KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım


Genel Yardım KO PvP Server geliştirme hakkında sorunlarınız, yaşadığınız problemler ve daha önceden çözülmüş sorunların detaylı anlatımının bulunduğu alt forum.

Beğeni Geçmişi4Beğeniler

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 21 Ekim 2017, 05:29   #1 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 381[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.815
Ettiği teşekkür sayısı: 128
27 Mesaja 40 Kez Teşekkür Aldı

Standart Subside Atack düşürmesi hk

Arkadaslar merhabalar

Priest den subside yediğimde atagım misal 5000 iken 3000 e dusuyor. Benım priest cure aldıgında 5000 e çıkmasını beklıyoruz atagın ama 4000 de kalıyor relog atınca duzelıyor acaba nereyı kontrol etmelıyım yardımcı olursanız sevınırım

tesekkurler
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 21 Ekim 2017, 09:02   #2 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 352[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
172 Mesaja 537 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaslar merhabalar

Priest den subside yediğimde atagım misal 5000 iken 3000 e dusuyor. Benım priest cure aldıgında 5000 e çıkmasını beklıyoruz atagın ama 4000 de kalıyor relog atınca duzelıyor acaba nereyı kontrol etmelıyım yardımcı olursanız sevınırım

tesekkurler
bool CMagicProcess::RemoveType4Buff() fonksiyonunu ve SetUserAbility fonksiyonunu kontrol et.
byxox bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (21 Ekim 2017)
Okunmamış 21 Ekim 2017, 20:17   #3 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 381[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.815
Ettiği teşekkür sayısı: 128
27 Mesaja 40 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bool CMagicProcess::RemoveType4Buff() fonksiyonunu ve SetUserAbility fonksiyonunu kontrol et.
merhabalar

ıkı fonksyonuda baska sourcelerden kontrol ettım bıre bır aynısı bırde bu ıkı fonksyonda da bırcok detay var özellıkle bakmam gereken bölum neresıdır acaba

tesekkurler
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 21 Ekim 2017, 20:33   #4 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 352[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
172 Mesaja 537 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...],

case BUFF_TYPE_DAMAGE: kısmına bakmalısın.
byxox bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (22 Ekim 2017)
Okunmamış 22 Ekim 2017, 02:06   #5 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 381[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.815
Ettiği teşekkür sayısı: 128
27 Mesaja 40 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...],

case BUFF_TYPE_DAMAGE: kısmına bakmalısın.
cok cok tesekkurler

kontrol ettım ve

case BUFF_TYPE_DAMAGE:
pTarget->m_bAttackAmount += (pType->bAttack - 100);
break;

bu sekıle getırdım atack dusunce cure alınca orjınal hale gelıyor emegıne saglık.
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 23 Ekim 2017, 11:31   #6 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 381[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.815
Ettiği teşekkür sayısı: 128
27 Mesaja 40 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...],

case BUFF_TYPE_DAMAGE: kısmına bakmalısın.
merhabalar

aslında o gün test etmiştim fakat yanlış görmüşüm

Remotetype4buff olan yerdekı BUFF_TYPE_DAMAGE kısmı :

case BUFF_TYPE_DAMAGE:
pTarget->m_bAttackAmount -= (pType->bAttack - 100);
break;

bu şekilde subsıde yedıgımde atack toparlanmıyor. ( 1200 duşuk kalıyor relog atınca normale dönuyor )

Ben bıraz kurcaladım ve

Grandtype4buff tablosundakı

case BUFF_TYPE_DAMAGE yı ınceledım

orjınal halı :

case BUFF_TYPE_DAMAGE:
if (pTarget->isPlayer())
TO_USER(pTarget)->m_bAttackAmount = pType->bAttack;
break;

bu şekildedir.

Ben bunu :

case BUFF_TYPE_DAMAGE:
//pTarget->m_bAttackAmount = pType->bAttack;
if (pTarget->isPlayer())
pTarget->m_bAttackAmount += (pType->bAttack - 100);
break;

bu hale getirip build yaptıgımda subsıde yesem bıle cure aldıgımda atagım normale dönmektedır. Mesela warrıorun atagı 6500 subsıde yedıgımde 4200 e dusuyor cure aldıgımda atagım 6500 e tekrar dönuyor.

Fakat relog atıp oyuna gırdıgımde atagım anlamsızca 5200 e duşmuş oluyor. ( 6500 atack varken olan herşey basılı iken )

neyı yanlış yapıyor olabılırım yardımcı olabılırmısınız
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 24 Ekim 2017, 23:50   #7 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 381[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.815
Ettiği teşekkür sayısı: 128
27 Mesaja 40 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

arkadaşlar varmı yardımcı olabılcek yol gosterebılecek
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 25 Ekim 2017, 01:34   #8 (permalink)
Bağımlı Üye

CerfiN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 12 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 321[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.728
Ettiği teşekkür sayısı: 62
54 Mesaja 61 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
arkadaşlar varmı yardımcı olabılcek yol gosterebılecek
case BUFF_TYPE_DAMAGE:
if (pType->bAttack > 100)
pTarget->m_bAttackAmount -= (pType->bAttack - 100);
else
pTarget->m_bAttackAmount -= pType->bAttack;
break;
byxox bunu beğendi
CerfiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
CerfiN Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (26 Ekim 2017)
Okunmamış 26 Ekim 2017, 10:03   #9 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 381[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.815
Ettiği teşekkür sayısı: 128
27 Mesaja 40 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

Alıntı:
CerfiN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
case BUFF_TYPE_DAMAGE:
if (pType->bAttack > 100)
pTarget->m_bAttackAmount -= (pType->bAttack - 100);
else
pTarget->m_bAttackAmount -= pType->bAttack;
break;
dedıgın gıbı yaptım dostum yıne aynı subsıde den sonra cure alınca ortalama 1400 ap duşuk kalıyor. Birde bufftypedamage 3 tane var hepsını mı degıstıreyım sadece removebuff voıd de olanımı degıstıreyım
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 26 Ekim 2017, 11:23   #10 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 352[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
172 Mesaja 537 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
dedıgın gıbı yaptım dostum yıne aynı subsıde den sonra cure alınca ortalama 1400 ap duşuk kalıyor. Birde bufftypedamage 3 tane var hepsını mı degıstıreyım sadece removebuff voıd de olanımı degıstıreyım
Debuff aldığında attack düşüyorsa ve cure aldığında eski haline dönüyorsa, o process ile bir işin kalmamış demektir. Senin şu anki problemin 'Relogda attack düşmesi.'

Bunun 2 sebebi olabilir;

1-) Debuff, kalıcı olan (pus scroll) tarzı buffları kayıtlı buff (saved magic) arrayinden siliyor olabilir.
2-) 2. girişte SetUserAbility sırasında atlanan bir kısım olabilir.
3-) GrantType4 yanlış ayarlanmış olabilir.

Kodun tamamını görmeden yorum yapmak güç, birden fazla kontrol edilmesi gereken yer var.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (27 Ekim 2017)
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0