KO Developers

Go Back   KO Developers > KO Development > Geliştirme (Yeni)


Geliştirme (Yeni) Knight OnLine sunucu-istemci geliştirme yardım ve destek alt forumu. Bu bölümde proje halinde kaynak kod paylaşımı yasaktır.


Beğeni Geçmişi3Beğeniler

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 15 Temmuz 2017, 15:49   #1 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 363[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
179 Mesaja 683 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Post Paket yapısı oluşturma (paket ayıklama)

Merhabalar,

Bugün hep beraber paket ayıklama nedir, neden kullanılır ve nasıl yapılır konusunu inceleyeceğiz.

Gizli İçerik


Paket ayıklama konusunu da bu şekilde tamamladık. Faydalı bir konu olması dileğiyle, iyi forumlar.
nxwile, KiraAmora61 and Enesyuksl like this.
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Eden 11 Üyemiz:
1299pk (17 Aralık 2018), CyberWarrioR (20 Eylül 2017), Enesyuksl (31 Temmuz 2018), hayalc (21 Temmuz 2017), IMOTEB (14 Ağustos 2017), KiraAmora61 (15 Temmuz 2017), LikeThat (01 Ocak 2019), Maxim (17 Aralık 2018), mykomicrec (18 Ekim 2018), nxwile (12 Eylül 2017), skovski (15 Temmuz 2017)
Okunmamış 15 Temmuz 2017, 16:01   #2 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 1.036[+]
Kredi Bakiyeniz: 26.025
Ettiği teşekkür sayısı: 329
155 Mesaja 282 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Çok teşekkür ederim valla hepsi baya acıklamış okucagım artık.. gene ellik sağlık
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 15 Temmuz 2017, 16:17   #3 (permalink)
Bağımlı Üye

CerfiN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 12 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 328[+]
Kredi Bakiyeniz: 10.416
Ettiği teşekkür sayısı: 66
56 Mesaja 64 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Teşekkürler güzel konu. Programı alma şansımız var mı acaba.
CerfiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 17 Temmuz 2017, 09:10   #4 (permalink)
Yeni Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 12 Temmuz 2017
Mesajlar: 32[+]
Kredi Bakiyeniz: 646
Ettiği teşekkür sayısı: 1
Tek Mesajına 3 Kere Teşekkür Edildi

Standart

arkadaşlar sizlerden ricam bu sistemi daha geniş detaylı olarak anlatırmısınız ben bu olayı tam olarak anlayamadım kusura kalmayın eğer yanlış anlamazsanız tabi sizler anlatım olarak yapmısınız saolun fakat işlevi olarak yani uygulamalı bir şekirda anlatırmısınız yada video olarak çekip paylaşırmısınız saygılarımla
asilkan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 17 Temmuz 2017, 23:18   #5 (permalink)
Süper Moderatör

MOMENTUM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 06 Temmuz 2017
Mesajlar: 277[+]
Kredi Bakiyeniz: 13.721
Ettiği teşekkür sayısı: 46
73 Mesaja 215 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Üst versionlardan pek anlamayan birisi olarak ben bile ilk incelemede anladım diyebilirim, güzel bir anlatım olmuş teşekkürler.
MOMENTUM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 17 Temmuz 2017, 23:40   #6 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

OzkanOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.027[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 40
338 Mesaja 1.008 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart

Alıntı:
asilkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
arkadaşlar sizlerden ricam bu sistemi daha geniş detaylı olarak anlatırmısınız ben bu olayı tam olarak anlayamadım kusura kalmayın eğer yanlış anlamazsanız tabi sizler anlatım olarak yapmısınız saolun fakat işlevi olarak yani uygulamalı bir şekirda anlatırmısınız yada video olarak çekip paylaşırmısınız saygılarımla
Kusura bakma gibi bir durum söz konusu değil siz isteyin her zaman anlatırız, yardım ederiz. Bu forumu bu yüzden açtık zaten bişeyleri kavrayın, öğrenin, uğraşın amacıyla. Yardım bölümüne kaynak kodu istemediğiniz sürece kendinizi geliştirdiğinizi anlatacak bir konu açtığınız sürece yani anlatmak istediğim direk gelip bana BDW , Juraid sistemini yazın yada verin diye konu açarsanız biz bu olaylara karşıyız. Yürümeden koşmaya çalışan bir kesim için yardım etme gibi bir durum söz konusu değil bizim için.

Sizin isteğinize gelecek olursak @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] en ayrıntısına kadar anlatmış durumda zaten eğer ki biraz bu veya programlama ile uğraştı iseniz konu içeriğini anlayabilecek durumdasınız demektir. Eğer ki anlayamadıysanız temelden başlamanızı tavsiye ederim. Programlama bilgim yok diyorsanız öğrenmeye çalışın yada yardımcı olalım. İnanın ki konu içeriğini biraz şu işlerle uğraşmış herkes anlayabilmektedir. Umarım benim ne demek istediğimi anlamışsınızdır.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
OzkanOzdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 29 Temmuz 2017, 20:52   #7 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 18 Temmuz 2017
Mesajlar: 36[+]
Kredi Bakiyeniz: 840
Ettiği teşekkür sayısı: 0
3 Mesaja 3 Kez Teşekkür Aldı

Standart

abi bu packetool programını paylaşabilirmisniz dinleyecğeim o kadar cok paket varki
omear isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 12 Eylül 2017, 22:51   #8 (permalink)
Çalışkan Üye

infiltrate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Eylül 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 177[+]
Kredi Bakiyeniz: 7.393
Ettiği teşekkür sayısı: 86
18 Mesaja 29 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İsim Değiştirme (kalıcı)

Standart

result.DByte();

Bunu yaptıktan sonra ; Packet class'ımıza her yazdığımız uint8(byte) 2 byte olarak mı yazılıyor? Yoksa ben mi olayı yanlış anladım.@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Ayrıca böyle teknik konularda paylaşım yapmanız çok iyi oluyor.Teşekkürler
infiltrate isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 12 Eylül 2017, 23:02   #9 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

OzkanOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.027[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 40
338 Mesaja 1.008 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart

Alıntı:
Tardu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
result.DByte();

Bunu yaptıktan sonra ; Packet class'ımıza her yazdığımız uint8(byte) 2 byte olarak mı yazılıyor? Yoksa ben mi olayı yanlış anladım.@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Ayrıca böyle teknik konularda paylaşım yapmanız çok iyi oluyor.Teşekkürler


Packet result(WIZ_MOVE);

yukarıdaki gibi bir packet oluşturduğunda ByteBuffer içerisindeki

bool m_doubleByte;

değişkeni constructor bölümünde

ByteBuffer(): _rpos(0), _wpos(0), m_doubleByte(true)

true değerini alıyor yani string değer tanımladığında ve packet içerisine aşağıdaki gibi eklediğinde

std::string pStr;
result << pStr;


olarak eklediğinde pStr uzunluğu başa 2 byte olarak geliyor yani 04 00 olarak geliyor. Eğer ki sen string değeri packete eklemeseydin ve ilk önce result.SByte(); fonksiyonunu çalıştırmış olsaydın. Bu fonksiyon yukarıdaki m_doubleByte bool değişkenini false yapıyor;

void SByte() { m_doubleByte = false; }

Yukarıdaki fonksiyonu çağırsaydın bu sefer string uzunluğu byte olarak eklenmiş olacaktı. 04 olarak yani. Umarım anlatıcı olmuştur.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
OzkanOzdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
OzkanOzdemir Üyemize Teşekkür Edenler:
infiltrate (13 Eylül 2017)
Okunmamış 12 Eylül 2017, 23:03   #10 (permalink)
Bağımlı Üye

nxwile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 327[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.087
Ettiği teşekkür sayısı: 25
35 Mesaja 125 Kez Teşekkür Aldı

Standart

mustafa gerçekten çok ama çok iyi bir paylaşım olmuş eline emeğine bilgine sağlık teşekkürler böyle güzel bir anlatım için

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
nxwile isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Knight OnLine Paket Yapısı PENTAGRAM Geliştirme (Yeni) 50 23 Ocak 2019 02:48
[C#] KO paket şifreleme (JvCryption) PENTAGRAM Paylaşım 65 22 Ocak 2019 19:01


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0