KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım


Genel Yardım KO PvP Server geliştirme hakkında sorunlarınız, yaşadığınız problemler ve daha önceden çözülmüş sorunların detaylı anlatımının bulunduğu alt forum.


Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 04 Aralık 2018, 21:26   #1 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Ynssemree - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 14 Eylül 2018
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 71[+]
Kredi Bakiyeniz: 1.575
Ettiği teşekkür sayısı: 1
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart Genie Bar ve Magic Bag hk;

Merhabalar iyi forumlar arkadaşlar 2 adet sorunum var bu konular hakkında fikir verebilirseniz sevinirim.

1. Genie Buttonlarıyla alakalı genie bardaki start ve stop butonları çalışmıyor ui dosyasında re_genie_sub editlediğimde buttonlar aktif oluyor ancak bu sefer genie bar görüntüsü kayboluyor re_genie_sub dosyasında start ve stop buttonlar check button konumunda genie ayarlarının açıldıgı button ise normal button konumunda burdaki sorun buttonları aktif ettiğimde genie bar görüntüsü kayboluyor ve sadece genie süresinin belirtildiği kısım yeşil olduğu için o görünüyor ve buttonlar aktif oluyor. Yanlış yaptığım nedir anlayamadım bir türlü.

2. Magic bagle alakalı forumdaki konulara baktım cevaplandırılmış yardımcı olunmuş arkadaşlara bende aynı şekilde uyguladım ancak sorun devam ediyor magic bag bildiğiniz gibi 2 adet ancak bende 1 tanesi uskonun suanki güncel tatto slotuna kayıyor relogdan sonra.

User.cpp
kod:
void CUser::SendMyInfo()
{
C3DMap* pMap = GetMap();
CKnights* pKnights = nullptr;

if (!pMap->IsValidPosition(GetX(), GetZ(), 0.0f))
{
short x = 0, z = 0;
GetStartPosition(x, z);

m_curx = (float)x;
m_curz = (float)z;
}

V3_QuestDataRequest();
V3_RequestStart();

GirisNotice();
RobChaosSkillItems();

if(g_pMain->AutoSkills)
SendSkillQuestFinish();

if (isKurianPortu() && isMastered())
{
if (!V3_CheckExistEvent(1377, 2))
V3_QuestEvent(1377, 2);
if (!V3_CheckExistEvent(1378, 2))
V3_QuestEvent(1378, 2);
}

Packet result(WIZ_MYINFO);

// Load up our user rankings (for our NP symbols).
g_pMain->GetUserRank(this);

// Are we the King? Let's see, shall we?
CKingSystem * pData = g_pMain->m_KingSystemArray.GetData(GetNation());
if (pData != nullptr && STRCASECMP(pData->m_strKingName.c_str(), m_strUserID.c_str()) == 0)
m_bRank = 1; // We're da King, man.
else if(GetAuthority() == 0)
m_bRank = 2; // totally not da King.
else
m_bRank = 0;



result.SByte(); // character name has a single byte length
result << GetSocketID()
<< GetName()
<< GetSPosX() << GetSPosZ() << GetSPosY()
<< GetNation()
<< m_bRace << m_sClass << m_bFace
<< m_nHair
<< m_bRank << m_bTitle;
#if (__VERSION >= 1950)
result << uint8(1) << uint8(1);
#endif
result << GetLevel()
<< m_sPoints
<< m_iMaxExp << m_iExp
<< GetLoyalty() << GetMonthlyLoyalty()
<< GetClanID() << GetFame();

if (isInClan())
pKnights = g_pMain->GetClanPtr(GetClanID());

if (pKnights == nullptr)
{
result << uint64(0) << uint16(-1) << uint32(0);
}
else
{
CKnights *aKnights = g_pMain->GetClanPtr(pKnights->GetAllianceID());

if (isInClan())
pKnights->OnLogin(this);

if (aKnights != nullptr && aKnights->isInAlliance())
{
result << pKnights->GetAllianceID()
<< pKnights->m_byFlag
<< pKnights->m_strName
<< pKnights->m_byGrade << pKnights->m_byRanking
<< uint16(pKnights->m_sMarkVersion)
<< pKnights->GetCapeID(aKnights)
<< pKnights->m_bCapeR << pKnights->m_bCapeG << pKnights->m_bCapeB << uint8(0);
}
else
{
result << pKnights->GetAllianceID()
<< pKnights->m_byFlag
<< pKnights->m_strName
<< pKnights->m_byGrade << pKnights->m_byRanking
<< uint16(pKnights->m_sMarkVersion)
<< uint16(pKnights->m_sCape)
<< pKnights->m_bCapeR << pKnights->m_bCapeG << pKnights->m_bCapeB << uint8(0);
}
}

result << uint8(2) << uint8(3) << uint8(4) << uint8(5) // unknown
<< m_iMaxHp << m_sHp
<< m_iMaxMp << m_sMp
<< m_sMaxWeight << m_sItemWeight
<< GetStat(STAT_STR) << uint8(GetStatItemBonus(STAT_STR) + GetRebStatBuff(STAT_STR))
<< GetStat(STAT_STA) << uint8(GetStatItemBonus(STAT_STA) + GetRebStatBuff(STAT_STA))
<< GetStat(STAT_DEX) << uint8(GetStatItemBonus(STAT_DEX) + GetRebStatBuff(STAT_DEX))
<< GetStat(STAT_INT) << uint8(GetStatItemBonus(STAT_INT) + GetRebStatBuff(STAT_INT))
<< GetStat(STAT_CHA) << uint8(GetStatItemBonus(STAT_CHA) + GetRebStatBuff(STAT_CHA))
<< m_sTotalHit << m_sTotalAc
<< uint8(m_sFireR) << uint8(m_sColdR) << uint8(m_sLightningR)
<< uint8(m_sMagicR) << uint8(m_sDiseaseR) << uint8(m_sPoisonR)
<< m_iGold
<< m_bAuthority
<< m_bKnightsRank << m_bPersonalRank; // national rank, leader rank

result.append(m_bstrSkill, 9);

for (int i = 0; i < INVENTORY_TOTAL; i++)
{
_ITEM_DATA *pItem = GetItem(i);
#if (__VERSION >= 1950)
if (i == BAG1)
pItem = GetItem(FAIRY);
else if (i == BAG2)
pItem = GetItem(BAG1);
else if (i == FAIRY)
pItem = GetItem(BAG2);
#endif
if((pItem->nExpirationTime - UNIXTIME < 0 && pItem->nExpirationTime != 0) || pItem->sCount < 1)
{
result << uint32(0) << uint16(0) << uint16(0) << uint8(0) << uint16(0) << uint32(0) << uint32(0);
pItem->nNum = 0;
}
else
{
result << pItem->nNum << pItem->sDuration << pItem->sCount << pItem->bFlag // item type flag (e.g. rented)
<< pItem->sRemainingRentalTime; // remaining time
SetSpecialItemData(pItem,result);
result << pItem->nExpirationTime; // expiration date in unix time
}
}

m_bIsChicken = V3_CheckExistEvent(50, 1);
//result << m_bAccountStatus; // account status (0 = none, 1 = normal prem with expiry in hours, 2 = pc room)


result << m_bAccountStatus << uint8(PremiumList.GetSize());

foreach_stlmap_nolock(itr, PremiumList)
{
auto pPremiumData = itr->second;
result << pPremiumData->PremiumType << pPremiumData->PremiumTime;
}

result << PremiumID;


result << m_bIsChicken // chicken/beginner flag
<< m_iMannerPoint;



//Esland 3 moradon 5
//karus elmorad karuseslant humaneslant moradon
#if (__VERSION >= 1950) // Military Camp // genie
result << uint8((GetNation() == Nation::KARUS || isGM()) ? g_pMain->KarusBaseMilitaryCampCount : 0);
result << uint8((GetNation() == Nation::ELMORAD || isGM()) ? g_pMain->ElmoradBaseMilitaryCampCount : 0);
result << uint8((GetNation() == Nation::KARUS || isGM()) ? g_pMain->KarusEslantMilitaryCampCount : 0);
result << uint8((GetNation() == Nation::ELMORAD || isGM()) ? g_pMain->ElmoradEslantMilitaryCampCount : 0);
result << uint8(g_pMain->MoradonMilitaryCampCount);

result << uint8(0) << uint16(GetGenieTime());
#endif
#if (__VERSION >= 2010) // V2 ise gerekli bilgileri de ekle
//Rebirth Level
result << GetRebLevel(); //Get Rebirth Level

// Achieve || Rebirth Stats by Terry
result << GetRebStatBuff(STAT_STR) // RebStat STR
<< GetRebStatBuff(STAT_STA) // RebStat STA
<< GetRebStatBuff(STAT_DEX) // RebStat DEX
<< GetRebStatBuff(STAT_INT) // RebStat INT
<< GetRebStatBuff(STAT_CHA); // RebStat CHA

result << uint64(1000000000) // Exp Seal Point
<< uint16(GetCoverTitle()) // Achieve Title
<< uint16(GetSkillTitle())
<< uint8(0) // ?
<< isReturnee()
<< uint32(0) ;// ??
#endif

SendCompressed(&result);

g_pMain->AddCharacterName(this);

if (g_pMain->isWarOpen())
g_pMain->LunarGoldShells(this);

SetZoneAbilityChange(GetZoneID());
Send2AI_UserUpdateInfo(true);
Ynssemree isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 05 Aralık 2018, 02:30   #2 (permalink)
Kıdemli Üye

aakinci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 14 Temmuz 2017
Mesajlar: 426[+]
Kredi Bakiyeniz: 11.871
Ettiği teşekkür sayısı: 44
73 Mesaja 119 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart Cevap: Genie Bar ve Magic Bag hk;

Genie ile ilgili olan kısmını açıklayayım. Aynı olan Minimap uif i için de geçerli. Oyunda böyle 2/3 uif var ve düzenlediğinde ekranda maalesef görünmüyor. Eğer görünsün istersen haritayı bir defa aç kapa yap. M ile açılan büyük haritayı. Ben de Usko clienti editlerken denkgeldim ve bu yüzden uif i değil de dxt yi editledim Zor oldu ama ne M ye basıp harita açıp kapamaya gerek kalıyor ne de başka soruna. M ye basarım her relogtan sonra sorun yok dersen direk uif editle. Ama illaki kusursuz olsun dersen o butonların çekildiği dxt yi editle.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

✅Ip: maxi-ko.com
✅Panel: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
✅Forum: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
✅Register [Kaydol]: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
✅Download [İndir]: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
aakinci isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 05 Aralık 2018, 09:15   #3 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Ynssemree - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 14 Eylül 2018
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 71[+]
Kredi Bakiyeniz: 1.575
Ettiği teşekkür sayısı: 1
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Genie Bar ve Magic Bag hk;

ben bir kaç gündür uğraşıyorum uif ile ancak anladıgım kadarıyla buttonları aktif etmek için uif editlemem gerekiyor çünkü bi fark gördm genie ayarlarının yapıldıgı buton normal buton konumunda stop ve start butonları ise check button konumunda onları normal button konumuna getirince buttonlar aktif oluyor ancak görüntü ortadan kalkıyor bu sefer dxt editlemek butonları aktif hale getirir mi bilmiyorum ama denicem.
Ynssemree isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 09 Aralık 2018, 10:27   #4 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Ynssemree - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 14 Eylül 2018
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 71[+]
Kredi Bakiyeniz: 1.575
Ettiği teşekkür sayısı: 1
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Genie Bar ve Magic Bag hk;

Konu henüz çözülmemiştir. Arkadaşlar görüşlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum eğer fikri olan varsa belirtirse çok sevinirim.
Ynssemree isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
El Morad Castle & Luferson (Magic Anvil) Inyotef 1534 Paylaşım 7 07 Mart 2019 15:40
v1298 - Yeni Nesil Genie System Orçun SPECTRE Sentinel 11 28 Şubat 2019 14:18
Database [1299] Magic Hammer Sorunu xterme Genel Yardım 5 06 Ocak 2019 14:13
Source Magic Bag Sorunu KroniqWaqaa Genel Yardım 5 12 Kasım 2018 09:48
Magic Bag Sorunu madamali98m Çözülen Konular 20 08 Eylül 2017 08:01


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0