30)) + 3) * mpPercent / 100);*/

//if (pTarget->isPlayer() && CheckPercent(700)) //
//{
// TO_USER(pTarget)->ItemWoreOut(ATTACK * 10000);
// TO_USER(pTarget)->ItemWoreOut(DEFENCE, -damage * 10000);
//}
//break;

arkadaşlar sadece case3 e bi skill atamak istiyorum öyle ki type_3 teki first damage satırını % de olarak görsün ve oraya 50 yazdığım zaman karakterin toplam mp sini %50 olarak düşürsün. m_iMaxMp şunu buldum ama magicinstance ye ekleyemedim

orjinal hali budur fakat bu şekilde 50 yazarsam 50 mp arttırıyor -50 yazıncada 50 mp düşürüyor

case 3:
pTarget->MSpChange(damage); <--- burdaki damage 50 yazdığım yer buraya ne yazabiliriz ki 50 yi %50 olarak görsün
break;

biraz karışık oldu ama umarım anlatabimişimdir
donz05 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 17 Nisan 2019, 11:49   #2 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

Mewtwo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.042[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 40
350 Mesaja 1.080 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart Cevap: %50 MP düşürmek için

Yüzde hesaplaması yapmak istiyorsun sanırım onun için yüzde kaçını almak istiyorsan değeri onunla çarpacaksın daha sonra yüze böleceksin. Aşağıya bir tane örnek bırakıyorum onun üzerinden yapabilirsin.

CPP Kod:
  1. int nDeger = 750000;
  2. int nSonuc = (nDeğer * 50) / 100;

750000 değerinin %50 oranını almak istiyoruz ve bunun için 750000 değerini 50 ile çarpıyoruz. 37500000 sonucunu elde ediyoruz bunu da 100 ile böldüğümüz zaman gerçek sonuç olan 375000 değerine ulaşmış oluyoruz.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
Mewtwo isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 17 Nisan 2019, 12:40   #3 (permalink)
Aktif Üye

donz05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 14 Temmuz 2017
Mesajlar: 140[+]
Kredi Bakiyeniz: 7.394
Ettiği teşekkür sayısı: 46
23 Mesaja 27 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: %50 MP düşürmek için

Alıntı:
Mewtwo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yüzde hesaplaması yapmak istiyorsun sanırım onun için yüzde kaçını almak istiyorsan değeri onunla çarpacaksın daha sonra yüze böleceksin. Aşağıya bir tane örnek bırakıyorum onun üzerinden yapabilirsin.

CPP Kod:
  1. int nDeger = 750000;
  2. int nSonuc = (nDeğer * 50) / 100;

750000 değerinin %50 oranını almak istiyoruz ve bunun için 750000 değerini 50 ile çarpıyoruz. 37500000 sonucunu elde ediyoruz bunu da 100 ile böldüğümüz zaman gerçek sonuç olan 375000 değerine ulaşmış oluyoruz.
hocam yanıt için teşekkürler ben mantığı anladım fakat bunu dile getiremedim source de sıkıntım o şöyle diyim orjinal satırı pTarget->MSpChange(damage); bu
bende buna pTarget->MSpChange(damage); % / m_iMaxMp gibi kod düşündüm fakat mantığını yazamadım yanlış anlasılmasın hazırcı olmadığımı herkez bilir fakat olmadımı olmuyor takıldım
burda bi örneğini aldım size fikir olsun diye ama aynısını yapamadım

//if (pTarget->isPlayer() && CheckPercent(700)) //
//{
// TO_USER(pTarget)->ItemWoreOut(ATTACK * 10000);
// TO_USER(pTarget)->ItemWoreOut(DEFENCE, * 10000);
//}

burda atak yapınca itemin durability sini düşürüyor fakat % olarak 700 %70 oluyor 500 yaparsam %50 bunu pTarget->MSpChange(damage); buna uyarlama imkanın varmı hocam teşekkürlear...
donz05 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 17 Nisan 2019, 16:13   #4 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

Mewtwo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.042[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 40
350 Mesaja 1.080 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart Cevap: %50 MP düşürmek için

Alıntı:
donz05 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
hocam yanıt için teşekkürler ben mantığı anladım fakat bunu dile getiremedim source de sıkıntım o şöyle diyim orjinal satırı pTarget->MSpChange(damage); bu
bende buna pTarget->MSpChange(damage); % / m_iMaxMp gibi kod düşündüm fakat mantığını yazamadım yanlış anlasılmasın hazırcı olmadığımı herkez bilir fakat olmadımı olmuyor takıldım
burda bi örneğini aldım size fikir olsun diye ama aynısını yapamadım

//if (pTarget->isPlayer() && CheckPercent(700)) //
//{
// TO_USER(pTarget)->ItemWoreOut(ATTACK * 10000);
// TO_USER(pTarget)->ItemWoreOut(DEFENCE, * 10000);
//}

burda atak yapınca itemin durability sini düşürüyor fakat % olarak 700 %70 oluyor 500 yaparsam %50 bunu pTarget->MSpChange(damage); buna uyarlama imkanın varmı hocam teşekkürlear...
CPP Kod:
  1. signed int nDamage = (damage * 50) / 100;
  2. pTarget->MSpChange(nDamage);

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
Mewtwo isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Mewtwo Üyemize Teşekkür Edenler:
donz05 (18 Nisan 2019)
Okunmamış 18 Nisan 2019, 00:22   #5 (permalink)
Aktif Üye

donz05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 14 Temmuz 2017
Mesajlar: 140[+]
Kredi Bakiyeniz: 7.394
Ettiği teşekkür sayısı: 46
23 Mesaja 27 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: %50 MP düşürmek için

Alıntı:
Mewtwo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
CPP Kod:
  1. signed int nDamage = (damage * 50) / 100;
  2. pTarget->MSpChange(nDamage);
ilgi ve alakan için çok teşekkür ederim hocam eline sağlık
donz05 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Mu Online Yeni başlayanlar için bilgilendirme Programı AVCIKURT Serbest Konular 2 20 Nisan 2019 00:12
Çocuğunuzun Derslerinde Daha Başarılı Olması İçin dekor Site Tanıtım 0 14 Nisan 2019 06:45
Bebeğiniz için en iyi puset, bebek arabası ve oto koltuğu minderi nullsix Site Tanıtım 0 07 Mart 2019 20:27
Kurumsal fotoğraf çekimleri için bize başvurun nullsix Site Tanıtım 0 05 Mart 2019 04:55


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0