KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım


Genel Yardım KO PvP Server geliştirme hakkında sorunlarınız, yaşadığınız problemler ve daha önceden çözülmüş sorunların detaylı anlatımının bulunduğu alt forum.

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 14 Kasım 2017, 13:25   #1 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 381[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.842
Ettiği teşekkür sayısı: 128
27 Mesaja 40 Kez Teşekkür Aldı

Standart Gab ve Faun Hk ufakbir soru

Arkadaşlar merhabalar

1- Aztec Faun staf ile karşıdakine vurduğumda kaul hale dönüyor vurduğum adam fakat tekrar normale dönmüyor src den tam olarak nereye bakmalıyım acaba

2- Gab Adamant taktığımda patlama olayı çalışmıyor tam olarak nereye bakmalıyım acaba

yardımcı olabılırsenız cok sevınırım

tesekkurler
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 14 Kasım 2017, 14:35   #2 (permalink)
Aktif Üye

goto566 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Ağustos 2017
Mesajlar: 107[+]
Kredi Bakiyeniz: 4.106
Ettiği teşekkür sayısı: 9
17 Mesaja 28 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Gab ve Faun Hk ufakbir soru

Db'deki ITEM_OP tablosu,
srclerdeki TriggerProcItem Fonksiyonu

Test etmek için ITEM_OP Tablosundaki patlama oranını yüksek tutup dene
tablodaki bTriggerType değerleri :
TriggerTypeAttack = 3,//Damage Attıgı zaman tetikler
TriggerTypeDefend = 13//Damage Yediği Zaman tetikler
goto566 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
goto566 Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (14 Kasım 2017)
Okunmamış 14 Kasım 2017, 19:46   #3 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 381[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.842
Ettiği teşekkür sayısı: 128
27 Mesaja 40 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Gab ve Faun Hk ufakbir soru

Alıntı:
goto566 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Db'deki ITEM_OP tablosu,
srclerdeki TriggerProcItem Fonksiyonu

Test etmek için ITEM_OP Tablosundaki patlama oranını yüksek tutup dene
tablodaki bTriggerType değerleri :
TriggerTypeAttack = 3,//Damage Attıgı zaman tetikler
TriggerTypeDefend = 13//Damage Yediği Zaman tetikler
kardeş selam

1- ITEM_OP tablosundan mesela gab adamantın kodunu buldum
2- Item kodunu defans kalkanı oldugu ıcın 13 olan kodu ekledım
3- rate oranını 100 ayarladım
4- 491068 skıll kodunu ayarladım ama hıc bısı yapmıyor

acaba adamantın patlaması ıcın skıll kodu nedır bulamadım

bendekı bu sekılde ayarlı :

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 14 Kasım 2017, 20:09   #4 (permalink)
Aktif Üye

goto566 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Ağustos 2017
Mesajlar: 107[+]
Kredi Bakiyeniz: 4.106
Ettiği teşekkür sayısı: 9
17 Mesaja 28 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Gab ve Faun Hk ufakbir soru

Skilld ID si doğru.
TriggerProcItem fonksiyonuna break point koyarak sorunu bulabilirsin.
MagicInstance o skili çalıştırmıyor olabilir o yüzden izleyerek nerede failed verdiğini vs bulup ona göre işlem yapman gerek
goto566 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
goto566 Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (19 Kasım 2017)
Okunmamış 19 Kasım 2017, 01:30   #5 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 381[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.842
Ettiği teşekkür sayısı: 128
27 Mesaja 40 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Gab ve Faun Hk ufakbir soru

Alıntı:
goto566 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Skilld ID si doğru.
TriggerProcItem fonksiyonuna break point koyarak sorunu bulabilirsin.
MagicInstance o skili çalıştırmıyor olabilir o yüzden izleyerek nerede failed verdiğini vs bulup ona göre işlem yapman gerek
selam dostum

bır turlu halledemedım magıc ınstance kontrol ettım

Kod:
case MORAL_SELF:
		if (nSkillID != 491067 || nSkillID != 491068 || nSkillID != 491069)// Gabs Patlaması düzeldi
			if (pSkillCaster->isPlayer()
				&& pSkillCaster != pSkillTarget) /// ????? why added on moral_self? i try old this code :D
				goto fail_return;
		break;
şeklınde ayarlanmıs raum / chaos vs kontrol ettım succesrate %100 yapınca sorunsuz patlıyor wındforce vs sorunsuz ama gab da problem var
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 19 Kasım 2017, 04:51   #6 (permalink)
Aktif Üye

goto566 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Ağustos 2017
Mesajlar: 107[+]
Kredi Bakiyeniz: 4.106
Ettiği teşekkür sayısı: 9
17 Mesaja 28 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Gab ve Faun Hk ufakbir soru

TriggerProcItem fonksiyonuna break point koyarak sorunu bulabilirsin.
MagicInstance o skili çalıştırmıyor olabilir o yüzden izleyerek nerede failed verdiğini vs bulup ona göre işlem yapman gerek
goto566 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 19 Kasım 2017, 07:37   #7 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 352[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
172 Mesaja 537 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: Gab ve Faun Hk ufakbir soru

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar merhabalar

1- Aztec Faun staf ile karşıdakine vurduğumda kaul hale dönüyor vurduğum adam fakat tekrar normale dönmüyor src den tam olarak nereye bakmalıyım acaba


tesekkurler
Aztec Gold Faun'un özelliği, hedefi 'Undead' yapmasıdır. Yani, tuttuğunda rakibin kullandığı pot ve aldığı heal, damage olarak işler. Eğer ki senin dosyalarında Aztec Gold Faun, Kaul'e dönüştürüyorsa zaten bir sıkıntı var demektir. Normalde Kaul Faun'un özelliğidir o.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (19 Kasım 2017)
Okunmamış 19 Kasım 2017, 07:46   #8 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 352[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
172 Mesaja 537 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: Gab ve Faun Hk ufakbir soru

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
selam dostum

bır turlu halledemedım magıc ınstance kontrol ettım

Kod:
case MORAL_SELF:
		if (nSkillID != 491067 || nSkillID != 491068 || nSkillID != 491069)// Gabs Patlaması düzeldi
			if (pSkillCaster->isPlayer()
				&& pSkillCaster != pSkillTarget) /// ????? why added on moral_self? i try old this code :D
				goto fail_return;
		break;
şeklınde ayarlanmıs raum / chaos vs kontrol ettım succesrate %100 yapınca sorunsuz patlıyor wındforce vs sorunsuz ama gab da problem var
MORAL_SELF'te yapılan

cpp Kod:
  1. if (nSkillID != 491067 || nSkillID != 491068 || nSkillID != 491069)

kontrolü anlamsız.

491067 - Unsight, Moral : 7 (MORAL_ENEMY)
491068 - Adamant, Moral : 1 (MORAL_SELF)
491069 - Divine Protection, Moral 1 (MORAL_SELF)

Adamant ve Divine Protection için pSkillCaster == pSkillTarget koşulu sağlanmak durumunda, çünkü bu skill'in moral değeri SELF olarak ayarlı.

Problemine dönecek olursak, örnek olması açısından kendi OnAttack, OnDefend ve TriggerProcItem fonksiyonlarımı veriyorum.

cpp Kod:
  1. void CPlayer::OnAttack(Unit * pTarget, AttackType attackType)
  2. {
  3.     if (!pTarget->isPlayer()
  4.         || attackType == AttackTypeMagic)
  5.         return;
  6.  
  7.     // Trigger weapon procs for the attacker on attack
  8.     static const uint8 itemSlots[] = { KOInventorySlots::HAND_RIGHT, KOInventorySlots::HAND_LEFT };
  9.     foreach_array (i, itemSlots)
  10.     {
  11.         // If we hit an applicable weapon, don't try proc'ing the other weapon.
  12.         // It is only ever meant to proc on the dominant weapon.
  13.         if (TriggerProcItem(itemSlots[i], pTarget, TriggerTypeAttack))
  14.             break;
  15.     }
  16. }
  17.  
  18. void CPlayer::OnDefend(Unit * pAttacker, AttackType attackType)
  19. {
  20.     if (!pAttacker->isPlayer())
  21.         return;
  22.  
  23.     // Trigger defensive procs for the defender when being attacked
  24.     static const uint8 itemSlots[] = { KOInventorySlots::HAND_LEFT ,KOInventorySlots::EAR_RIGHT, KOInventorySlots::EAR_LEFT };
  25.     foreach_array (i, itemSlots)
  26.         TriggerProcItem(itemSlots[i], pAttacker, TriggerTypeDefend);
  27. }
  28.  
  29. /**
  30.  * @brief   Trigger item procs.
  31.  *
  32.  * @param   bSlot       Slot of item to attempt to proc.
  33.  * @param   pTarget     Target of the skill (attacker/defender depending on the proc type).
  34.  * @param   triggerType Which type of item to proc (offensive/defensive).
  35.  *
  36.  * @return  true if there's an applicable item to proc, false if not.
  37.  */
  38. bool CPlayer::TriggerProcItem(uint8 bSlot, Unit * pTarget, ItemTriggerType triggerType)
  39. {
  40.     // Don't proc weapon skills if our weapon is disabled.
  41.     if (triggerType == TriggerTypeAttack && BuffManager.Type4().isWeaponsDisabled())
  42.         return false;
  43.  
  44.     // Ensure there's an item in this slot,
  45.     _ITEM_DATA * pItem = GetItem(bSlot);
  46.     if (pItem == nullptr
  47.         // and that it doesn't need to be repaired.
  48.         || pItem->sDurability == 0)
  49.         return false; // not an applicable item
  50.  
  51.     // Ensure that this item has an attached proc skill in the table
  52.     const _ITEM_OP * pData = CDataPool::GetItemSkillTriggerData(pItem->nNum);
  53.     if (pData == nullptr // no skill to proc
  54.         || pData->bTriggerType != triggerType) // don't use an offensive proc when we're defending (or vice versa)
  55.         return false; // not an applicable item
  56.  
  57.     // At this point, we have determined there is an applicable item in the slot.
  58.     // Should it proc now? (note: CheckPercent() checks out of 1000)
  59.     if (!CheckPercent(pData->bTriggerRate * 10))
  60.         return true; // it is an applicable item, it just didn't proc. No need to proc subsequent items.
  61.  
  62.     MagicInstance instance;
  63.  
  64.     instance.bIsItemProc = true;
  65.     instance.sCasterID = GetID();
  66.     if(pData->nSkillID == 460006)
  67.     instance.sTargetID = GetID();
  68.     else
  69.     instance.sTargetID = pTarget->GetID();
  70.     instance.nSkillID = pData->nSkillID;
  71.  
  72.     // For AOE skills such as "Splash", the AOE should be focus on the target.
  73.     instance.sData[0] = static_cast<uint16>(pTarget->GetX());
  74.     instance.sData[2] = static_cast<uint16>(pTarget->GetZ());
  75.     instance.slZoneInstanceID = GetInstanceID();
  76.     instance.bZoneSubID = GetSubZoneID();
  77.     instance.bZoneID = GetZoneID();
  78.     instance.Run();
  79.     return true; // it is an applicable item, and it proc'd. No need to proc subsequent items.
  80. }

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (20 Kasım 2017)
Okunmamış 19 Kasım 2017, 10:47   #9 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 381[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.842
Ettiği teşekkür sayısı: 128
27 Mesaja 40 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Gab ve Faun Hk ufakbir soru

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aztec Gold Faun'un özelliği, hedefi 'Undead' yapmasıdır. Yani, tuttuğunda rakibin kullandığı pot ve aldığı heal, damage olarak işler. Eğer ki senin dosyalarında Aztec Gold Faun, Kaul'e dönüştürüyorsa zaten bir sıkıntı var demektir. Normalde Kaul Faun'un özelliğidir o.
ben yanlış söylemişim kaul faun staf vurunca kaul oluyor normale dönmuyor.
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 19 Kasım 2017, 19:23   #10 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 352[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
172 Mesaja 537 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: Gab ve Faun Hk ufakbir soru

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ben yanlış söylemişim kaul faun staf vurunca kaul oluyor normale dönmuyor.
Normale dönmüyor ise, RemoveType4Buff'ta bir sorun vardır. State change'nin gönderildiğinden emin ol.

cpp Kod:
  1. case BUFF_TYPE_KAUL_TRANSFORMATION: // Transforms the target into a Kaul (a pig thing), preventing you from /town'ing or attacking, but increases defense.
  2.         if (pTarget->isPlayer())
  3.         {
  4.             pTarget->m_bIsKaul = false;
  5.             pTarget->m_sACAmount -= 500;
  6.             pTarget->StateChangeServerDirect(3, TO_USER(pTarget)->m_nOldAbnormalType);
  7.         }
  8.         break;

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (20 Kasım 2017)
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Server Files BDW Hakkında ufak bir soru byxox Genel Yardım 18 05 Kasım 2017 11:31
Database Monster'ler hakkında birkaç soru byxox Genel Yardım 12 23 Ekim 2017 18:44
[SORU] ASM ile oyun içerisinde işlev gerçekleştirmek. BurakGozet Çözülen Konular 3 11 Ekim 2017 01:45


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0