KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülen Konular


Çözülen Konular Forum üyelerimiz tarafından çözüme kavuşturulmuş konular.


Beğeni Geçmişi6Beğeniler

 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 11 Ekim 2017, 20:43   #1 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 432[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.367
Ettiği teşekkür sayısı: 133
39 Mesaja 60 Kez Teşekkür Aldı

Standart Oto clan Royal Yapma hk

Merhabalar

Kurulan clanı otomatık olarak royal clan yapmak gıbı bır ımkanımız varmıdır bu konuda yol gosterebılırsenız sevınırım

tesekkurler
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 11 Ekim 2017, 21:02   #2 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

Mewtwo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.057[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 42
362 Mesaja 1.115 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart Cevap: Oto clan Royal Yapma hk

Kullanıcı clan kurduktan sonra aşağıdaki paketi atacaksın ve clan değerlerini ona göre belirleyeceksin. Clan değerleri dediğim m_byFlag kaç yapınca royal oluyor hiç bir bilgim yok clan olaylarınla ilgilenmedim bu zamana kadar onu öğrenirsin deneyerek 1 yada 2 olması lazım tahminen. O değerleri de dosyalarda update yapman gerekiyor anlayacağın.

Kod:
	CKnights * pKnights = s_pGameMain->GetClanPtr(GetClanID());
	if (pKnights != nullptr)
	{
		Packet result(WIZ_KNIGHTS_PROCESS, uint8(KNIGHTS_UPDATE));
		result	<< pKnights->GetID() 
			<< pKnights->m_byFlag 
			<< pKnights->GetCapeID(pKnights)
			<< pKnights->m_bCapeR 
			<< pKnights->m_bCapeG 
			<< pKnights->m_bCapeB 
			<< uint8(0);
		Send(&result);
	}
byxox bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
Mewtwo isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 13 Ekim 2017, 08:13   #3 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 432[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.367
Ettiği teşekkür sayısı: 133
39 Mesaja 60 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Oto clan Royal Yapma hk

Alıntı:
OzkanOzdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kullanıcı clan kurduktan sonra aşağıdaki paketi atacaksın ve clan değerlerini ona göre belirleyeceksin. Clan değerleri dediğim m_byFlag kaç yapınca royal oluyor hiç bir bilgim yok clan olaylarınla ilgilenmedim bu zamana kadar onu öğrenirsin deneyerek 1 yada 2 olması lazım tahminen. O değerleri de dosyalarda update yapman gerekiyor anlayacağın.

Kod:
	CKnights * pKnights = s_pGameMain->GetClanPtr(GetClanID());
	if (pKnights != nullptr)
	{
		Packet result(WIZ_KNIGHTS_PROCESS, uint8(KNIGHTS_UPDATE));
		result	<< pKnights->GetID() 
			<< pKnights->m_byFlag 
			<< pKnights->GetCapeID(pKnights)
			<< pKnights->m_bCapeR 
			<< pKnights->m_bCapeG 
			<< pKnights->m_bCapeB 
			<< uint8(0);
		Send(&result);
	}

Kardeşim selam benım tablo bu sekılde tam ne hale getirmem gerekiyor yardımcı olursan cok sevınırım



void CKnights::SendUpdate()
{
CKnights *aKnights = g_pMain->GetClanPtr(GetAllianceID());

Packet result(WIZ_KNIGHTS_PROCESS, uint8(KNIGHTS_UPDATE));
result
<< GetID()
<< m_byFlag
<< GetCapeID(aKnights);

Send(&result);
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 13 Ekim 2017, 09:52   #4 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 366[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
181 Mesaja 749 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: Oto clan Royal Yapma hk

Alıntı:
OzkanOzdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kullanıcı clan kurduktan sonra aşağıdaki paketi atacaksın ve clan değerlerini ona göre belirleyeceksin. Clan değerleri dediğim m_byFlag kaç yapınca royal oluyor hiç bir bilgim yok clan olaylarınla ilgilenmedim bu zamana kadar onu öğrenirsin deneyerek 1 yada 2 olması lazım tahminen. O değerleri de dosyalarda update yapman gerekiyor anlayacağın.

Kod:
	CKnights * pKnights = s_pGameMain->GetClanPtr(GetClanID());
	if (pKnights != nullptr)
	{
		Packet result(WIZ_KNIGHTS_PROCESS, uint8(KNIGHTS_UPDATE));
		result	<< pKnights->GetID() 
			<< pKnights->m_byFlag 
			<< pKnights->GetCapeID(pKnights)
			<< pKnights->m_bCapeR 
			<< pKnights->m_bCapeG 
			<< pKnights->m_bCapeB 
			<< uint8(0);
		Send(&result);
	}
m_byFlag değeri için '12' -> Royal 1

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], yapman gereken şey şu,


1-) void CKnightsManager::ReqCreateKnights(CUser *pUser, Packet & pkt) fonksiyonunu bul.



2-) Fonksiyonun son kısmına,
pUser->PromoteClan(ClanTypeRoyal1); ekle, veya alternatif olarak
Kod:
pKnights->m_byFlag = bFlag; //satırını
pKnights->m_byFlag = ClanTypeRoyal1; // olarak değiştir
Bu değişikliği yaptıktan sonra, açılacak bütün clanlar 'Royal 1' olarak açılır.
byxox bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 13 Ekim 2017, 13:53   #5 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 432[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.367
Ettiği teşekkür sayısı: 133
39 Mesaja 60 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Oto clan Royal Yapma hk

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
m_byFlag değeri için '12' -> Royal 1

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], yapman gereken şey şu,


1-) void CKnightsManager::ReqCreateKnights(CUser *pUser, Packet & pkt) fonksiyonunu bul.



2-) Fonksiyonun son kısmına,
pUser->PromoteClan(ClanTypeRoyal1); ekle, veya alternatif olarak
Kod:
pKnights->m_byFlag = bFlag; //satırını
pKnights->m_byFlag = ClanTypeRoyal1; // olarak değiştir
Bu değişikliği yaptıktan sonra, açılacak bütün clanlar 'Royal 1' olarak açılır.
Merhabalar

dediğin gibi yaptım buıldlerım clan kurduktan sonra otomatık royal olmadı normal g5 de kalıyor kodu şu şekılde degıstırdım( 2 secenegı ayrı ayrı da denedım beraber de denedım )

void CKnightsManager::ReqCreateKnights(CUser *pUser, Packet & pkt)
{
if (pUser == nullptr)
return;

Packet result(WIZ_KNIGHTS_PROCESS, uint8(KNIGHTS_CREATE));
string strKnightsName, strChief;
uint16 sClanID;
uint8 bFlag, bNation;
int8 bResult;

pkt >> bFlag >> sClanID >> bNation >> strKnightsName >> strChief;
bResult = g_DBAgent.CreateKnights(sClanID, bNation, strKnightsName, strChief, bFlag);

if (bResult > 0)
{
result << bResult;
pUser->Send(&result);
return;
}

CKnights *pKnights = new CKnights();

pKnights->m_sIndex = sClanID;
pKnights->m_byFlag = ClanTypeRoyal1;
pKnights->m_byFlag = ClanTypeTraining;
pKnights->m_byNation = bNation;
pKnights->m_strName = strKnightsName;
pKnights->m_strChief = pUser->GetName();

pUser->GoldLose(CLAN_COIN_REQUIREMENT, false);

pKnights->m_byGrade = g_pMain->GetKnightsGrade(pUser->GetLoyalty());

g_pMain->m_KnightsArray.PutData(pKnights->m_sIndex, pKnights);

pKnights->AddUser(pUser);

// Ensure the clan leader's fame is set
// CKnights::AddUser() will default it to TRAINEE, so it needs to be set afterwards.
pUser->m_bFame = CHIEF;


result << uint8(1) << pUser->GetSocketID()
<< sClanID << strKnightsName
<< pKnights->m_byGrade << pKnights->m_byRanking
<< pUser->m_iGold;
pUser->PromoteClan(ClanTypeRoyal1);

pUser->SendToRegion(&result,nullptr,pUser->GetEventRoom());
g_DBAgent.UpdateUser(pUser->GetName(),UPDATE_LOGOUT,pUser);
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 13 Ekim 2017, 14:46   #6 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 366[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
181 Mesaja 749 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: Oto clan Royal Yapma hk

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Merhabalar

dediğin gibi yaptım buıldlerım clan kurduktan sonra otomatık royal olmadı normal g5 de kalıyor kodu şu şekılde degıstırdım( 2 secenegı ayrı ayrı da denedım beraber de denedım )

void CKnightsManager::ReqCreateKnights(CUser *pUser, Packet & pkt)
{
...
pKnights->m_byFlag = ClanTypeRoyal1;
pKnights->m_byFlag = ClanTypeTraining;
..
Sorunun cevabı gözünün önünde duruyor ve sen bunu görmüyorsun.
byxox bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (13 Ekim 2017)
Okunmamış 13 Ekim 2017, 15:03   #7 (permalink)
Çalışkan Üye

infiltrate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Eylül 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 182[+]
Kredi Bakiyeniz: 7.943
Ettiği teşekkür sayısı: 89
18 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İsim Değiştirme (kalıcı)

Standart Cevap: Oto clan Royal Yapma hk

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Merhabalar
pKnights->m_byFlag = ClanTypeRoyal1;
pKnights->m_byFlag = ClanTypeTraining;
İlk önce Royal 1 daha sonra g5 yapmışssın

Kod:
pKnights->m_byFlag = ClanTypeTraining;
Bunu sil öyle dene.
byxox bunu beğendi
infiltrate isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
infiltrate Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (13 Ekim 2017)
Okunmamış 13 Ekim 2017, 15:10   #8 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 432[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.367
Ettiği teşekkür sayısı: 133
39 Mesaja 60 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Oto clan Royal Yapma hk

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sorunun cevabı gözünün önünde duruyor ve sen bunu görmüyorsun.
Evet gözumden kaçmış

ben şu şekilde değiştirdim yinede g5 de kalıyor

void CKnightsManager::ReqCreateKnights(CUser *pUser, Packet & pkt)
{
if (pUser == nullptr)
return;

Packet result(WIZ_KNIGHTS_PROCESS, uint8(KNIGHTS_CREATE));
string strKnightsName, strChief;
uint16 sClanID;
uint8 bFlag, bNation;
int8 bResult;

pkt >> bFlag >> sClanID >> bNation >> strKnightsName >> strChief;
bResult = g_DBAgent.CreateKnights(sClanID, bNation, strKnightsName, strChief, bFlag);

if (bResult < 0)
{
result << bResult;
pUser->Send(&result);
return;
}

CKnights *pKnights = new CKnights();

pKnights->m_sIndex = sClanID;
pKnights->m_byFlag = ClanTypeRoyal1;
pKnights->m_byNation = bNation;

pKnights->m_strName = strKnightsName;
pKnights->m_strChief = pUser->GetName();

pUser->GoldLose(CLAN_COIN_REQUIREMENT, false);

pKnights->m_byGrade = g_pMain->GetKnightsGrade(pUser->GetLoyalty());

g_pMain->m_KnightsArray.PutData(pKnights->m_sIndex, pKnights);

pKnights->AddUser(pUser);

// Ensure the clan leader's fame is set
// CKnights::AddUser() will default it to TRAINEE, so it needs to be set afterwards.
pUser->m_bFame = CHIEF;


result << uint8(1) << pUser->GetSocketID()
<< sClanID << strKnightsName
<< pKnights->m_byGrade << pKnights->m_byRanking
<< pUser->m_iGold;
pUser->PromoteClan(ClanTypeRoyal1);

pUser->SendToRegion(&result,nullptr,pUser->GetEventRoom());
g_DBAgent.UpdateUser(pUser->GetName(),UPDATE_LOGOUT,pUser);
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 13 Ekim 2017, 15:13   #9 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 366[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
181 Mesaja 749 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: Oto clan Royal Yapma hk

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Evet gözumden kaçmış

ben şu şekilde değiştirdim yinede g5 de kalıyor

void CKnightsManager::ReqCreateKnights(CUser *pUser, Packet & pkt)
{
if (pUser == nullptr)
return;

Packet result(WIZ_KNIGHTS_PROCESS, uint8(KNIGHTS_CREATE));
string strKnightsName, strChief;
uint16 sClanID;
uint8 bFlag, bNation;
int8 bResult;

pkt >> bFlag >> sClanID >> bNation >> strKnightsName >> strChief;
bResult = g_DBAgent.CreateKnights(sClanID, bNation, strKnightsName, strChief, bFlag);

if (bResult < 0)
{
result << bResult;
pUser->Send(&result);
return;
}

CKnights *pKnights = new CKnights();

pKnights->m_sIndex = sClanID;
pKnights->m_byFlag = ClanTypeRoyal1;
pKnights->m_byNation = bNation;

pKnights->m_strName = strKnightsName;
pKnights->m_strChief = pUser->GetName();

pUser->GoldLose(CLAN_COIN_REQUIREMENT, false);

pKnights->m_byGrade = g_pMain->GetKnightsGrade(pUser->GetLoyalty());

g_pMain->m_KnightsArray.PutData(pKnights->m_sIndex, pKnights);

pKnights->AddUser(pUser);

// Ensure the clan leader's fame is set
// CKnights::AddUser() will default it to TRAINEE, so it needs to be set afterwards.
pUser->m_bFame = CHIEF;


result << uint8(1) << pUser->GetSocketID()
<< sClanID << strKnightsName
<< pKnights->m_byGrade << pKnights->m_byRanking
<< pUser->m_iGold;
pUser->PromoteClan(ClanTypeRoyal1);

pUser->SendToRegion(&result,nullptr,pUser->GetEventRoom());
g_DBAgent.UpdateUser(pUser->GetName(),UPDATE_LOGOUT,pUser);
pkt >> bFlag >> sClanID >> bNation >> strKnightsName >> strChief;

satırından hemen sonra

bFlag = ClanTypeRoyal1;

ekle. Bu şekilde olması lazım.
byxox bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (13 Ekim 2017)
Okunmamış 13 Ekim 2017, 16:45   #10 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 432[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.367
Ettiği teşekkür sayısı: 133
39 Mesaja 60 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Oto clan Royal Yapma hk

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
pkt >> bFlag >> sClanID >> bNation >> strKnightsName >> strChief;

satırından hemen sonra

bFlag = ClanTypeRoyal1;

ekle. Bu şekilde olması lazım.
Çok teşekkur ederım dedıgınız gıbı yaptım clan kurup relog atınca otomatık olarak royal 1 oldu clan kolluk g1 oldu problemsiz çalışıyor. Ben np basıp pelerin aldım relog da pelerin kayboluyor bu konuda nereyı kontrol etmelıyım

tesekkurler
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
İtemleri OLD Yapma hakkında. infiltrate Çözülen Konular 4 12 Eylül 2017 18:55


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0