KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım


Genel Yardım KO PvP Server geliştirme hakkında sorunlarınız, yaşadığınız problemler ve daha önceden çözülmüş sorunların detaylı anlatımının bulunduğu alt forum.


Beğeni Geçmişi3Beğeniler

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 19 Ekim 2017, 14:02   #1 (permalink)
Yeni Üye

memba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 16 Ekim 2017
Mesajlar: 16[+]
Kredi Bakiyeniz: 728
Ettiği teşekkür sayısı: 3
2 Mesaja 2 Kez Teşekkür Aldı

Lightbulb Login Sırasında Karakterin 0 Noktasından Başlaması Hk.

Merhaba
Sorunum Karakter Login Olunca Hangi Zone olursa olsun 0,0 Kordinatlarında Başlaması

SpeedHack Fonsiyonundan Kaynaklanabileceği @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Arkadaşımız Tarafından Söylendi Fonsiyonum Bu Şekilde

PHP- Kodu:
void CUser::SpeedHackUser()
{
    if (!
isInGame() || isGM())
        return;

    
int16 nMaxSpeed 45;

    if (
GetFame() == COMMAND_CAPTAIN || isRogue())
        
nMaxSpeed 92;
    else if (
isWarrior() || isMage() || isPriest() || isKurian())
        
nMaxSpeed 69;

    if (
m_sSpeed nMaxSpeed /*|| m_sSpeed < -nMaxSpeed*/)
    {
        
DateTime time;
        
Disconnect();
        
g_pMain->SendFormattedNotice("%s is currently disconnect for speed hack.",Nation::ALL,GetName().c_str());
        
g_pMain->WriteCheatLogFile(string_format("[ SpeedHack - %d:%d:%d ] %s is Disconnected.\n"time.GetHour(),time.GetMinute(),time.GetSecond(),GetName().c_str()));
    }

we1982 bunu beğendi
memba isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
memba Üyemize Teşekkür Edenler:
we1982 (09 Ocak 2018)
Okunmamış 19 Ekim 2017, 14:06   #2 (permalink)
HKS
Çalışkan Üye

HKS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 13 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: 41.6271982,27.5074658
Mesajlar: 193[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.307
Ettiği teşekkür sayısı: 122
42 Mesaja 204 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Login Sırasında Karakterin 0 Noktasından Başlaması Hk.

Karakterde Genie Time gözükuyormu sağ üstte ? bunla alakalı olacağını sanmıyorum

__________________
Bizde heves kalmadı sizde şeref
HKS isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 19 Ekim 2017, 14:10   #3 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

OzkanOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.014[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 39
318 Mesaja 907 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)Chat Yazılarınızı Düzenleyebilmeİmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart Cevap: Login Sırasında Karakterin 0 Noktasından Başlaması Hk.

SpeedHackUser fonksiyonunun neresinde koordinat belirtiyor yada koordinat ile oynama var? Eğer ki client taraflı gelen Speed değeri belli bir kontrole göre uyuşmuyorsa Disconnect(); yani bağlantıyı kapatma işlemi gerçekleşiyor bu kadar başka bir işlem mevcut değil.

Böyle bir kontrol zaten saçmalık ötesi istemci üzerinden gelen Speed değerine göre kontrol yapılmış 3. parti programlar ile Speed değeri her zaman sabit olarak gönderilse sizin SpeedHackUser fonksiyonu yalan olacak.

Ayrıca sana chat üzerinden gerekli değerlendirmeleri ve açıklamayı yapmıştım onlara düzgünce göz atabilirsin.
1) LOAD_USER_DATA prosedüründeki veri tipi veya veri sırası server tarafıyla uyuşmadığı için koordinatları yanlış çekiyor olabilir.
2) WIZ_MYINFO paketinde veri tipi veya veri sırası istemci ile uyuşmadığı için server koordinatları yanlış gönderiyor olabilir.
3) START_POSITION tablosu boş yada koordinatlar 0, 0 olarak ayarlanmıştır.
4) UPDATE_USER_DATA prosedüründeki veri tip veya veri sırası server tarafıyla uyuşmadığı için koordinatları yanlış gönderiyor olabilir.
HKS bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
OzkanOzdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
OzkanOzdemir Üyemize Teşekkür Edenler:
Irresistible (08 Mart 2018)
Okunmamış 19 Ekim 2017, 14:10   #4 (permalink)
Yardımcı Moderatör

TheChucky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 07 Eylül 2017
Mesajlar: 118[+]
Kredi Bakiyeniz: 3.888
Ettiği teşekkür sayısı: 5
13 Mesaja 21 Kez Teşekkür Aldı

Standart Re: Login Sırasında Karakterin 0 Noktasından Başlaması Hk.

Merhabalar paylaştığın fonksiyon MoveProcess() fonksiyonu içerisinde kullanılan bir fonksiyon bunun yanı sıra serverın paket(WIZ_SPEEDHACK_CHECK) ile gönderdiği SpeedHackTime() fonksiyonu mevcut paylaştığın fonksiyon başlangıcındaki gibi;
Alıntı:
if (!isInGame() || isGM())
return;
SpeedHackTime() fonksiyonu başlangıcınada aynı kontrolü belirtmen gerekiyor. Bahsettiğim fonksiyon sende farklı olabilir o yüzden bahsedilen paketin hangi fonksiyonu kullandığını kontrol edebilirsin.
TheChucky isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 19 Ekim 2017, 15:01   #5 (permalink)
Yeni Üye

memba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 16 Ekim 2017
Mesajlar: 16[+]
Kredi Bakiyeniz: 728
Ettiği teşekkür sayısı: 3
2 Mesaja 2 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Login Sırasında Karakterin 0 Noktasından Başlaması Hk.

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Onları Kontrol Etmiştim Gözden Kaçırdığım Birşey mi anlamadım
Load_User_Data bu şekilde
PHP- Kodu:

USE [kn_online]
GO
/****** Object:  StoredProcedure [dbo].[LOAD_USER_DATA]    Script Date: 19/10/2017 14:32:03 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO
SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO
ALTER PROCEDURE 
[dbo].[LOAD_USER_DATA]
@
strAccountID varchar(21),
@
strCharID varchar(21)
AS

DECLARE @
strCharID1 varchar(21), @strCharID2 varchar(21), @strCharID3 varchar(21), @strCharID4 varchar(21)

SELECT    @strCharID1 ISNULL(strCharID1''), 
        @
strCharID2 ISNULL(strCharID2''), 
        @
strCharID3 ISNULL(strCharID3''), 
        @
strCharID4 ISNULL(strCharID4''
FROM ACCOUNT_CHAR WHERE strAccountID = @strAccountID

IF (@strCharID NOT IN(@strCharID1, @strCharID2, @strCharID3, @strCharID4))
    RETURN 

DECLARE [
MENTION=534]Knight[/MENTION]s int, [MENTION=534]Knight[/MENTION]s2 int, @Zone int, @Kc int
SELECT 
[MENTION=534]Knight[/MENTION]s=Knights,@Zone =Zone from USERDATA where strUserID=@strCharID
select 
@Kc Cashpoint from tb_user where strAccountID=@strAccountID
SELECT 
[MENTION=534]Knight[/MENTION]s2=count(*) from KNIGHTS where IDNum=[MENTION=534]Knight[/MENTION]s
IF ([MENTION=534]Knight[/MENTION]s2 0)
BEGIN
UPDATE USERDATA SET KNIGHTS
=0,FAME=0 WHERE strUserID=@strCharID
END
if (@Zone 21 or @Zone 22)
begin
UPDATE USERDATA SET PX
=81360,PZ=42940,Zone=21 WHERE strUserID=@strCharID
END
if (@Kc )
begin
UPDATE TB_USER set cashpoint 
1 where strAccountID=@strAccountID
END

SELECT Nation
Race, Class, HairRGB, [Rank], Title, [Level],bLevelRebirth, [Exp], LoyaltyFaceCityKnightsFameHpMpSpStrongStaDexIntelChaAuthorityPointsGoldZoneBindPXPZPYdwTimestrSkillstrItemstrSerialstrVIPItemstrVIPSerial,sQuestCount,sQuestUseCountsAchieveQuestCountstrQuest,strQuestUsestrAchieveQuestMannerPointLoyaltyMonthlystrItemTimestrVIPItemTimestrMemosGenieTimestrGenieOptionsstrAchieveQuestKillstrRebStatsSkillTitleCoverTitleVIPStorePasswordVIPStoreMinuteiMonsterDefeatedCountiUserDefeatedCountiUserDeathCountiAchievementPoint,LastOnline FROM USERDATA WHERE strUserID = @strCharID 
Select Kısımını Kontol Ettim Sorun Görünmüyor.

START_POSITION tablosundaki kordinatlar Tamam.

UPDATE_USER_DATA şu şekilde
PHP- Kodu:
USE [kn_online]
GO
/****** Object:  StoredProcedure [dbo].[UPDATE_USER_DATA]    Script Date: 19/10/2017 15:01:13 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO
SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO
ALTER PROCEDURE 
[dbo].[UPDATE_USER_DATA]
@
strCharID char(21),
@
bNation tinyint,
@
bRace tinyint,
@
sClass smallint,
@
nHair int,
@
bRank tinyint,
@
bTitle tinyint,
@
bLevel tinyint,
@
bRebLevel tinyint,
@
iExp bigint,
@
nLoyalty int,
@
bFace tinyint,
@
bCity tinyint,
@
sClanID smallint,
@
bFame tinyint,
@
sHp smallint,
@
sMp smallint,
@
sSp smallint,
@
bStr tinyint,
@
bSta tinyint,
@
bDex tinyint,
@
bIntel tinyint,
@
bCha tinyint,
@
bAuthority tinyint,
@
sPoints smallint,        
@
nCoins int,
@
bZone tinyint,
@
sBind smallint,
@
iPosX int,
@
iPosZ int,
@
iPosY int,
@
dwTime int,
@
sQuestCount smallint,
@
sQuestUseCount smallint,
@
sAchieveQuestCount int,
@
strSkill varchar(10),
@
strItem binary(592),
@
strSerial binary(592),
@
strVIPItem binary(392),
@
strVIPSerial binary(392),
@
strQuest binary(600),
@
strQuestUse binary(1296),
@
strAchieveQuest binary(1500),
@
nMannerPoint int,
@
nLoyaltyMonthly int,
@
strItemTime binary(592),
@
strVIPItemTime binary(392),
@
strMemo char(21),
@
sGenieTime smallint,
@
strGenieOptions char(100),
@
strAchieveQuestKill varchar(3000),
@
strRebStats binary(50),
@
dtUpdateClan int,
@
SkillTitle int,
@
CoverTitle int,
@
VipTime int,
@
iMonsterDefeatedCount int,
@
iUserDefeatedCount int,
@
iUserDeathCount int,
@
iAchievementPoint int,
@
LastOnline int
AS

UPDATE USERDATA 
SET Nation            
= @bNation
    
Race            = @bRace
    Class            = @
sClass
    
HairRGB            = @nHair
    [
Rank]            = @bRank
    
Title            = @bTitle
    [
Level]            = @bLevel
    
bLevelRebirth    = @bRebLevel
    [
Exp]            = @iExp
    
Loyalty            = @nLoyalty
    
Face            = @bFace
    
City            = @bCity
    
Knights            = @sClanID
    
Fame            = @bFame
    
Hp                = @sHp
    
Mp                = @sMp
    
Sp                = @sSp
    
Strong            = @bStr
    
Sta                = @bSta
    
Dex                = @bDex
    
Intel            = @bIntel
    
Cha                = @bCha
    
Authority        = @bAuthority
    
Points            = @sPoints
    
Gold            = @nCoins
    [
Zone]            = @bZone
    
Bind            = @sBind
    
PX                = @iPosX
    
PZ                = @iPosZ
    
PY                = @iPosY
    
dwTime            = @dwTime
    
sQuestCount        = @sQuestCount,
    
sQuestUseCount        = @sQuestUseCount,
    
sAchieveQuestCount    = @sAchieveQuestCount,
    
strSkill        = @strSkill
    
strItem            = @strItem
    
strSerial        = @strSerial
    
strVIPItem        = @strVIPItem
    
strVIPSerial    = @strVIPSerial
    
strQuest        = @strQuest
    
strQuestUse        = @strQuestUse,
    
strAchieveQuest        = @strAchieveQuest
    
MannerPoint        = @nMannerPoint
    
LoyaltyMonthly    = @nLoyaltyMonthly
    
strItemTime        = @strItemTime
    
strVIPItemTime    = @strVIPItemTime
    
strMemo            = @strMemo,
    
sGenieTime        = @sGenieTime,
    
strGenieOptions = @strGenieOptions,
    
strAchieveQuestKill    = @strAchieveQuestKill,
    
strRebStats        = @strRebStats
    
dtUpdateTime    GETDATE(),
    
dtUpdateClan    = @dtUpdateClan,
    
SkillTitle        = @SkillTitle,
    
CoverTitle        = @CoverTitle,
    
VIPStoreMinute = @VipTime,
    
iMonsterDefeatedCount    = @iMonsterDefeatedCount,
    
iUserDefeatedCount    = @iUserDefeatedCount,
    
iUserDeathCount    = @iUserDeathCount,
    
iAchievementPoint    = @iAchievementPoint,
    
LastOnline = @LastOnline
    

WHERE strUserID        
= @strCharID 
BURADA Bir sıkıntı olabilir Onu İnceliyorum Suan
memba isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 19 Ekim 2017, 15:21   #6 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

OzkanOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.014[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 39
318 Mesaja 907 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)Chat Yazılarınızı Düzenleyebilmeİmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart Cevap: Login Sırasında Karakterin 0 Noktasından Başlaması Hk.

Öyle sadece prosedürü açıp baktığın sürece sadece bakmış olursun hiç bir şey anlamazsın. Server taraflı LOAD_USER_DATA ve UPDATE_USER_DATA prosedürlerinin CALL edildiği fonksiyon içinde prosedürlere yollanan parametrelerin veri tiplerine ve veri sırasını karşılaştıracaksın.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
OzkanOzdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 19 Ekim 2017, 16:12   #7 (permalink)
Yeni Üye

memba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 16 Ekim 2017
Mesajlar: 16[+]
Kredi Bakiyeniz: 728
Ettiği teşekkür sayısı: 3
2 Mesaja 2 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Login Sırasında Karakterin 0 Noktasından Başlaması Hk.

Onların Hepsini Karşılaştırdım Birebir Tutuyor. Şöyle ki Karakter Logout Olunca Tüm Veriler Yazılıyor Login Sırasında Userdatada Kordinatları olmasına Rağmen 0,0 Kordinatlarına Atıyor
memba isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 20 Ekim 2017, 18:40   #8 (permalink)
Uzaklaştırılmış

EveryBodyFool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Mesajlar: 163[+]
Kredi Bakiyeniz: 11.763
Ettiği teşekkür sayısı: 46
63 Mesaja 168 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Login Sırasında Karakterin 0 Noktasından Başlaması Hk.

Oyundan çıkınca USERDATA da kayıtlı kordinatların doğru gözüküyor mu?
EveryBodyFool isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 21 Ekim 2017, 09:00   #9 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 363[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
178 Mesaja 592 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: Login Sırasında Karakterin 0 Noktasından Başlaması Hk.

Alıntı:
memba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Onların Hepsini Karşılaştırdım Birebir Tutuyor. Şöyle ki Karakter Logout Olunca Tüm Veriler Yazılıyor Login Sırasında Userdatada Kordinatları olmasına Rağmen 0,0 Kordinatlarına Atıyor
SetMap veya SetRegion fonksiyonlarını kontrol et.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 21 Ekim 2017, 13:39   #10 (permalink)
Yeni Üye

memba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 16 Ekim 2017
Mesajlar: 16[+]
Kredi Bakiyeniz: 728
Ettiği teşekkür sayısı: 3
2 Mesaja 2 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Login Sırasında Karakterin 0 Noktasından Başlaması Hk.

Soru Giderildi.
SpeedHackTime() fonksiyonundaki Eksiklikten Kaynaklanıyormuş.
Aynı Sorunu Yaşayanlar Fonksiyonun Başına AŞAĞIDAKİ Kodu Ekleyebilirsiniz.
Kod:
if (!isInGame() || isGM()) 
return;
vestside bunu beğendi
memba isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
memba Üyemize Teşekkür Edenler:
vestside (11 Ocak 2018)
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
1298 login server patlama fix Nero 1298 Paylaşım 14 14 Ekim 2018 20:04
Derleme sırasında "Cannot open file libbost_thread" hatası justgame Çözülemeyen konular 8 01 Aralık 2017 19:58
Karakterin Maradonda doğması hk byxox Çözülen Konular 4 17 Ekim 2017 14:17
Derleme sırasında winsock deprecated hatası aliemre123 Çözülen Konular 6 12 Ekim 2017 07:01
is there a way to disconnect an user in-game without login as gm? zudokuxd10 Çözülen Konular 4 03 Ağustos 2017 01:27


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0