KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım


Genel Yardım KO PvP Server geliştirme hakkında sorunlarınız, yaşadığınız problemler ve daha önceden çözülmüş sorunların detaylı anlatımının bulunduğu alt forum.


Beğeni Geçmişi1Beğeniler
  • 1 Post By OzkanOzdemir

Konu Kapatılmıştır
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 16 Ekim 2018, 03:15   #1 (permalink)
Normal Üye

aydiner12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 17 Eylül 2018
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 209[+]
Kredi Bakiyeniz: 3.289
Ettiği teşekkür sayısı: 41
2 Mesaja 2 Kez Teşekkür Aldı

Standart Object %... Kapat hatası

Arkadaşlar merhaba,

SQL, Database, tablo, prosedür birçok şeyi anladım mantığını kavradım ve gelişmeye devam. Fakat Client tarafında kafamın basmadığı ne yaptıysam anlam veremediğim ve çözüm bulamadığım bir problemle karşılaşıyorum.

Zone eklemenin mantığını kavradım. Örneğin; aşağıdaki ilk resimde eslant haritasına ait dosyalar var. bir sonraki resimde de zones.tbl 'deki stünları oluşturuyor bu dosyalar. yeni map eklediğimizde de tüm bu dosyaları zones.tbl ye işliyoruz..... Fakat....

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Birkaç sorun yüzünden ilerleyemiyorum. Bunlar;

1- 2. resimde kırmızı ile belirttiğim alandaki verileri yeni map eklediğimizde neye göre dolduracağız?
Elimizde sadece eklemek istediğimiz haritaya ait .dxt ve beraberindeki dosyalar olacak.(ilk resimdeki dosyalar) işaretlediğim kırmızı alanlara ne yazmamız gerekiyor? Neye göre dolduruyoruz?

2- Şuanda haritalar arası geçiş yaparken object %55 veya 65 gibi oranlarda kalıyor ve oyun kapat hatası veriyor. objeler muhtemelen clientte eksik olduğu için o mape giriş yapamıyorum. Fakat haritalar hangi object dosyasına bağlı? bunu nasıl öğreniyoruz? Sadece bir haritada bunun mantığını öğrensem diğer hata aldığım tüm haritalarda aynı yöntemi zaten uygulayıp sorunu çözeceğim. Yardımınızı rica ederim.
aydiner12 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 16 Ekim 2018, 03:43   #2 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

OzkanOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.090[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 42
367 Mesaja 1.128 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart Cevap: Object %... Kapat hatası

Açtığınız yardım konularında version belirtiniz.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
OzkanOzdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 16 Ekim 2018, 08:37   #3 (permalink)
Normal Üye

aydiner12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 17 Eylül 2018
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 209[+]
Kredi Bakiyeniz: 3.289
Ettiği teşekkür sayısı: 41
2 Mesaja 2 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Object %... Kapat hatası

Alıntı:
OzkanOzdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Açtığınız yardım konularında version belirtiniz.
Kusura bakmayın. Versiyon 1298v
aydiner12 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 16 Ekim 2018, 17:55   #4 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

OzkanOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.090[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 42
367 Mesaja 1.128 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart Cevap: Object %... Kapat hatası

Hangi eslant dosyalarını kullanıyorsunuz acaba?
Üst sürümlerden aldığınız harita dosyaları doğrudan çalışmaz.

Client tarafından okunan dosyaların yapısını birer SQL tablosu veyahut TBL gibi düşünebilirsiniz.

Örnek verelim; üst sürüm için ITEM tablosunu düşünelim yeni gelen bir özellik ne var JamardarAC özelliği değil mi?
Peki bu alt sürüm için geçerli mi tabi ki değil.
2153 sürümü için JamadarAC okurken 1298 sürümü için JamadarAC okumuyor.
Peki bu ne demek oluyor derseniz bizim ITEM tablomuzda 2153 sürümü için bir tane fazladan JamadarAC sütunumuz var ve bizim bunu 1298 sürümüne uyarlamamız için o sütunu kaldırmamız ve o şekilde kaydetmemiz gerekiyor.

Client dosyalarının yapısı da aynı bu şekildedir hiç bir fark yoktur.
Sadece hangi değerlerin hangi sırayla hangi değişken türüyle tutulmasını bilmeniz ve ona göre sürümler arasındaki farkı ayarlamanız gerekiyor.
aydiner12 bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
OzkanOzdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
OzkanOzdemir Üyemize Teşekkür Edenler:
aydiner12 (17 Ekim 2018)
Okunmamış 17 Ekim 2018, 18:01   #5 (permalink)
Normal Üye

aydiner12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 17 Eylül 2018
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 209[+]
Kredi Bakiyeniz: 3.289
Ettiği teşekkür sayısı: 41
2 Mesaja 2 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Object %... Kapat hatası

Teşekkür ederim bilgilendirme için sorun çözülmüştür.
aydiner12 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Konu Kapatılmıştır


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Database Data yüklenirken kapat hatası aliemre123 Genel Yardım 1 20 Mayıs 2018 12:34
Moradon Bayrakların Orada Kapat Hatası Hk byxox Çözülemeyen konular 5 07 Şubat 2018 18:52
Makro Kapat Hatası aliemre123 Yardım 3 14 Ocak 2018 04:20
Server Files Oyun Kapat Hatası Hk byxox Genel Yardım 4 11 Ocak 2018 23:08
Data yüklenirken kapat hatası aliemre123 Çözülen Konular 16 26 Eylül 2017 20:58


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0