KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım


Genel Yardım KO PvP Server geliştirme hakkında sorunlarınız, yaşadığınız problemler ve daha önceden çözülmüş sorunların detaylı anlatımının bulunduğu alt forum.

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 14 Eylül 2018, 18:50   #1 (permalink)
Normal Üye

we1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 01 Ocak 2018
Mesajlar: 152[+]
Kredi Bakiyeniz: 4.379
Ettiği teşekkür sayısı: 21
7 Mesaja 10 Kez Teşekkür Aldı

Standart Client source bağlantı kontrolü ?

merhaba değerli arkadaşlar..

bir sorum olacaktı.. Userlerin oyuna bağlı olup olmadığının kontrolü files tarafından nasıl bir kontrol mekanizması ile çalışmaktadır. Yani oyuncu id pass yasdıktan sonra sürekli olarak oyunda olduğunun kontrolünü sağlayan bölüm yada kod source içinde nere ile alakalıdır...

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
we1982 isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 14 Eylül 2018, 19:50   #2 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

OzkanOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 874[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 37
299 Mesaja 831 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)Chat Yazılarınızı Düzenleyebilmeİmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart Cevap: Client source bağlantı kontrolü ?

ID PW yasdıktan sonra Login Server içerisinde öyle bir kontrol yok.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
OzkanOzdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 14 Eylül 2018, 20:08   #3 (permalink)
Normal Üye

we1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 01 Ocak 2018
Mesajlar: 152[+]
Kredi Bakiyeniz: 4.379
Ettiği teşekkür sayısı: 21
7 Mesaja 10 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Client source bağlantı kontrolü ?

peki oyun nasıl karakterin online olduğunu anlayabiliyor...

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
we1982 isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 14 Eylül 2018, 22:05   #4 (permalink)
Bağımlı Üye

CerfiN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 12 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 324[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.238
Ettiği teşekkür sayısı: 62
56 Mesaja 63 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Client source bağlantı kontrolü ?

DB' de CURRENTUSER tablosu var oradan bakabilirsin online olanlara.

__________________
Life does not give everyone the same chance.
CerfiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 14 Eylül 2018, 22:16   #5 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

OzkanOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 874[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 37
299 Mesaja 831 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)Chat Yazılarınızı Düzenleyebilmeİmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart Cevap: Client source bağlantı kontrolü ?

WIZ_SPEEDHACK_CHECK diye bir paket var bunu belli bir aralıklarla Client gönderiyor.
Bunun dışında DLL ile yine belli bir aralıklarla giden paketler oluşturuyorlar.
Bu paketleri kendilerine göre şifreliyor veyahut genel kullanılan şifreleme sistemlerini kullanıyorlar.
GameServer tarafında bir kontrol var sadece onda ise DEBUG kontrolü koyulmuş çoğu kişi Server açtığı halde onun çalışmadığından bir haber ve öylece Server açıyor.
Bu kontrol Client tarafından gelen paket süresini hesaplıyor.
Örnek verelim WIZ_SPEEDHACK_CHECK paketi 5 saniyede bir geliyor ise en son paketin geldiği süreyi bir değişkene atamış ve o değişken sayesinde 5 saniyeden daha sonra paket gelmez ise bağlantıyı kapatıyor.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
OzkanOzdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 16 Eylül 2018, 13:31   #6 (permalink)
Normal Üye

we1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 01 Ocak 2018
Mesajlar: 152[+]
Kredi Bakiyeniz: 4.379
Ettiği teşekkür sayısı: 21
7 Mesaja 10 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Client source bağlantı kontrolü ?

WIZ_SPEEDHACK_CHECK paketi clientin neresinde bulabilirim?
-- mesaja ek olarak --
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam gelen client tyarafından gelen paketlerin belli aralıklar dışında gelmesini engellemek için nasıl bir kod lazım yardımcı olabilirmisin-?

mesela,

pkt gelme süresi=5sn -----sorun yok
pkt gelme süresi>5sn den huızlı ise disconnet et gibi bunu kod ile nasıl yapabilirim?

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
we1982 isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 2 Üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
we1982
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Source client map baglantisi eqwa11 Genel İstek 0 14 Eylül 2018 02:40
[1081] Client Source & Server Files Source VC++ 6.0 OzkanOzdemir Paylaşım 38 13 Eylül 2018 19:14
Full V.1.081 Server & V.1.068 Client source, NoahSystem Tools,Launcher Source Kodları Enesyuksl Genel Paylaşımlar 0 26 Temmuz 2018 00:51
c++ dosya boyutu kontrolü OCB Paylaşım 14 19 Haziran 2018 00:34
1298 eksiksiz item stat kontrolü Nero 1298 Paylaşım 3 12 Temmuz 2017 00:25


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0