KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülen Konular


Çözülen Konular Forum üyelerimiz tarafından çözüme kavuşturulmuş konular.


 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 09 Ekim 2017, 21:21   #1 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 188[+]
Kredi Bakiyeniz: 6.736
Ettiği teşekkür sayısı: 52
9 Mesaja 12 Kez Teşekkür Aldı

Standart [SORU] ASM ile oyun içerisinde işlev gerçekleştirmek.

Merhaba arkadaşlar,
Oyunda Town butonuna basınca town attırmak istiyorum bunun için yapmam gerekenleri şu şekilde kendimce listeledim

1-town butonun click eventini oluşturmak sanırım UIF editörden bu botuna bir id atamam gerekli
2-click eventi içerisinde servera paket göndermek örnek WIZ_TOWN diye bir opcode yaptığımı var sayalım tıklandığında WIZ_TOWN paketi göderecek

3-serverda paketi yakalayıp START_POSITION tablosuna göre bulunduğu zonenin town kordinatlarını çekip karakter ölü değilse gibi v.s kontrolleri yapıp WARP() fonksiyonunu çalıştırıp towna ışınlayacağım

işleyiş kafamda bu şekilde takıldığım kısım burada asm kısmı ben nasıl ollydbgda bu butonun hangi bölümde hangi adreste olduğunu bulabilirim ? nasıl bir arama yolu izlemem gerekiyor bu butonun tıklandığını nasıl bir break point ile yakalarım ollydbgda paket gönderen fonksiyonun hangi address de olduğunu nasıl bulabilirim ?
BurakGozet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 09 Ekim 2017, 21:26   #2 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 366[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
181 Mesaja 749 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart Cevap: [SORU] ASM ile oyun içerisinde işlev gerçekleştirmek.

Alıntı:
BurakGozet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Merhaba arkadaşlar,
Oyunda Town butonuna basınca town attırmak istiyorum bunun için yapmam gerekenleri şu şekilde kendimce listeledim

1-town butonun click eventini oluşturmak sanırım UIF editörden bu botuna bir id atamam gerekli
2-click eventi içerisinde servera paket göndermek örnek WIZ_TOWN diye bir opcode yaptığımı var sayalım tıklandığında WIZ_TOWN paketi göderecek

3-serverda paketi yakalayıp START_POSITION tablosuna göre bulunduğu zonenin town kordinatlarını çekip karakter ölü değilse gibi v.s kontrolleri yapıp WARP() fonksiyonunu çalıştırıp towna ışınlayacağım

işleyiş kafamda bu şekilde takıldığım kısım burada asm kısmı ben nasıl ollydbgda bu butonun hangi bölümde hangi adreste olduğunu bulabilirim ? nasıl bir arama yolu izlemem gerekiyor bu butonun tıklandığını nasıl bir break point ile yakalarım ollydbgda paket gönderen fonksiyonun hangi address de olduğunu nasıl bulabilirim ?
İşi bu kadar karmaşıklaştırmak yerine, var olan ui_cmd mesaj döngüsüne eklediğin butonun idsini karşılayacak bir kod bloğu yazabilirsin. Bu bloktan da oyunun var olan town fonksiyonunu çağırabilirsin.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 09 Ekim 2017, 21:28   #3 (permalink)
Uzaklaştırılmış

EveryBodyFool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Mesajlar: 163[+]
Kredi Bakiyeniz: 12.451
Ettiği teşekkür sayısı: 46
63 Mesaja 180 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: [SORU] ASM ile oyun içerisinde işlev gerçekleştirmek.

Bir uif içerisinde herhangi bir işlem yaptığında(Click, Mouse down, mouse up vs)
Kod:
ReceiveMessage(CN3UIBase * pSender, uint32_t dwMsg)
bu fonksiyon tarafından işlem görür pSender dediği bu işlem kim tarafından geldiği hangi uif nesnesi, şimdi bu fonksiyon içinde bir if vardır örnek:
Kod:
if(pSender == btn_TownButton)
{
// town packeti send.
}
bun asm koduna çevirip fonksiyonun içine eklemen gerekiyor town attırma yeri için oyun içinde town fonksiyonu var onu call townsendedenfunctionadress şeklindede ekleyebilirsin bu sayede uif içinde yeni eklenen bir nesneye aktiflik vermiş olursun. Yapmak istediğinin aynısı [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] yapılmış zaten bu mantık ile gidip yapabilirsin. Bu konuda exp_seal buttonuna mesela aktiflik verip uif nesnesini açtırdım. Aynısını uif nesnesini açtırmak yerine town atma fonksiyonunu çağırtarak yapabilirsin.

Konu EveryBodyFool tarafından (09 Ekim 2017 Saat 21:32 ) değiştirilmiştir.
EveryBodyFool isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 11 Ekim 2017, 01:45   #4 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 188[+]
Kredi Bakiyeniz: 6.736
Ettiği teşekkür sayısı: 52
9 Mesaja 12 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: [SORU] ASM ile oyun içerisinde işlev gerçekleştirmek.

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İşi bu kadar karmaşıklaştırmak yerine, var olan ui_cmd mesaj döngüsüne eklediğin butonun idsini karşılayacak bir kod bloğu yazabilirsin. Bu bloktan da oyunun var olan town fonksiyonunu çağırabilirsin.
Aslında bunu sorma sebebim asm ve ollydbg'ı birazdaha anlamak çok zaman harcıyorum yavaş öğreniyorum yeterli kaynakları bulamıyorum teşekkür ederim cevabın için mustafa çok saol
-- mesaja ek olarak --
Alıntı:
EveryBodyFool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bir uif içerisinde herhangi bir işlem yaptığında(Click, Mouse down, mouse up vs)
Kod:
ReceiveMessage(CN3UIBase * pSender, uint32_t dwMsg)
bu fonksiyon tarafından işlem görür pSender dediği bu işlem kim tarafından geldiği hangi uif nesnesi, şimdi bu fonksiyon içinde bir if vardır örnek:
Kod:
if(pSender == btn_TownButton)
{
// town packeti send.
}
bun asm koduna çevirip fonksiyonun içine eklemen gerekiyor town attırma yeri için oyun içinde town fonksiyonu var onu call townsendedenfunctionadress şeklindede ekleyebilirsin bu sayede uif içinde yeni eklenen bir nesneye aktiflik vermiş olursun. Yapmak istediğinin aynısı [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] yapılmış zaten bu mantık ile gidip yapabilirsin. Bu konuda exp_seal buttonuna mesela aktiflik verip uif nesnesini açtırdım. Aynısını uif nesnesini açtırmak yerine town atma fonksiyonunu çağırtarak yapabilirsin.
mantık oturtmamda çok yardımcı oldu çok saol faruk paylaştığın konudaki asm kodunuda inceledim ne öğrensem kardır mustafaya verdiğim cevaptaki gibi asıl amacım asm yi ve ollydbgı birazdaha kavramak kaynak edinmeye çalışıyorum yorumun için saol
BurakGozet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
19X 21X Oyun İçi KC Kırdırma enaz0369 2000+ Paylaşım 157 21 Nisan 2019 01:41
Oyun içi yazi tipini değiştirme 1299 MOMENTUM Çözülen Konular 14 21 Eylül 2017 17:09
Yeni Oyun Trend'i Paladins :) Seris Serbest Konular 1 27 Temmuz 2017 17:32


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0