KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım


Genel Yardım KO PvP Server geliştirme hakkında sorunlarınız, yaşadığınız problemler ve daha önceden çözülmüş sorunların detaylı anlatımının bulunduğu alt forum.


Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 30 Ekim 2017, 15:51   #1 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 410[+]
Kredi Bakiyeniz: 11.460
Ettiği teşekkür sayısı: 131
32 Mesaja 48 Kez Teşekkür Aldı

Standart Skillerin açılması hk

merhabalar

Create new char proseduru ıcın ayarlama yaptım ve char ayarı 83 lvl aslangıc statlar verilmiş ve skiller verilmemiş haldedır. Benım sorunum skiller kapalı halde otomatik açık hale getirmem için yine new char prosedurune mı ekleme yapmamız gerekıyor acaba yol gosterebılırmısınız

tesekkurler

Kod:
USE [kn_online]
GO
/****** Object:  StoredProcedure [dbo].[CREATE_NEW_CHAR]    Script Date: 30.10.2017 15:44:24 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO
SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO

ALTER PROCEDURE [dbo].[CREATE_NEW_CHAR]
@strAccountID varchar(21),
@index tinyint,
@strCharID varchar(21),
@bRace tinyint,
@sClass smallint,
@nHair int,
@bFace tinyint,
@bStr tinyint,
@bSta tinyint,
@bDex tinyint,
@bIntel tinyint,
@bCha tinyint,
@strAchieve binary(3300)
AS

DECLARE @bNation tinyint
DECLARE @bCharCount tinyint
DECLARE @bCount tinyint

SELECT @bNation = bNation, @bCharCount = bCharNum FROM ACCOUNT_CHAR WHERE strAccountID = @strAccountID

--IF (@bNation = 1 AND @bRace > 10)
	--RETURN 2
--ELSE IF (@bNation = 2 AND @bRace < 10)
	--RETURN 2
--ELSE IF (@bNation <> 1 AND @bNation <> 2)
	--RETURN 2
	
SELECT @bCount = COUNT(strUserID) FROM USERDATA WHERE strUserID = @strCharID

IF (@bCount > 0)
	RETURN 3

BEGIN TRAN
	IF (@index = 0)
		UPDATE ACCOUNT_CHAR SET strCharID1 = @strCharID, bCharNum += 1 WHERE strAccountID = @strAccountID
	ELSE IF (@index = 1)
		UPDATE ACCOUNT_CHAR SET strCharID2 = @strCharID, bCharNum += 1 WHERE strAccountID = @strAccountID
	ELSE IF (@index = 2)
		UPDATE ACCOUNT_CHAR SET strCharID3 = @strCharID, bCharNum += 1 WHERE strAccountID = @strAccountID
	ELSE IF (@index = 3)
		UPDATE ACCOUNT_CHAR SET strCharID4 = @strCharID, bCharNum += 1 WHERE strAccountID = @strAccountID

	IF (@@ERROR <> 0 OR @@ROWCOUNT = 0)
	BEGIN
		ROLLBACK TRAN
		RETURN 4
	END

	INSERT INTO USER_ACHIEVE (strUserID, strAchieve)
	VALUES (@strCharID, @strAchieve)

	INSERT INTO USERDATA (strUserID, Nation, Race, Class, HairRGB, Face, Strong, Sta, Dex, Intel, Cha) 
	VALUES (@strCharID, @bNation, @bRace, @sClass, @nHair, @bFace, @bStr, @bSta, @bDex, @bIntel, @bCha)

	--HUMAN WARRİOR--
	update userdata set Class = 206 ,strong = '255' , sta = '177' ,Dex='60',Cha='50',Intel='50', [level] = '83' where struserid = @strCharID and @sClass = 201
--HUMAN WARRİOR--


--HUMAN ROGUE--
	update userdata set Class = 208 ,strong = '60' , dex = '255' , sta = '177',Intel='50',Cha='50' , [level] = '83' where struserid = @strCharID and @sClass = 202
--HUMAN ROGUE--


--HUMAN MAGİCİAN--
	update userdata set Class = 210 ,strong = '51' , sta = '135' ,Dex='60', cha = '186' , intel = '160', [level] = '83' where struserid = @strCharID and @sClass = 203
--HUMAN MAGİCİAN--


--HUMAN PRİEST--
	update userdata set Class = 212 ,strong = '194' , sta = '84' , intel = '194',Dex='70',Cha='50' ,[level] = '83' where struserid = @strCharID and @sClass = 204
--HUMAN PRİEST--
 




 -----------------------------------------------

--KARUS WARRİOR--
	update userdata set Class = 106 ,strong = '255' , sta = '177' ,Dex='60',Cha='50',Intel='50', [level] = '83' where struserid = @strCharID and @sClass = 101
--KARUS WARRİOR--


--KARUS ROGUE--
	update userdata set Class = 108 ,strong = '60' , dex = '255' , sta = '177',Intel='50',Cha='50' , [level] = '83' where struserid = @strCharID and @sClass = 102
--KARUS ROGUE--


--KARUS MAGİCİAN--
	update userdata set Class = 110 ,strong = '51' , sta = '135' ,Dex='60', cha = '186' , intel = '160', [level] = '83' where struserid = @strCharID and @sClass = 103
--KARUS MAGİCİAN--


--KARUS PRİEST--
	update userdata set Class = 112 ,strong = '194' , sta = '84' , intel = '194',Dex='70',Cha='50' ,[level] = '83' where struserid = @strCharID and @sClass = 104
--KARUS PRİEST--

	

update userdata set Class = 105 where struserid = @strCharID and @sClass = 101
update userdata set Class = 107 where struserid = @strCharID and @sClass = 102
update userdata set Class = 109 where struserid = @strCharID and @sClass = 103
update userdata set Class = 111 where struserid = @strCharID and @sClass = 104
update userdata set Class = 205 where struserid = @strCharID and @sClass = 201
update userdata set Class = 207 where struserid = @strCharID and @sClass = 202
update userdata set Class = 209 where struserid = @strCharID and @sClass = 203
update userdata set Class = 211 where struserid = @strCharID and @sClass = 204
-- Warrior
    IF (@sClass IN(101,201))
    BEGIN
        insert into MAIL_BOX(dtSendDate,bStatus,strSenderID,strRecipientID,strSubject,strMessage,bType,nItemID,sCount,sDurability,nCoins,bDeleted) values(GETDATE(),1,'Support',@strCharID,'Serverimize Hoşgeldiniz.','Gift',2,910248763,1,1,0,'False')
	    insert into MAIL_BOX(dtSendDate,bStatus,strSenderID,strRecipientID,strSubject,strMessage,bType,nItemID,sCount,sDurability,nCoins,bDeleted) values(GETDATE(),1,'Support',@strCharID,'Serverimize Hoşgeldiniz.','Gift',2,502573462,1,1,0,'False')
	    insert into MAIL_BOX(dtSendDate,bStatus,strSenderID,strRecipientID,strSubject,strMessage,bType,nItemID,sCount,sDurability,nCoins,bDeleted) values(GETDATE(),1,'Support',@strCharID,'Serverimize Hoşgeldiniz.','Gift',2,511573471,1,1,0,'False')
	    
    END



    -- Rogue
    ELSE IF (@sClass IN(102,202))
    BEGIN
        insert into MAIL_BOX(dtSendDate,bStatus,strSenderID,strRecipientID,strSubject,strMessage,bType,nItemID,sCount,sDurability,nCoins,bDeleted) values(GETDATE(),1,'Support',@strCharID,'Serverimize Hoşgeldiniz.','Gift',2,910248763,1,1,0,'False')
	    insert into MAIL_BOX(dtSendDate,bStatus,strSenderID,strRecipientID,strSubject,strMessage,bType,nItemID,sCount,sDurability,nCoins,bDeleted) values(GETDATE(),1,'Support',@strCharID,'Serverimize Hoşgeldiniz.','Gift',2,502573462,1,1,0,'False')
	    insert into MAIL_BOX(dtSendDate,bStatus,strSenderID,strRecipientID,strSubject,strMessage,bType,nItemID,sCount,sDurability,nCoins,bDeleted) values(GETDATE(),1,'Support',@strCharID,'Serverimize Hoşgeldiniz.','Gift',2,511573471,1,1,0,'False')
	    
    END



    -- Magician
    ELSE IF (@sClass IN(103,203))
    BEGIN
        insert into MAIL_BOX(dtSendDate,bStatus,strSenderID,strRecipientID,strSubject,strMessage,bType,nItemID,sCount,sDurability,nCoins,bDeleted) values(GETDATE(),1,'Support',@strCharID,'Serverimize Hoşgeldiniz.','Gift',2,910248763,1,1,0,'False')
	    insert into MAIL_BOX(dtSendDate,bStatus,strSenderID,strRecipientID,strSubject,strMessage,bType,nItemID,sCount,sDurability,nCoins,bDeleted) values(GETDATE(),1,'Support',@strCharID,'Serverimize Hoşgeldiniz.','Gift',2,502573462,1,1,0,'False')
	    insert into MAIL_BOX(dtSendDate,bStatus,strSenderID,strRecipientID,strSubject,strMessage,bType,nItemID,sCount,sDurability,nCoins,bDeleted) values(GETDATE(),1,'Support',@strCharID,'Serverimize Hoşgeldiniz.','Gift',2,511573471,1,1,0,'False')
	    
    END

	

    -- Priest
    ELSE IF (@sClass IN(104,204))
    BEGIN
        insert into MAIL_BOX(dtSendDate,bStatus,strSenderID,strRecipientID,strSubject,strMessage,bType,nItemID,sCount,sDurability,nCoins,bDeleted) values(GETDATE(),1,'Support',@strCharID,'Serverimize Hoşgeldiniz.','Gift',2,910248763,1,1,0,'False')
	    insert into MAIL_BOX(dtSendDate,bStatus,strSenderID,strRecipientID,strSubject,strMessage,bType,nItemID,sCount,sDurability,nCoins,bDeleted) values(GETDATE(),1,'Support',@strCharID,'Serverimize Hoşgeldiniz.','Gift',2,502573462,1,1,0,'False')
	    insert into MAIL_BOX(dtSendDate,bStatus,strSenderID,strRecipientID,strSubject,strMessage,bType,nItemID,sCount,sDurability,nCoins,bDeleted) values(GETDATE(),1,'Support',@strCharID,'Serverimize Hoşgeldiniz.','Gift',2,511573471,1,1,0,'False')
	    
    END



	


	
	DECLARE @bFree tinyint
  SET @bFree = 0



	EXEC GIVE_BEGINNER_ITEM @StrCharID
	EXEC MASTER_AC @StrCharID
	


	IF (@@ERROR <> 0)
	BEGIN
		ROLLBACK TRAN
		RETURN 4
	END
COMMIT TRAN

RETURN 0
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 30 Ekim 2017, 17:06   #2 (permalink)
Bağımlı Üye

CerfiN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 12 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 327[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.864
Ettiği teşekkür sayısı: 64
56 Mesaja 64 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Skillerin açılması hk

Skilleri açık karakterlerin skill verilerini aynı stat felan verdiğin gibi prosedüre ekle olması lazım.
CerfiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0