KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülen Konular


Çözülen Konular Forum üyelerimiz tarafından çözüme kavuşturulmuş konular.


 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 22 Eylül 2017, 19:54   #1 (permalink)
Yardımcı Moderatör

TheChucky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 07 Eylül 2017
Mesajlar: 118[+]
Kredi Bakiyeniz: 4.001
Ettiği teşekkür sayısı: 5
13 Mesaja 21 Kez Teşekkür Aldı

Standart AntiHile

Merhabalar,

Herhangi bir yazılım dilinde yazılmış bir dll'yi ve ya exe'yi knight exesi her açıldığında nasıl çalıştırtabilirim? Kısaca açıklamasını birisi yapabilirse çok memnun olurum. Sanırım kullanılan antihileler dll'nin knightonline.exe içine gömülmesi ile işlem sürüyor ancak bu dll exe içine gömüldüğünde nasıl çalışıyor mantığı nedir nasıl yapılır?
TheChucky isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 22 Eylül 2017, 21:25   #2 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

Mewtwo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.057[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 42
362 Mesaja 1.115 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart

İlk öncelikle anticheat kavramı nedir bunu öğrenmeniz gerekmektedir. Anticheat dediğinizde aklınıza direk client taraflı kullandığınız .dll yöntemi gelmemesi lazım bunun server tarafında yaptığınız koruma bölümleri de mevcuttur. Sadece client taraflı değildir. Ayrıca anticheat dediğiniz şeyi yazmadan önce yani .dll olaylarına girmeden önce hile yöntemlerini bilmeniz, bunların nasıl yapıldığı hakkında fikir edinmeniz gerekiyor.

Bunlardan sonra bahsettiğiniz gibi .dll sisteminizi yazmanız ve hangi programlama dili kullanacağınıza karar vermelisiniz. Eğer ki sağlam bir sistem yazmak istiyorum diyorsanız C++ ile bunu sağlarsınız. (ki zaten autoit yada C# ile anticheat yazmayı hiç düşünmeyin.) Bunun içinse C++ bilginizin çok iyi olması gerekiyor server dosyalarında uğraştığınız gibi çok basit olaylar değildir. Client taraflı yazacaksanız ilk önce hafıza tabanlı programlama olaylarına girmeniz gerekiyor ve bununla birlikte çok iyi ASM bilginizin olması gerekmektedir. Assembly ile .dll dosyasınızı KnightOnLine.exe EntryPoint bölümünde Kernel32.LoadLibrary kütüphanesinle tetikletirsiniz. RAM üzerinden okuduğunuz değerleri çeker, bulduğunuz pointer, offset ve adres değerlerinle istediğinizi yazabilir, hook ve call işlemlerini yapabilirsiniz.

Dipnot : Ortalıkta gördüğünüz anticheat diye paylaşılan kaynak kodlarından sadece işinize yarar şeyleri alırsınız. Ama o dosyaları derleyip anticheat olarak kullanmanızı tavsiye etmiyorum. Çünkü yukarıda anlattıklarıma hakim değilseniz size hiç bir yararı olmayacaktır.

Dipnot 2 : Server taraflı yapacağınız kontroller sizin için her zaman daha iyi olacaktır.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
Mewtwo isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 22 Eylül 2017, 22:25   #3 (permalink)
Yardımcı Moderatör

TheChucky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 07 Eylül 2017
Mesajlar: 118[+]
Kredi Bakiyeniz: 4.001
Ettiği teşekkür sayısı: 5
13 Mesaja 21 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
OzkanOzdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İlk öncelikle anticheat kavramı nedir bunu öğrenmeniz gerekmektedir. Anticheat dediğinizde aklınıza direk client taraflı kullandığınız .dll yöntemi gelmemesi lazım bunun server tarafında yaptığınız koruma bölümleri de mevcuttur. Sadece client taraflı değildir. Ayrıca anticheat dediğiniz şeyi yazmadan önce yani .dll olaylarına girmeden önce hile yöntemlerini bilmeniz, bunların nasıl yapıldığı hakkında fikir edinmeniz gerekiyor.

Bunlardan sonra bahsettiğiniz gibi .dll sisteminizi yazmanız ve hangi programlama dili kullanacağınıza karar vermelisiniz. Eğer ki sağlam bir sistem yazmak istiyorum diyorsanız C++ ile bunu sağlarsınız. (ki zaten autoit yada C# ile anticheat yazmayı hiç düşünmeyin.) Bunun içinse C++ bilginizin çok iyi olması gerekiyor server dosyalarında uğraştığınız gibi çok basit olaylar değildir. Client taraflı yazacaksanız ilk önce hafıza tabanlı programlama olaylarına girmeniz gerekiyor ve bununla birlikte çok iyi ASM bilginizin olması gerekmektedir. Assembly ile .dll dosyasınızı KnightOnLine.exe EntryPoint bölümünde Kernel32.LoadLibrary kütüphanesinle tetikletirsiniz. RAM üzerinden okuduğunuz değerleri çeker, bulduğunuz pointer, offset ve adres değerlerinle istediğinizi yazabilir, hook ve call işlemlerini yapabilirsiniz.

Dipnot : Ortalıkta gördüğünüz anticheat diye paylaşılan kaynak kodlarından sadece işinize yarar şeyleri alırsınız. Ama o dosyaları derleyip anticheat olarak kullanmanızı tavsiye etmiyorum. Çünkü yukarıda anlattıklarıma hakim değilseniz size hiç bir yararı olmayacaktır.

Dipnot 2 : Server taraflı yapacağınız kontroller sizin için her zaman daha iyi olacaktır.
Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için. Aklımdaki tüm sorulara cevap verdiniz. Teşekkürler vaktinizi ayırdığınız için.
TheChucky isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0