KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım


Genel Yardım KO PvP Server geliştirme hakkında sorunlarınız, yaşadığınız problemler ve daha önceden çözülmüş sorunların detaylı anlatımının bulunduğu alt forum.


Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 20 Aralık 2018, 18:48   #1 (permalink)
Yeni Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 07 Aralık 2018
Mesajlar: 20[+]
Kredi Bakiyeniz: 779
Ettiği teşekkür sayısı: 7
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart GM Görünmezliği

21xx serverda /invisible ve /visible çalışıyor fakat gm efekti bir türlü invisible olmuyor. particle ve fx sürekli visible kalıyor. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler
spark78 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 20 Aralık 2018, 19:01   #2 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

Mewtwo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.040[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 40
349 Mesaja 1.070 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart Cevap: GM Görünmezliği

/visible yaptığı zaman StateChange atmak yerine UserInOut olarak Out atmayı dene böylelikle tamamen kaybolur.
StateChange olarak attığın zaman Client taraflı KO.exe hafızada senin karakterini tutuyor.
Yani arka planda aslında varsın ama sadece Render etmiyor.
UserInOut atarsan tamamen hafızadan siler böylelikle karakterin üstündeki effectleri de hafızdan temizleyecektir.

Ayrıca sistemi bu şekilde yazman gerekiyor ki illegal programlar ile GM karakterinin oyunda olduğunu ve orada olduğunu anlayamasınlar.
Sen hile yapan kişiyi kontrol etmek için yanına gittiğinde direk illegal programlar ile hile yapan kişi senin aslında orada olduğunu bilir. Dediğim gibi yaparsan bunu da engellemiş olursun.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
Mewtwo isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Mewtwo Üyemize Teşekkür Eden 2 Üyemiz:
infiltrate (20 Aralık 2018), spark78 (20 Aralık 2018)
Okunmamış 20 Aralık 2018, 20:44   #3 (permalink)
Yeni Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 07 Aralık 2018
Mesajlar: 20[+]
Kredi Bakiyeniz: 779
Ettiği teşekkür sayısı: 7
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: GM Görünmezliği

Alıntı:
OzkanOzdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
/visible yaptığı zaman StateChange atmak yerine UserInOut olarak Out atmayı dene böylelikle tamamen kaybolur.
StateChange olarak attığın zaman Client taraflı KO.exe hafızada senin karakterini tutuyor.
Yani arka planda aslında varsın ama sadece Render etmiyor.
UserInOut atarsan tamamen hafızadan siler böylelikle karakterin üstündeki effectleri de hafızdan temizleyecektir.

Ayrıca sistemi bu şekilde yazman gerekiyor ki illegal programlar ile GM karakterinin oyunda olduğunu ve orada olduğunu anlayamasınlar.
Sen hile yapan kişiyi kontrol etmek için yanına gittiğinde direk illegal programlar ile hile yapan kişi senin aslında orada olduğunu bilir. Dediğim gibi yaparsan bunu da engellemiş olursun.
Bilgi için teşekkür ederim. /visible kodunu editlemek yerine kendim eklemek istedim. bu kodu kullandığım anda görünmezlik çalışıyor ama o an regionda bulunan karakterler donup kalıyor. cpp de profesyönel değilim sanırım eksik birşeyler kaldı.

Kod:
COMMAND_HANDLER(CUser::HandleVisibleGM)
{
	if (!isGM())
		return false;

	if (vargs.empty())
	{
		// send description
		g_pMain->SendHelpDescription(this, "Using Sample : +g 0 or 1");
		return true;
	}
	
	int ID = atoi(vargs.front().c_str());
	
	if (ID==1)
		UserInOut(INOUT_OUT);
	else
		UserInOut(INOUT_IN);

	return true;
}
spark78 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 20 Aralık 2018, 23:01   #4 (permalink)
Çalışkan Üye

infiltrate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Eylül 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 181[+]
Kredi Bakiyeniz: 7.829
Ettiği teşekkür sayısı: 88
18 Mesaja 29 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İsim Değiştirme (kalıcı)

Standart Cevap: GM Görünmezliği

Alıntı:
OzkanOzdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
/visible yaptığı zaman StateChange atmak yerine UserInOut olarak Out atmayı dene böylelikle tamamen kaybolur.
StateChange olarak attığın zaman Client taraflı KO.exe hafızada senin karakterini tutuyor.
Yani arka planda aslında varsın ama sadece Render etmiyor.
UserInOut atarsan tamamen hafızadan siler böylelikle karakterin üstündeki effectleri de hafızdan temizleyecektir.

Ayrıca sistemi bu şekilde yazman gerekiyor ki illegal programlar ile GM karakterinin oyunda olduğunu ve orada olduğunu anlayamasınlar.
Sen hile yapan kişiyi kontrol etmek için yanına gittiğinde direk illegal programlar ile hile yapan kişi senin aslında orada olduğunu bilir. Dediğim gibi yaparsan bunu da engellemiş olursun.
Teşekkürler, mantıklı bir yaklaşım.Aslında bu tür ufak tefek sunucu taraflı kontroller ile hileleri önlemek mümkün Fakat uzun zamandır düşündüğüm R ile el düşürmeye sunucu taraflı bir çözüm bulamadım Bunun hakkındada bir öneriniz var mıdır?(Yanlış anlaşılmasın, bu bilgileri kullanarak bir server geliştirmiyorum sadece bu tür fikirer zihnimi açıyor) teşekkürler
infiltrate isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 21 Aralık 2018, 03:01   #5 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

Mewtwo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.040[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 40
349 Mesaja 1.070 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart Cevap: GM Görünmezliği

Alıntı:
spark78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bilgi için teşekkür ederim. /visible kodunu editlemek yerine kendim eklemek istedim. bu kodu kullandığım anda görünmezlik çalışıyor ama o an regionda bulunan karakterler donup kalıyor. cpp de profesyönel değilim sanırım eksik birşeyler kaldı.

Kod:
COMMAND_HANDLER(CUser::HandleVisibleGM)
{
	if (!isGM())
		return false;

	if (vargs.empty())
	{
		// send description
		g_pMain->SendHelpDescription(this, "Using Sample : +g 0 or 1");
		return true;
	}
	
	int ID = atoi(vargs.front().c_str());
	
	if (ID==1)
		UserInOut(INOUT_OUT);
	else
		UserInOut(INOUT_IN);

	return true;
}
UserInOut fonksiyonunu kullandığın zaman senin karakterini region içerisinden siliniyor.
Region içerisinde olan işlemler sana gelmiyor.
Örneğin; biri hareket ettiğinde regiona bilgilerini gönderiyor ama sen aslında o region içerisinde yoksun.

Yapman gereken UserInOut fonksiyonu içerisinde gönderdiği WIZ_USER_INOUT paketini GM /visible komutunu kullandığın regiona göndermek olacak.
Böylelikle tüm regiondakilerden GM karakter silinecek.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
Mewtwo isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Mewtwo Üyemize Teşekkür Edenler:
spark78 (21 Aralık 2018)
Okunmamış 21 Aralık 2018, 03:09   #6 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

Mewtwo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.040[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 40
349 Mesaja 1.070 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart Cevap: GM Görünmezliği

Alıntı:
infiltrate Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Teşekkürler, mantıklı bir yaklaşım.Aslında bu tür ufak tefek sunucu taraflı kontroller ile hileleri önlemek mümkün Fakat uzun zamandır düşündüğüm R ile el düşürmeye sunucu taraflı bir çözüm bulamadım Bunun hakkındada bir öneriniz var mıdır?(Yanlış anlaşılmasın, bu bilgileri kullanarak bir server geliştirmiyorum sadece bu tür fikirer zihnimi açıyor) teşekkürler
İlk öncelikle skill sistemini güzel bir şekilde yazman gerekiyor.
Casting süresini düzgün hesaplayıp ona göre hile türü şeyleri yapmamalarını sağlamayan gerekiyor bunun sebebi ise Client ile senkron çalışabilmektir.
Eğer ki Casting süresi ile oynarlar ise (süreyi kısaltırlarsa) saldırı aldığında karakterin elini düşürme oranın imkansız olacaktır.

Client tarafından Server tarafına gönderilen paketin bir sırası var.
Priestin 1920 Heal skillini ele alalım.
Sen 1920 bastığın an Servera Casting paketi yolluyorsun.
Daha sonrasında karakterin el hareketi bittiğinde Servera Effecting paketi yolluyorsun.
Sen ilk Casting yolladığın zaman Server tarafında kullanıcının şuan skillin hareketlerini yaptığını kayıt ediyorsun.
Kullanıcı Effecting paketini henüz göndermeden herhangi bir saldırı alırsa kullanıcı tarafına WIZ_ATTACK, WIZ_MAGIC_PROCESS paketi geliyor.
Tam burada işte kontrol sağlayacaksın eğer ki herhangi bir saldırı aldıysa ve şuan casting işlemindeyse karaktere failed paketi göndereceksin bu sayede eli düşecek.
Son bir şey kalıyor oda Client tarafından gerçek el düşme işlemini iptal etmen lazım yoksa illegal olmayan kullanıcılar her iki kontrole de yakalanır ve el düşme oranı artar skill atamaz hale gelir.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
Mewtwo isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Mewtwo Üyemize Teşekkür Eden 2 Üyemiz:
infiltrate (22 Aralık 2018), spark78 (21 Aralık 2018)
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0