KO Developers

Go Back   KO Developers > KO Development > Geliştirme (Yeni)


Geliştirme (Yeni) Knight OnLine sunucu-istemci geliştirme yardım ve destek alt forumu. Bu bölümde proje halinde kaynak kod paylaşımı yasaktır.


Beğeni Geçmişi6Beğeniler

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 01 Kasım 2017, 01:23   #1 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 366[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
181 Mesaja 750 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart ASM01 - Sıkça karşılaşılan ASM kalıpları

Merhabalar, bugün hep beraber derlenmiş bir programın assembly kodunu incelerken karşılaşabileceğiniz belirli başlı kalıplardan bahsedeceğiz.

Öncelikle, bildiğiniz üzere, C++ dilinde yazdığınız bütün kodlar, derleyici tarafından işlemcinin komut setine, yani assembly diline dönüştürülür. Bu dönüştürme aşamasında, C++'da yaptığımız belirli başlı işlemlerin (atama,dallandırma,döngü vs.) birer karşılığı vardır. Bugün, derlenmiş programı okumada yardımcı olacak bu kalıpları hep beraber inceleyeceğiz.

Gizli İçerik

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Eden 10 Üyemiz:
BurakGozet (01 Kasım 2017), ekremx5 (17 Aralık 2018), EveryBodyFool (03 Kasım 2017), featmen (01 Kasım 2017), HTuzen (01 Kasım 2017), infiltrate (01 Kasım 2017), KiraAmora61 (01 Kasım 2017), kosp51 (24 Temmuz 2018), MOMENTUM (01 Kasım 2017), vaqrant (08 Ocak 2019)
Okunmamış 01 Kasım 2017, 01:28   #2 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 12 Eylül 2017
Mesajlar: 124[+]
Kredi Bakiyeniz: 1.792
Ettiği teşekkür sayısı: 7
6 Mesaja 6 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: ASM01 - Sıkça karşılaşılan ASM kalıpları

Teşekkürler, emeğine sağlık
featmen isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 01 Kasım 2017, 01:29   #3 (permalink)
Süper Moderatör

MOMENTUM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 06 Temmuz 2017
Mesajlar: 288[+]
Kredi Bakiyeniz: 16.447
Ettiği teşekkür sayısı: 51
79 Mesaja 239 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: ASM01 - Sıkça karşılaşılan ASM kalıpları

Teşekkürler @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] (mustafa) ellerine sağlık, tüm arkadaşlarada söylemek isterim bu konuların değerini bilelim sadece bu konuyu bile çoğu yerde bukadar açıklayıcı bulamazsınız, gecenin bu saatinde sizlere birşeyler katmak için uykusuz kalan insanları unutmayın.
featmen bunu beğendi

__________________
skype : momentumzr3


İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
MOMENTUM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
MOMENTUM Üyemize Teşekkür Edenler:
featmen (01 Kasım 2017)
Okunmamış 01 Kasım 2017, 01:58   #4 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 188[+]
Kredi Bakiyeniz: 6.740
Ettiği teşekkür sayısı: 52
9 Mesaja 12 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: ASM01 - Sıkça karşılaşılan ASM kalıpları

Teşekkürler sonunda yeni konu
BurakGozet isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 01 Kasım 2017, 02:12   #5 (permalink)
Aktif Üye

hayalc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 20 Temmuz 2017
Mesajlar: 88[+]
Kredi Bakiyeniz: 9.735
Ettiği teşekkür sayısı: 16
21 Mesaja 93 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: ASM01 - Sıkça karşılaşılan ASM kalıpları

Eyvallah
hayalc isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 01 Kasım 2017, 02:21   #6 (permalink)
Bağımlı Üye

CerfiN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 12 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 333[+]
Kredi Bakiyeniz: 11.184
Ettiği teşekkür sayısı: 70
56 Mesaja 65 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: ASM01 - Sıkça karşılaşılan ASM kalıpları

Elinize sağlık.
CerfiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 01 Kasım 2017, 02:48   #7 (permalink)
Aktif Üye

Terry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 200[+]
Kredi Bakiyeniz: 17.101
Ettiği teşekkür sayısı: 4
11 Mesaja 16 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: ASM01 - Sıkça karşılaşılan ASM kalıpları

İşte beklenen hareket, yine kodevelopers tan yine @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] dan Teşekkürler, eline koluna sağlık anlatımın için.

__________________
.Terry.
Valentine Team.

Return of the Kings..
Terry isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 01 Kasım 2017, 08:19   #8 (permalink)
Çalışkan Üye

infiltrate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Eylül 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 182[+]
Kredi Bakiyeniz: 7.949
Ettiği teşekkür sayısı: 89
18 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İsim Değiştirme (kalıcı)

Standart Cevap: ASM01 - Sıkça karşılaşılan ASM kalıpları

Teşekkürler
-- mesaja ek olarak --
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] üstad ;
Kod:
mov ebx, [d];           ; ebx = d;
bu kısım şöyle olması gerekmez mi?
Kod:
mov ebx, [d];           ; ebx = (*d);
infiltrate isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
infiltrate Üyemize Teşekkür Edenler:
PENTAGRAM (01 Kasım 2017)
Okunmamış 01 Kasım 2017, 10:47   #9 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 06 Temmuz 2017
Mesajlar: 407[+]
Kredi Bakiyeniz: 4.653
Ettiği teşekkür sayısı: 46
12 Mesaja 12 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: ASM01 - Sıkça karşılaşılan ASM kalıpları

teşekkürler.
bluemansiiz isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 01 Kasım 2017, 13:56   #10 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 366[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
181 Mesaja 750 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: ASM01 - Sıkça karşılaşılan ASM kalıpları

Alıntı:
Tardu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Teşekkürler
-- mesaja ek olarak --
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] üstad ;
Kod:
mov ebx, [d];           ; ebx = d;
bu kısım şöyle olması gerekmez mi?
Kod:
mov ebx, [d];           ; ebx = (*d);
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], evet o şekilde olacak. Düzeltme için teşekkürler, gözümden kaçmış.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Edenler:
infiltrate (01 Kasım 2017)
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0