KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım


Genel Yardım KO PvP Server geliştirme hakkında sorunlarınız, yaşadığınız problemler ve daha önceden çözülmüş sorunların detaylı anlatımının bulunduğu alt forum.

Beğeni Geçmişi5Beğeniler

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 02 Kasım 2017, 23:38   #11 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 349[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.605
Ettiği teşekkür sayısı: 124
23 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Alıntı:
Tardu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Burada bir kısıtlama göremedim.
void CGameServerDlg::TempleEventTeleportUsers() bu fonksiyon nerede call edilmiş ise oradaki kodlarıda atar mısın?
Kod:
void CGameServerDlg::TempleEventTimer()
{
	uint32 nHour = g_localTime.tm_hour;
	uint32 nMinute = g_localTime.tm_min;
	uint32 nSeconds = g_localTime.tm_sec;

	if (m_nTempleEventRemainSeconds > 0)
		m_nTempleEventRemainSeconds--;

	if (pTempleEvent.ActiveEvent == -1)
	{
		for (int i = 0; i < BORDER_DEFENSE_WAR_EVENT_COUNT; i++)
		{
			if (nHour == m_nBorderDefenseWarTime[i] && nMinute == 0) 
			{
				pTempleEvent.ActiveEvent = TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR;
				pTempleEvent.ZoneID = ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR;
				m_nTempleEventRemainSeconds = 600; // 10 minutes
				TempleEventStart();
				break;
			} 
		}

		for (int i = 0; i < CHAOS_EVENT_COUNT; i++)
		{
			if (nHour == m_nChaosTime[i] && nMinute == 0)
			{
				pTempleEvent.ActiveEvent = TEMPLE_EVENT_CHAOS;
				pTempleEvent.ZoneID = ZONE_CHAOS_DUNGEON;
				m_nTempleEventRemainSeconds = 600; // 10 minutes
				TempleEventStart();
				break;		
			}  
		}
		
		for (int i = 0; i < JURAD_MOUNTAIN_EVENT_COUNT; i++)
		{
			if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 0) 
			{
				pTempleEvent.ActiveEvent = TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN;
				pTempleEvent.ZoneID = ZONE_JURAD_MOUNTAIN;
				m_nTempleEventRemainSeconds = 600; // 10 minutes
				JuraidAnnounce = 0;
				JuraidTempleEventStart();
				break;
			}  
		}
		for (int i = 0; i < UTC_EVENT_COUNT; i++)
		{
			if (nHour == m_nUtcTime[i] && nMinute == 0)
			{
				pTempleEvent.ActiveEvent = TEMPLE_EVENT_UTC;
				pTempleEvent.ZoneID = ZONE_UNDER_THE_CASTLE;
				m_nTempleEventRemainSeconds = 600; // 10 minutes
				TempleEventStart();
				break;
			} 
		}
	}
	else if (pTempleEvent.ActiveEvent != -1)
	{
		if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR)
		{
			for(int i =0; i<MAX_TEMPLE_EVENT_ROOM ; i++)
			{
				if(pTempleEvent.m_sMiniTimerNation[i] == 0)
					continue;

				if(pTempleEvent.m_sBdwMiniTimer[i]-- != 0 )
					continue;

				TempleEventFinish(i,pTempleEvent.m_sMiniTimerNation[i]);
			}
			for(int i = 0; i < BORDER_DEFENSE_WAR_EVENT_COUNT; i++)
			{
				if (nHour == m_nBorderDefenseWarTime[i] && nMinute == 10 && !pTempleEvent.isActive)
				{
					m_nTempleEventRemainSeconds = 0; 
					pTempleEvent.LastEventRoom = 1;
					pTempleEvent.isActive = true;
					TempleEventStart();
					TempleEventTeleportUsers();
					TempleEventSummon();
					break;
				}
				else if (nHour == m_nBorderDefenseWarTime[i] && nMinute == 11 && !pTempleEvent.isAttackable)   
				{
					pTempleEvent.isAttackable = true;
					break;
				}
				else if (nHour == m_nBorderDefenseWarTime[i] && nMinute == 40 && pTempleEvent.isAttackable)   
				{
					TerminationFinish();
					pTempleEvent.isAttackable = false;
					break;
				}
				else if (nHour == m_nBorderDefenseWarTime[i] && nMinute == 40 && nSeconds == 20 && pTempleEvent.isActive) 
				{
					TempleEventFinish();
					break;
				}
			}
		}
		if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_CHAOS)
		{
			for(int i = 0; i < CHAOS_EVENT_COUNT; i++)
			{
				if (nHour == m_nChaosTime[i] && nMinute == 10 && nSeconds == 0 && !pTempleEvent.isActive) 
				{
						m_nTempleEventRemainSeconds = 0;
						pTempleEvent.LastEventRoom = 1;
						pTempleEvent.isActive = true;
						TempleEventStart(); // Set RemainSeconds to zero
						TempleEventTeleportUsers();
						TempleEventSummon();
						break;
				}
				else if (nHour == m_nChaosTime[i] && nMinute == 11 && !pTempleEvent.isAttackable) 
				{
						pTempleEvent.isAttackable = true;
						break;
				}
				else if (nHour == m_nChaosTime[i] && nMinute == 30 && pTempleEvent.isAttackable) 
				{
						TerminationFinish();
						pTempleEvent.isAttackable = false;
						break;
				}
				else if (nHour == m_nChaosTime[i] && nMinute == 30 && nSeconds == 20 && pTempleEvent.isActive)
				{
						TempleEventFinish();
						break;
				}
			}
		}
		if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN)
		{
			for(int i = 0; i < JURAD_MOUNTAIN_EVENT_COUNT; i++)
			{
				if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 10 && !pTempleEvent.isActive)
				{
					m_nTempleEventRemainSeconds = 0; 
					pTempleEvent.LastEventRoom = 1;
					pTempleEvent.isActive = true;
					JuraidTempleEventStart(); // Set RemainSeconds to zero
					TempleEventTeleportUsers();
					TempleEventSummon();
					break;
				}
				else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 11 && !pTempleEvent.isAttackable)   
				{
					pTempleEvent.isAttackable = true;
					break;
				}
				else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 50 && pTempleEvent.isAttackable)   
				{
					TerminationFinish();
					pTempleEvent.isAttackable = false;
					break;
				}
				else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 50 && nSeconds == 20 && pTempleEvent.isActive) 
				{
					TempleEventFinish();
					break;
				}
			}
		}
		if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_UTC)
		{
			for(int i = 0; i < UTC_EVENT_COUNT; i++)
			{
				if (nHour == m_nUtcTime[i] 	&& nMinute == 10 && !pTempleEvent.isActive)
				{
						m_nTempleEventRemainSeconds = 0;
						pTempleEvent.LastEventRoom = 1;
						pTempleEvent.isAttackable = false;
						pTempleEvent.isActive = true;
						TempleEventStart(); // Set RemainSeconds to zero
						TempleEventTeleportUsers();
						TempleEventSummon();
						break;
				}
				else if (nHour == m_nUtcTime[i] && nMinute == 1 && !pTempleEvent.isAttackable)
				{
						pTempleEvent.isAttackable = true;
						break;
				}
				else if (nHour == m_nUtcTime[i] && nMinute == 62&& pTempleEvent.isActive)
				{
						TempleEventFinish();
						break;
				}
			}
		}
	}
}
burasımı dostum
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 03 Kasım 2017, 00:38   #12 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 346[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 71
168 Mesaja 481 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], TempleEventStart(); ve TempleEventSummon() fonksiyonlarını at.
byxox bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 03 Kasım 2017, 11:09   #13 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 349[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.605
Ettiği teşekkür sayısı: 124
23 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], TempleEventStart(); ve TempleEventSummon() fonksiyonlarını at.
Günaydın kardeşim

Kod:
void CGameServerDlg::TempleEventStart()
{
	Packet result(WIZ_EVENT, uint8(TEMPLE_EVENT));
	pTempleEvent.StartTime = (uint32)UNIXTIME;
	pTempleEvent.KarusUserCount = 0;
	pTempleEvent.ElMoradUserCount = 0;
	pTempleEvent.AllUserCount = 0;
	pTempleEvent.isDevaControl = false;
	pTempleEvent.isDevaFlag = false;
	memset(pTempleEvent.KarusDeathCount, 0, sizeof(pTempleEvent.KarusDeathCount));
	memset(pTempleEvent.ElmoDeathCount, 0, sizeof(pTempleEvent.ElmoDeathCount));
	result << (uint16)pTempleEvent.ActiveEvent << m_nTempleEventRemainSeconds;
	Send_All(&result);
}
Kod:
void CGameServerDlg::TempleEventSummon()
{
	if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_CHAOS)
	{
		for (int i = 0; i < g_pMain->pTempleEvent.LastEventRoom; i++)
		{
			foreach_stlmap_nolock(itr, m_MonsterRespawnListInformationArray)
			{
				if (itr->second->ZoneID == ZONE_CHAOS_DUNGEON)
				{
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, false, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, true, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
				}
			}
		}
	}
	else if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR)
	{
		for (int i = 0; i < g_pMain->pTempleEvent.LastEventRoom; i++)
		{
			foreach_stlmap_nolock(itr, m_MonsterRespawnListInformationArray)
			{
				if (itr->second->ZoneID == ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR)
				{
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, false, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, true, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
				}
			}
		}
	}
	else if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN)
	{
		for (int i = 0; i < g_pMain->pTempleEvent.LastEventRoom; i++)
		{
			foreach_stlmap_nolock(itr, m_MonsterRespawnListInformationArray)
			{
				if (itr->second->ZoneID == ZONE_JURAD_MOUNTAIN)
				{
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, false, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, true, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
				}
			}
		}
	}
	else if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_UTC)
	{
		for (int i = 0; i < g_pMain->pTempleEvent.LastEventRoom; i++)
		{
			foreach_stlmap_nolock(itr, m_MonsterRespawnListInformationArray)
			{
				if (itr->second->ZoneID == ZONE_UNDER_THE_CASTLE)
				{
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, false, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, true, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
				}
			}
		}
	}
}
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 03 Kasım 2017, 11:58   #14 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 346[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 71
168 Mesaja 481 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Günaydın kardeşim

Kod:
void CGameServerDlg::TempleEventStart()
{
	Packet result(WIZ_EVENT, uint8(TEMPLE_EVENT));
	pTempleEvent.StartTime = (uint32)UNIXTIME;
	pTempleEvent.KarusUserCount = 0;
	pTempleEvent.ElMoradUserCount = 0;
	pTempleEvent.AllUserCount = 0;
	pTempleEvent.isDevaControl = false;
	pTempleEvent.isDevaFlag = false;
	memset(pTempleEvent.KarusDeathCount, 0, sizeof(pTempleEvent.KarusDeathCount));
	memset(pTempleEvent.ElmoDeathCount, 0, sizeof(pTempleEvent.ElmoDeathCount));
	result << (uint16)pTempleEvent.ActiveEvent << m_nTempleEventRemainSeconds;
	Send_All(&result);
}
Kod:
void CGameServerDlg::TempleEventSummon()
{
	if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_CHAOS)
	{
		for (int i = 0; i < g_pMain->pTempleEvent.LastEventRoom; i++)
		{
			foreach_stlmap_nolock(itr, m_MonsterRespawnListInformationArray)
			{
				if (itr->second->ZoneID == ZONE_CHAOS_DUNGEON)
				{
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, false, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, true, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
				}
			}
		}
	}
	else if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR)
	{
		for (int i = 0; i < g_pMain->pTempleEvent.LastEventRoom; i++)
		{
			foreach_stlmap_nolock(itr, m_MonsterRespawnListInformationArray)
			{
				if (itr->second->ZoneID == ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR)
				{
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, false, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, true, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
				}
			}
		}
	}
	else if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN)
	{
		for (int i = 0; i < g_pMain->pTempleEvent.LastEventRoom; i++)
		{
			foreach_stlmap_nolock(itr, m_MonsterRespawnListInformationArray)
			{
				if (itr->second->ZoneID == ZONE_JURAD_MOUNTAIN)
				{
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, false, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, true, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
				}
			}
		}
	}
	else if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_UTC)
	{
		for (int i = 0; i < g_pMain->pTempleEvent.LastEventRoom; i++)
		{
			foreach_stlmap_nolock(itr, m_MonsterRespawnListInformationArray)
			{
				if (itr->second->ZoneID == ZONE_UNDER_THE_CASTLE)
				{
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, false, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
					SpawnEventNpc(itr->second->sSid, true, itr->second->ZoneID, itr->second->X, itr->second->Y, itr->second->Z, itr->second->sCount, itr->second->bRadius, 60 * MINUTE, 0, -1, i + 1/* EventRoom */);
				}
			}
		}
	}
}
Buralarda da yok. Sen .cpp'yi komple at istersen
byxox bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 03 Kasım 2017, 12:25   #15 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 349[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.605
Ettiği teşekkür sayısı: 124
23 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Buralarda da yok. Sen .cpp'yi komple at istersen
aynen öyle yapayım

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 03 Kasım 2017, 15:03   #16 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 346[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 71
168 Mesaja 481 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
aynen öyle yapayım

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Burada da yok. Muhtemelen EventHandler.cpp dosyasının içerisindedir. Çok baştan savma ve dağınık yazılmış.
byxox bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 03 Kasım 2017, 15:08   #17 (permalink)
Çalışkan Üye

infiltrate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Eylül 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 168[+]
Kredi Bakiyeniz: 4.997
Ettiği teşekkür sayısı: 76
16 Mesaja 24 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İsim Değiştirme (kalıcı)

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Burada da yok. Muhtemelen EventHandler.cpp dosyasının içerisindedir. Çok baştan savma ve dağınık yazılmış.
Katılıyorum
byxox bunu beğendi
infiltrate isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 03 Kasım 2017, 15:57   #18 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 349[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.605
Ettiği teşekkür sayısı: 124
23 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Burada da yok. Muhtemelen EventHandler.cpp dosyasının içerisindedir. Çok baştan savma ve dağınık yazılmış.
aynen bende katılıyorum

bıde evente bakalım

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 05 Kasım 2017, 11:31   #19 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 349[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.605
Ettiği teşekkür sayısı: 124
23 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW Hakkında ufak bir soru

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], TempleEventStart(); ve TempleEventSummon() fonksiyonlarını at.
günaydın kardeşim

hatayı gördüm şu şekilde

eger bdw başlama zamanını event tıme den ayarlarsam ve normal oyun ıcerısınde bdw zamanı geldıgın de tıklarsam 1/1 bıle olsa gırıyor

fakat gm komutlarına openbdw komutu ekledıgımde bdw yazısı yukarıda gelıyor tıklıyorum ve zamanı bıttıgınde içerıye alırken ' you have been rejected due to unmatched members' hatası alıyorum acaba bır kontrol mu eklemem lazım burası için
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Database Monster'ler hakkında birkaç soru byxox Genel Yardım 12 23 Ekim 2017 18:44
Xingcode dll Hakkında byxox Çözülen Konular 4 18 Ekim 2017 15:38
[SORU] ASM ile oyun içerisinde işlev gerçekleştirmek. BurakGozet Çözülen Konular 3 11 Ekim 2017 01:45
bu konudaki map lar hakkında tancan78 Çözülen Konular 1 14 Temmuz 2017 01:29


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0