KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım


Genel Yardım KO PvP Server geliştirme hakkında sorunlarınız, yaşadığınız problemler ve daha önceden çözülmüş sorunların detaylı anlatımının bulunduğu alt forum.

Beğeni Geçmişi4Beğeniler

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 26 Ekim 2017, 12:19   #11 (permalink)
Normal Üye

HTuzen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 24 Ekim 2017
Mesajlar: 52[+]
Kredi Bakiyeniz: 1.384
Ettiği teşekkür sayısı: 37
9 Mesaja 20 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

User.cpp CUser::SendItemMove de araya 1 byte eklenmişti versiyon tam hatırlamıyorum ama sorunun ordan olabilir kontrol et istersen
HTuzen isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
HTuzen Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (26 Ekim 2017)
Okunmamış 26 Ekim 2017, 14:48   #12 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 336[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.042
Ettiği teşekkür sayısı: 123
23 Mesaja 31 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

Alıntı:
HTuzen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
User.cpp CUser::SendItemMove de araya 1 byte eklenmişti versiyon tam hatırlamıyorum ama sorunun ordan olabilir kontrol et istersen
burasımı dostum

void CUser::SendItemMove(uint8 subcommand)
{
Packet result(WIZ_ITEM_MOVE, uint8(1));

if (m_bAttackAmount == 0)
m_bAttackAmount = 100;

// If the subcommand is not error, send the stats.
if (subcommand != 0)
{
result << subcommand
<< uint16(m_sTotalHit * m_bAttackAmount / 100)
<< uint16(m_sTotalAc + m_sACAmount)
<< m_sMaxWeight
//<< uint8(0)
<< m_iMaxHp << m_iMaxMp
<< GetStatBonusTotal(STAT_STR) << GetStatBonusTotal(STAT_STA)
<< GetStatBonusTotal(STAT_DEX) << GetStatBonusTotal(STAT_INT)
<< GetStatBonusTotal(STAT_CHA)
<< uint16(((m_sFireR + m_bAddFireR) * m_bPctFireR / 100) + m_bResistanceBonus)
<< uint16(((m_sColdR + m_bAddColdR) * m_bPctColdR / 100) + m_bResistanceBonus)
<< uint16(((m_sLightningR + m_bAddLightningR) * m_bPctLightningR / 100) + m_bResistanceBonus)
<< uint16(((m_sMagicR + m_bAddMagicR) * m_bPctMagicR / 100) + m_bResistanceBonus)
<< uint16(((m_sDiseaseR + m_bAddDiseaseR) * m_bPctDiseaseR / 100) + m_bResistanceBonus)
<< uint16(((m_sPoisonR + m_bAddPoisonR) * m_bPctPoisonR / 100) + m_bResistanceBonus);
}
Send(&result);
}
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
byxox Üyemize Teşekkür Edenler:
HTuzen (26 Ekim 2017)
Okunmamış 26 Ekim 2017, 14:52   #13 (permalink)
Normal Üye

HTuzen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 24 Ekim 2017
Mesajlar: 52[+]
Kredi Bakiyeniz: 1.384
Ettiği teşekkür sayısı: 37
9 Mesaja 20 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

Evet tam olarak burası

<< m_sMaxWeight
//<< uint8(0) -- bunu aç
<< m_iMaxHp
HTuzen isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
HTuzen Üyemize Teşekkür Eden 2 Üyemiz:
byxox (26 Ekim 2017), OzkanOzdemir (26 Ekim 2017)
Okunmamış 26 Ekim 2017, 15:17   #14 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

OzkanOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 737[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 35
250 Mesaja 649 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)Chat Yazılarınızı Düzenleyebilmeİmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

Aşağıda verdiğim şekilde kullan.

CPP Kod:
  1. Packet result(WIZ_ITEM_MOVE, uint8(1));
  2.     if (m_bAttackAmount == 0)
  3.         m_bAttackAmount = 100;
  4.     result << subcommand;
  5.     // If the subcommand is not error, send the stats.
  6.     if (subcommand != 0)
  7.     {
  8.             result << ushort(m_sTotalHit * m_bAttackAmount / 100)
  9.             << ushort(m_sTotalAc + m_sACAmount)
  10.             << m_MaxWeight
  11.             << uint8(0)
  12.             << m_iMaxHp << m_iMaxMp
  13.             << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_STR) << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_STA)
  14.             << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_DEX) << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_INT)
  15.             << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_CHA)
  16.             << ushort(((m_sFireR + m_bAddFireR) * m_bPctFireR / 100) + m_bResistanceBonus)
  17.             << ushort(((m_sColdR + m_bAddColdR) * m_bPctColdR / 100) + m_bResistanceBonus)
  18.             << ushort(((m_sLightningR + m_bAddLightningR) * m_bPctLightningR / 100) + m_bResistanceBonus)
  19.             << ushort(((m_sMagicR + m_bAddMagicR) * m_bPctMagicR / 100) + m_bResistanceBonus)
  20.             << ushort(((m_sDiseaseR + m_bAddDiseaseR) * m_bPctDiseaseR / 100) + m_bResistanceBonus)
  21.             << ushort(((m_sPoisonR + m_bAddPoisonR) * m_bPctPoisonR / 100) + m_bResistanceBonus);
  22.     }
  23.     Send(&result);
byxox bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
OzkanOzdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
OzkanOzdemir Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (26 Ekim 2017)
Okunmamış 26 Ekim 2017, 16:48   #15 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 336[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.042
Ettiği teşekkür sayısı: 123
23 Mesaja 31 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

Alıntı:
OzkanOzdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aşağıda verdiğim şekilde kullan.

CPP Kod:
  1. Packet result(WIZ_ITEM_MOVE, uint8(1));
  2.     if (m_bAttackAmount == 0)
  3.         m_bAttackAmount = 100;
  4.     result << subcommand;
  5.     // If the subcommand is not error, send the stats.
  6.     if (subcommand != 0)
  7.     {
  8.             result << ushort(m_sTotalHit * m_bAttackAmount / 100)
  9.             << ushort(m_sTotalAc + m_sACAmount)
  10.             << m_MaxWeight
  11.             << uint8(0)
  12.             << m_iMaxHp << m_iMaxMp
  13.             << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_STR) << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_STA)
  14.             << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_DEX) << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_INT)
  15.             << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_CHA)
  16.             << ushort(((m_sFireR + m_bAddFireR) * m_bPctFireR / 100) + m_bResistanceBonus)
  17.             << ushort(((m_sColdR + m_bAddColdR) * m_bPctColdR / 100) + m_bResistanceBonus)
  18.             << ushort(((m_sLightningR + m_bAddLightningR) * m_bPctLightningR / 100) + m_bResistanceBonus)
  19.             << ushort(((m_sMagicR + m_bAddMagicR) * m_bPctMagicR / 100) + m_bResistanceBonus)
  20.             << ushort(((m_sDiseaseR + m_bAddDiseaseR) * m_bPctDiseaseR / 100) + m_bResistanceBonus)
  21.             << ushort(((m_sPoisonR + m_bAddPoisonR) * m_bPctPoisonR / 100) + m_bResistanceBonus);
  22.     }
  23.     Send(&result);
selam kardeş

dedıgın gıbı yaptıgımda buıld yaparken asagıdakı hatayı alıyorum

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
-- mesaja ek olarak --
Alıntı:
HTuzen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Evet tam olarak burası

<< m_sMaxWeight
//<< uint8(0) -- bunu aç
<< m_iMaxHp
dostum orayı açtığımda buıldledım oyuna gırdıgımde skilller pasif hale geldi

Konu byxox tarafından (26 Ekim 2017 Saat 16:48 ) değiştirilmiştir. Sebep: eksık yazı
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 26 Ekim 2017, 17:02   #16 (permalink)
Uzman Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 970[+]
Kredi Bakiyeniz: 18.453
Ettiği teşekkür sayısı: 281
126 Mesaja 203 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

ushort varya uint16 yap
-- mesaja ek olarak --
Alıntı:
OzkanOzdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aşağıda verdiğim şekilde kullan.

CPP Kod:
  1. Packet result(WIZ_ITEM_MOVE, uint8(1));
  2.     if (m_bAttackAmount == 0)
  3.         m_bAttackAmount = 100;
  4.     result << subcommand;
  5.     // If the subcommand is not error, send the stats.
  6.     if (subcommand != 0)
  7.     {
  8.             result << ushort(m_sTotalHit * m_bAttackAmount / 100)
  9.             << ushort(m_sTotalAc + m_sACAmount)
  10.             << m_MaxWeight
  11.             << uint8(0)
  12.             << m_iMaxHp << m_iMaxMp
  13.             << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_STR) << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_STA)
  14.             << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_DEX) << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_INT)
  15.             << GetStatBonusTotal(E_STAT::E_STAT_CHA)
  16.             << ushort(((m_sFireR + m_bAddFireR) * m_bPctFireR / 100) + m_bResistanceBonus)
  17.             << ushort(((m_sColdR + m_bAddColdR) * m_bPctColdR / 100) + m_bResistanceBonus)
  18.             << ushort(((m_sLightningR + m_bAddLightningR) * m_bPctLightningR / 100) + m_bResistanceBonus)
  19.             << ushort(((m_sMagicR + m_bAddMagicR) * m_bPctMagicR / 100) + m_bResistanceBonus)
  20.             << ushort(((m_sDiseaseR + m_bAddDiseaseR) * m_bPctDiseaseR / 100) + m_bResistanceBonus)
  21.             << ushort(((m_sPoisonR + m_bAddPoisonR) * m_bPctPoisonR / 100) + m_bResistanceBonus);
  22.     }
  23.     Send(&result);
Ozkan abi değişik paketini yapmış. bende düzeltim.

CPP Kod:
  1. void CUser::SendItemMove(uint8 subcommand)
  2. {
  3.     Packet result(WIZ_ITEM_MOVE, uint8(1));
  4.         if (m_bAttackAmount == 0)
  5.             m_bAttackAmount = 100;
  6.        
  7.     result << subcommand;
  8.     if (subcommand != 0)
  9.     {
  10.         result << uint16(m_sTotalHit * m_bAttackAmount / 100)
  11.             << uint16(m_sTotalAc + m_sACAmount)
  12.             << m_sMaxWeight
  13.             << uint8(0)
  14.             << m_MaxHP << m_MaxMP
  15.             << GetStatBonusTotal(STAT_STR) << GetStatBonusTotal(STAT_STA)
  16.             << GetStatBonusTotal(STAT_DEX) << GetStatBonusTotal(STAT_INT)
  17.             << GetStatBonusTotal(STAT_CHA)
  18.             << uint16(((m_sFireR + m_bAddFireR) * m_bPctFireR / 100) + m_bResistanceBonus)
  19.             << uint16(((m_sColdR + m_bAddColdR) * m_bPctColdR / 100) + m_bResistanceBonus)
  20.             << uint16(((m_sLightningR + m_bAddLightningR) * m_bPctLightningR / 100) + m_bResistanceBonus)
  21.             << uint16(((m_sMagicR + m_bAddMagicR) * m_bPctMagicR / 100) + m_bResistanceBonus)
  22.             << uint16(((m_sDiseaseR + m_bAddDiseaseR) * m_bPctDiseaseR / 100) + m_bResistanceBonus)
  23.             << uint16(((m_sPoisonR + m_bAddPoisonR) * m_bPctPoisonR / 100) + m_bResistanceBonus);
  24.     }
  25.     Send(&result);
  26. }

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2195 ve 2195] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Konu KiraAmora61 tarafından (26 Ekim 2017 Saat 17:11 ) değiştirilmiştir.
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
KiraAmora61 Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (26 Ekim 2017)
Okunmamış 26 Ekim 2017, 17:57   #17 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 336[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.042
Ettiği teşekkür sayısı: 123
23 Mesaja 31 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

Alıntı:
KiraAmora61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

ushort varya uint16 yap
-- mesaja ek olarak --


Ozkan abi değişik paketini yapmış. bende düzeltim.

CPP Kod:
  1. void CUser::SendItemMove(uint8 subcommand)
  2. {
  3.     Packet result(WIZ_ITEM_MOVE, uint8(1));
  4.         if (m_bAttackAmount == 0)
  5.             m_bAttackAmount = 100;
  6.        
  7.     result << subcommand;
  8.     if (subcommand != 0)
  9.     {
  10.         result << uint16(m_sTotalHit * m_bAttackAmount / 100)
  11.             << uint16(m_sTotalAc + m_sACAmount)
  12.             << m_sMaxWeight
  13.             << uint8(0)
  14.             << m_MaxHP << m_MaxMP
  15.             << GetStatBonusTotal(STAT_STR) << GetStatBonusTotal(STAT_STA)
  16.             << GetStatBonusTotal(STAT_DEX) << GetStatBonusTotal(STAT_INT)
  17.             << GetStatBonusTotal(STAT_CHA)
  18.             << uint16(((m_sFireR + m_bAddFireR) * m_bPctFireR / 100) + m_bResistanceBonus)
  19.             << uint16(((m_sColdR + m_bAddColdR) * m_bPctColdR / 100) + m_bResistanceBonus)
  20.             << uint16(((m_sLightningR + m_bAddLightningR) * m_bPctLightningR / 100) + m_bResistanceBonus)
  21.             << uint16(((m_sMagicR + m_bAddMagicR) * m_bPctMagicR / 100) + m_bResistanceBonus)
  22.             << uint16(((m_sDiseaseR + m_bAddDiseaseR) * m_bPctDiseaseR / 100) + m_bResistanceBonus)
  23.             << uint16(((m_sPoisonR + m_bAddPoisonR) * m_bPctPoisonR / 100) + m_bResistanceBonus);
  24.     }
  25.     Send(&result);
  26. }
emre bu seferde

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

bunu verdı
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 26 Ekim 2017, 18:00   #18 (permalink)
Uzman Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 970[+]
Kredi Bakiyeniz: 18.453
Ettiği teşekkür sayısı: 281
126 Mesaja 203 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

bunu dene

Kod:
<< uint16_t(m_iMaxHp) << uint16_t(m_iMaxMp)

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2195 ve 2195] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 26 Ekim 2017, 18:11   #19 (permalink)
Normal Üye

HTuzen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 24 Ekim 2017
Mesajlar: 52[+]
Kredi Bakiyeniz: 1.384
Ettiği teşekkür sayısı: 37
9 Mesaja 20 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
selam kardeş

dedıgın gıbı yaptıgımda buıld yaparken asagıdakı hatayı alıyorum

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
-- mesaja ek olarak --


dostum orayı açtığımda buıldledım oyuna gırdıgımde skilller pasif hale geldi
skiller başka bişeyden olmuştur orasını aç atak vs sapıtma sebebin o %99 skillerin olayını ayrı debugla bak bence
-- mesaja ek olarak --
Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
emre bu seferde

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

bunu verdı

<< m_iMaxHp << m_iMaxMp

olarak değiştir değişkenleri
HTuzen isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
HTuzen Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (27 Ekim 2017)
Okunmamış 27 Ekim 2017, 14:39   #20 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 336[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.042
Ettiği teşekkür sayısı: 123
23 Mesaja 31 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Subside Atack düşürmesi hk

Alıntı:
HTuzen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
skiller başka bişeyden olmuştur orasını aç atak vs sapıtma sebebin o %99 skillerin olayını ayrı debugla bak bence
-- mesaja ek olarak --



<< m_iMaxHp << m_iMaxMp

olarak değiştir değişkenleri
kardesım selam başka sebebı yok cunku orayı kapattıgımda skıller aktif calısır durumda oluyor ama orayı açtıgımda skıller direk pasif halde olmaktadır.
-- mesaja ek olarak --
Alıntı:
KiraAmora61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bunu dene

Kod:
<< uint16_t(m_iMaxHp) << uint16_t(m_iMaxMp)
emre kardesım dedıgın gıbı yaptım buıldledım fakat skıller pasif halde kalıyor bu sekılde yaptıgımda
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0