KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım


Genel Yardım KO PvP Server geliştirme hakkında sorunlarınız, yaşadığınız problemler ve daha önceden çözülmüş sorunların detaylı anlatımının bulunduğu alt forum.

Beğeni Geçmişi5Beğeniler

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 02 Kasım 2017, 11:28   #1 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 336[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.042
Ettiği teşekkür sayısı: 123
23 Mesaja 31 Kez Teşekkür Aldı

Standart BDW Hakkında ufak bir soru

Arkadaşlar merhabalar,

BDW sisteminde mesela 8vs8 olmadan içeriye almıyor hata veriyor ve giremiyoruz.
2 orc 3 human olduğunda hiçkimseyi almıyor bu konuda nereye bakmalıyım yardımcı olabilir misiniz? Teşekkürler.

Konu MOMENTUM tarafından (03 Kasım 2017 Saat 22:23 ) değiştirilmiştir.
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 02 Kasım 2017, 11:33   #2 (permalink)
Çalışkan Üye

infiltrate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Eylül 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 165[+]
Kredi Bakiyeniz: 4.602
Ettiği teşekkür sayısı: 74
16 Mesaja 24 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İsim Değiştirme (kalıcı)

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Zaman bitince içeri çeken bir kod bloku/fonksiyon vardır.Buraya bakman lazım eğer bilmiyor isen kodunu burada paylaşır isen yardımcı olmaya çalışırım.
infiltrate isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
infiltrate Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (02 Kasım 2017)
Okunmamış 02 Kasım 2017, 13:06   #3 (permalink)
Bağımlı Üye

CerfiN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 12 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 317[+]
Kredi Bakiyeniz: 7.492
Ettiği teşekkür sayısı: 55
52 Mesaja 58 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

BDW ile ilgili fonksiyonları gözden geçir orda biryerde user count tarzı 8 kişiyle limitlendirilien biryerler vardır muhtemelen.
CerfiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
CerfiN Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (02 Kasım 2017)
Okunmamış 02 Kasım 2017, 13:57   #4 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 342[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 71
166 Mesaja 467 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], alakalı fonksiyonu atarsan sorunun nerede olduğu hakkında yorum yapabiliriz.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (02 Kasım 2017)
Okunmamış 02 Kasım 2017, 16:25   #5 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 336[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.042
Ettiği teşekkür sayısı: 123
23 Mesaja 31 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], alakalı fonksiyonu atarsan sorunun nerede olduğu hakkında yorum yapabiliriz.
border_defance olarak 7-8 yerde fonsksyon var tam nereye bakmalıyım acaba?
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 02 Kasım 2017, 16:32   #6 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 342[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 71
166 Mesaja 467 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
border_defance olarak 7-8 yerde fonsksyon var tam nereye bakmalıyım acaba?
Kullanıcıların kayıt olduğu bir array olması lazım, ve bu array üzerinde döngü kurup koşulları kontrol eden bir fonksiyon. BDW ile alakalı fonksiyonlar içerisinde ZoneChange fonksiyonunu çağıranları buraya kopyala.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (02 Kasım 2017)
Okunmamış 02 Kasım 2017, 17:12   #7 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 336[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.042
Ettiği teşekkür sayısı: 123
23 Mesaja 31 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kullanıcıların kayıt olduğu bir array olması lazım, ve bu array üzerinde döngü kurup koşulları kontrol eden bir fonksiyon. BDW ile alakalı fonksiyonlar içerisinde ZoneChange fonksiyonunu çağıranları buraya kopyala.
merhabalar dostum

arama yaptıgım yazılar :

border_defense_war
bdw
zonechange olarak arama yaptım bdw ıle ılgılı olarak zonechange ıceren burayı buldum sadece :


Gameserverdgl.cpp

if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR)
{
pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID,0.0f,0.0f);
TerminitionTime(ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR, 1801);
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 02 Kasım 2017, 17:35   #8 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 342[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 71
166 Mesaja 467 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
merhabalar dostum

arama yaptıgım yazılar :

border_defense_war
bdw
zonechange olarak arama yaptım bdw ıle ılgılı olarak zonechange ıceren burayı buldum sadece :


Gameserverdgl.cpp

if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR)
{
pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID,0.0f,0.0f);
TerminitionTime(ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR, 1801);
Burası olabilir, fonksiyonu tamamen atman lazım.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (02 Kasım 2017)
Okunmamış 02 Kasım 2017, 17:50   #9 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 336[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.042
Ettiği teşekkür sayısı: 123
23 Mesaja 31 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Burası olabilir, fonksiyonu tamamen atman lazım.

Kod:
void CGameServerDlg::TempleEventTeleportUsers()
{
	switch (pTempleEvent.ActiveEvent)
	{
	case TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_CHAOS:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_UTC:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	}

	foreach_stlmap (itr, m_TempleEventUserArray)
	{
		CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);

		if (pUser == nullptr 
		 || !pUser->isInGame())
		 continue;

		//Evente Giren Userin Seekte Kalması.
		Packet result;
		pUser->PartyBBSDelete(result);

		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_CHAOS_DUNGEON)
		{
			if (pUser->CheckExistItem(CHAOS_MAP, 1))
				pUser->RobItem(CHAOS_MAP, 1);

			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID,0.0f,0.0f); // Start position is random...
			TerminitionTime(ZONE_CHAOS_DUNGEON,1201);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_JURAD_MOUNTAIN)
		{
			pUser->JuraidSpot = 0;
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID,0.0f,0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_JURAD_MOUNTAIN, 3001);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR)
		{
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID,0.0f,0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR, 1801);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_UNDER_THE_CASTLE)
		{
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID,0.0f,0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_UNDER_THE_CASTLE, 3601);
		}
	}
}
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 02 Kasım 2017, 18:08   #10 (permalink)
Çalışkan Üye

infiltrate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Eylül 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 165[+]
Kredi Bakiyeniz: 4.602
Ettiği teşekkür sayısı: 74
16 Mesaja 24 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İsim Değiştirme (kalıcı)

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kod:
void CGameServerDlg::TempleEventTeleportUsers()
{
	switch (pTempleEvent.ActiveEvent)
	{
	case TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_CHAOS:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_UTC:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	}

	foreach_stlmap (itr, m_TempleEventUserArray)
	{
		CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);

		if (pUser == nullptr 
		 || !pUser->isInGame())
		 continue;

		//Evente Giren Userin Seekte Kalması.
		Packet result;
		pUser->PartyBBSDelete(result);

		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_CHAOS_DUNGEON)
		{
			if (pUser->CheckExistItem(CHAOS_MAP, 1))
				pUser->RobItem(CHAOS_MAP, 1);

			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID,0.0f,0.0f); // Start position is random...
			TerminitionTime(ZONE_CHAOS_DUNGEON,1201);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_JURAD_MOUNTAIN)
		{
			pUser->JuraidSpot = 0;
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID,0.0f,0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_JURAD_MOUNTAIN, 3001);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR)
		{
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID,0.0f,0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR, 1801);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_UNDER_THE_CASTLE)
		{
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID,0.0f,0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_UNDER_THE_CASTLE, 3601);
		}
	}
}
Burada bir kısıtlama göremedim.
void CGameServerDlg::TempleEventTeleportUsers() bu fonksiyon nerede call edilmiş ise oradaki kodlarıda atar mısın?
byxox bunu beğendi
infiltrate isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Database Monster'ler hakkında birkaç soru byxox Genel Yardım 12 23 Ekim 2017 18:44
Xingcode dll Hakkında byxox Çözülen Konular 4 18 Ekim 2017 15:38
[SORU] ASM ile oyun içerisinde işlev gerçekleştirmek. BurakGozet Çözülen Konular 3 11 Ekim 2017 01:45
bu konudaki map lar hakkında tancan78 Çözülen Konular 1 14 Temmuz 2017 01:29


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0