KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım


Genel Yardım KO PvP Server geliştirme hakkında sorunlarınız, yaşadığınız problemler ve daha önceden çözülmüş sorunların detaylı anlatımının bulunduğu alt forum.

Beğeni Geçmişi6Beğeniler

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 18 Ekim 2017, 15:16   #1 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 349[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.605
Ettiği teşekkür sayısı: 124
23 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı

Standart Monster'ler hakkında birkaç soru

Merhaba arkadaşlar

1- Serverdaki tüm canavarlar , guardlar vs hepsı yürüyerek değil atlayarak hareket edıyor. Başka db lere gırdıgımde moblar yürüyor bunun ıcın tam nereye bakmalıyım yol gosterebılırmısınız

2- elimdeki bazı db lerde cz deki boss sayısı fazla belırlı noktalara bosslar koyulmuş. Databasedeki Monster_ ile baslayan tabloları kendı db me aktardım fakat o bosslar benım cz ye gelmedi db de başka tabloyumu eklemelıyım yardımcı olabılırmısınız

tesekkurler
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 18 Ekim 2017, 15:42   #2 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 346[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 71
168 Mesaja 481 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: Monster'ler hakkında birkaç soru

K_MONSTER - Yaratık özellikleri
K_NPC - Npc özellikleri
K_NPCPOS - Npc spawn koordinatları, hareket kutusu, path, hareket çeşidi, spawn türü

Bu üç tabloyu aktarman lazım.
byxox and Magna like this.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (18 Ekim 2017)
Okunmamış 18 Ekim 2017, 16:36   #3 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 349[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.605
Ettiği teşekkür sayısı: 124
23 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Monster'ler hakkında birkaç soru

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
K_MONSTER - Yaratık özellikleri
K_NPC - Npc özellikleri
K_NPCPOS - Npc spawn koordinatları, hareket kutusu, path, hareket çeşidi, spawn türü

Bu üç tabloyu aktarman lazım.
Hemen deniyorum teşekkürler.
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 22 Ekim 2017, 16:01   #4 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 349[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.605
Ettiği teşekkür sayısı: 124
23 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Monster'ler hakkında birkaç soru

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
K_MONSTER - Yaratık özellikleri
K_NPC - Npc özellikleri
K_NPCPOS - Npc spawn koordinatları, hareket kutusu, path, hareket çeşidi, spawn türü

Bu üç tabloyu aktarman lazım.
merhabalar

dedıgın tabloları kontrol ettım ve yenı boss lar yenı konumlar hepsını ekledım problemsız tesekkurler

Fakat mesela atros un hareket etme yöntemını degıstıremedım yuruyerek gezınmıyor etrafında atlama yapıyor hangı stunu kontrol etmelıyım acaba

tesekkurler
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 22 Ekim 2017, 16:12   #5 (permalink)
Bağımlı Üye

CerfiN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 12 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 317[+]
Kredi Bakiyeniz: 7.990
Ettiği teşekkür sayısı: 56
52 Mesaja 58 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Monster'ler hakkında birkaç soru

Eğer source da bi sorun yoksa db k_npc ve k_monster gibi tablolarda ki speed kısımlarında ki değerleri değiştirerek hızlarını ayarlayabilirsin. Eğer source da sorun varsa ai\npc.cpp deki bazı fonksiyonları elden geçirmen gerek.
byxox bunu beğendi
CerfiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
CerfiN Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (22 Ekim 2017)
Okunmamış 22 Ekim 2017, 23:22   #6 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 349[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.605
Ettiği teşekkür sayısı: 124
23 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Monster'ler hakkında birkaç soru

Alıntı:
CerfiN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Eğer source da bi sorun yoksa db k_npc ve k_monster gibi tablolarda ki speed kısımlarında ki değerleri değiştirerek hızlarını ayarlayabilirsin. Eğer source da sorun varsa ai\npc.cpp deki bazı fonksiyonları elden geçirmen gerek.
kardesım selam

speed kısımlarındakı degerlerı kontrol ettım sspeed1 2 sspeed2 7 degerler normal gorunuyor npc.cpp dekı fonksyonlara baktım baya detaylı ozellıkle bakabılecegım bır fonksyon varmıdır ona bakayım
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 23 Ekim 2017, 14:56   #7 (permalink)
Bağımlı Üye

CerfiN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 12 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 317[+]
Kredi Bakiyeniz: 7.990
Ettiği teşekkür sayısı: 56
52 Mesaja 58 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Monster'ler hakkında birkaç soru

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
kardesım selam

speed kısımlarındakı degerlerı kontrol ettım sspeed1 2 sspeed2 7 degerler normal gorunuyor npc.cpp dekı fonksyonlara baktım baya detaylı ozellıkle bakabılecegım bır fonksyon varmıdır ona bakayım
Bütün npc monster fonksiyonları npc.cpp de yer alıyor. Tracing, Moving, Attack gibi fonksiyonlara bakarak düzenlemeler yapabilirsin. Örnek olarak SexyKO dosyalarını alabilirsin.
CerfiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 23 Ekim 2017, 15:38   #8 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 112[+]
Kredi Bakiyeniz: 105
Ettiği teşekkür sayısı: 14
13 Mesaja 35 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Monster'ler hakkında birkaç soru

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
K_MONSTER - Yaratık özellikleri
K_NPC - Npc özellikleri
K_NPCPOS - Npc spawn koordinatları, hareket kutusu, path, hareket çeşidi, spawn türü

Bu üç tabloyu aktarman lazım.
tabloları aktarması biseyi farkettirmez adam diyorki monsterlar sanki atlayarak gidiyor demiş bunun tablo ile baglantısı yok sorun src tarafında SendMoveResult
ile alakalı girilen degerleri yanlıs o yuzden mob ların bi anda ısınlanmıs gibi koordinata gidiyo gorunmesi normal.

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
merhabalar

dedıgın tabloları kontrol ettım ve yenı boss lar yenı konumlar hepsını ekledım problemsız tesekkurler

Fakat mesela atros un hareket etme yöntemını degıstıremedım yuruyerek gezınmıyor etrafında atlama yapıyor hangı stunu kontrol etmelıyım acaba

tesekkurler
src unu ac SendMoveResult olarak arattır yada src icersinde Npc.cpp yi ac altta verdiklerimi arat
time_t CNpc::NpcBack()

time_t CNpc::NpcMoving()

time_t CNpc::NpcTracing()

bu paketlerin icersinde

SendMoveResult(m_fPrevX, m_fPrevY, m_fPrevZ, (float)m_sSpeed / 1000);

benzeri 3 tane yer bulacaksın sendekileri sil yerine verdigimi ekle build al oyuna gir duzeldigini goreceksin.
Anyone isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 23 Ekim 2017, 15:40   #9 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 346[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 71
168 Mesaja 481 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: Monster'ler hakkında birkaç soru

Alıntı:
Anyone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
tabloları aktarması biseyi farkettirmez adam diyorki monsterlar sanki atlayarak gidiyor demiş bunun tablo ile baglantısı yok sorun src tarafında SendMoveResult
ile alakalı girilen degerleri yanlıs o yuzden mob ların bi anda ısınlanmıs gibi koordinata gidiyo gorunmesi normal.



src unu ac SendMoveResult olarak arattır yada src icersinde Npc.cpp yi ac altta verdiklerimi arat
time_t CNpc::NpcBack()

time_t CNpc::NpcMoving()

time_t CNpc::NpcTracing()

bu paketlerin icersinde

SendMoveResult(m_fPrevX, m_fPrevY, m_fPrevZ, (float)m_sSpeed / 1000);

benzeri 3 tane yer bulacaksın sendekileri sil yerine verdigimi ekle build al oyuna gir duzeldigini goreceksin.
Postun şu kısmını okumadın galiba?

Alıntı:
elimdeki bazı db lerde cz deki boss sayısı fazla belırlı noktalara bosslar koyulmuş. Databasedeki Monster_ ile baslayan tabloları kendı db me aktardım fakat o bosslar benım cz ye gelmedi db de başka tabloyumu eklemelıyım yardımcı olabılırmısınız
Yaş geçince bunama mı başladı?
HKS and byxox like this.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Eden 2 Üyemiz:
byxox (23 Ekim 2017), HKS (24 Ekim 2017)
Okunmamış 23 Ekim 2017, 15:46   #10 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 112[+]
Kredi Bakiyeniz: 105
Ettiği teşekkür sayısı: 14
13 Mesaja 35 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Monster'ler hakkında birkaç soru

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Postun şu kısmını okumadın galiba?



Yaş geçince bunama mı başladı?
olabilir bunamısımdır ama adamın anlattıgı atros vs sanki atlarayak giriyoer gorunuyos sorununun cozumu budur.

hem bunamakta guzeldir bilmedigimiz seyleri bunamıs insanlardan ogrenebiliriz

selametle.
Anyone isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Soacs bilmediğiniz birkaç komut [Online] MOMENTUM 1298 Paylaşım 92 01 Haziran 2018 06:16
Xingcode dll Hakkında byxox Çözülen Konular 4 18 Ekim 2017 15:38
[SORU] ASM ile oyun içerisinde işlev gerçekleştirmek. BurakGozet Çözülen Konular 3 11 Ekim 2017 01:45
bu konudaki map lar hakkında tancan78 Çözülen Konular 1 14 Temmuz 2017 01:29


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0