KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülen Konular


Çözülen Konular Forum üyelerimiz tarafından çözüme kavuşturulmuş konular.


Beğeni Geçmişi2Beğeniler

 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 05 Eylül 2017, 21:20   #1 (permalink)
Kıdemli Üye

aakinci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 14 Temmuz 2017
Mesajlar: 426[+]
Kredi Bakiyeniz: 11.858
Ettiği teşekkür sayısı: 44
73 Mesaja 119 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart Bir Görevi Sınırsız Yapılabilir Hale Getirme

Arkadaşlar örnek olarak 52 level de açılan Haunga Warrior görevini Sınırsız yapılabilir hale yani tekrarlanabilir hale getirmek istiyorum. DB de tekrarlanabilir görev olmadığı için bakıp örnek çıkartamadım.

Aşağıdaki gibi QUEST_HELPER tablosunda aşağıdaki görseldeki kırmızı yuvarlak ile gösterdiğim yeri 2 den 4 e çektim ve artık görev seri olarak alınabiliryor. Yani bir defa yapıldığında NPC den kaybolmuyor. Buraya kadar sorun yok.

Ancak 2. sefer aldığımda görev otomatik olarak yapılmış gösteriyor. Yani DB de benim o ID li görevi yaptığımın kaydı tutulduğundan doalyı kestiğim Haunga Warrior sayısı görevi tamamlamama neden oluyor. Ben her görevi verdiğimde DB de görev ile ilgili olan kaydım silinsin ve görevi aldığımda 0 dan gidip yaratığı kesmemi istesin istiyorum. Bunu sağlamak için ne yapmam gerek?


Konu aakinci tarafından (05 Eylül 2017 Saat 21:23 ) değiştirilmiştir.
aakinci isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 05 Eylül 2017, 22:45   #2 (permalink)
Bağımlı Üye

CerfiN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 12 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 333[+]
Kredi Bakiyeniz: 11.178
Ettiği teşekkür sayısı: 70
56 Mesaja 65 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Lua dan gorevin SaveEvet ini kaldir sinirsiz olur.
CerfiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 05 Eylül 2017, 23:32   #3 (permalink)
Bağımlı Üye

CENGLYY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Bursa
Mesajlar: 343[+]
Kredi Bakiyeniz: 10.562
Ettiği teşekkür sayısı: 63
73 Mesaja 148 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Sabit Konu (Aylık)İsim Şekillendirme (kalıcı)

Standart

SavEvent'i kaldırırsan görev gelme erkanı ortadan gitmiyormuydu?

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
CENGLYY isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 05 Eylül 2017, 23:34   #4 (permalink)
Administrator

Nero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 297[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 60
121 Mesaja 572 Kez Teşekkür Aldı

Standart

ben hiç kurcalamadım twostarsın kaynak kodlarını fakat mantıken saveevent olayını görevi bitirdiği zaman tekrar devreye sokup başladığı anki haline getirebilirsin eğer fonksiyonda o özellik var ise
Nero isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 05 Eylül 2017, 23:35   #5 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 09 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Anatolia
Mesajlar: 64[+]
Kredi Bakiyeniz: 2.963
Ettiği teşekkür sayısı: 0
9 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı

Standart

4 = nIndex , yani görevi verme event ıd ye geldiğinde 4 = nIndex yazaksın SaveEvent 'e
TheThyke isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 05 Eylül 2017, 23:53   #6 (permalink)
Kıdemli Üye

aakinci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 14 Temmuz 2017
Mesajlar: 426[+]
Kredi Bakiyeniz: 11.858
Ettiği teşekkür sayısı: 44
73 Mesaja 119 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart

Alıntı:
TheThyke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
4 = nIndex , yani görevi verme event ıd ye geldiğinde 4 = nIndex yazaksın SaveEvent 'e
lua da mı yapacağım hocam bu işlemi?
aakinci isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 05 Eylül 2017, 23:56   #7 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 09 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Anatolia
Mesajlar: 64[+]
Kredi Bakiyeniz: 2.963
Ettiği teşekkür sayısı: 0
9 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
aakinci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
lua da mı yapacağım hocam bu işlemi?
evet runexchange nereye bağladın ? oraya bağladığın yere savenum da ekliceksin. oraya 4 = nIndex olarak yazacaksın. yani bEventStatus :4 = nIndex.
TheThyke isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 05 Eylül 2017, 23:57   #8 (permalink)
Kıdemli Üye

aakinci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 14 Temmuz 2017
Mesajlar: 426[+]
Kredi Bakiyeniz: 11.858
Ettiği teşekkür sayısı: 44
73 Mesaja 119 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart

Alıntı:
CENGLYY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
SavEvent'i kaldırırsan görev gelme erkanı ortadan gitmiyormuydu?
evet hocam saveeventi değiştirince durmadan görevi almak bile gerekmiyor. Seri seri veriliyor.
aakinci isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 06 Eylül 2017, 00:03   #9 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 09 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Anatolia
Mesajlar: 64[+]
Kredi Bakiyeniz: 2.963
Ettiği teşekkür sayısı: 0
9 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
aakinci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
evet hocam saveeventi değiştirince durmadan görevi almak bile gerekmiyor. Seri seri veriliyor.
Hocam lua atsana be
TheThyke isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 06 Eylül 2017, 00:04   #10 (permalink)
Kıdemli Üye

aakinci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 14 Temmuz 2017
Mesajlar: 426[+]
Kredi Bakiyeniz: 11.858
Ettiği teşekkür sayısı: 44
73 Mesaja 119 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart

Alıntı:
TheThyke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
evet runexchange nereye bağladın ? oraya bağladığın yere savenum da ekliceksin. oraya 4 = nIndex olarak yazacaksın. yani bEventStatus :4 = nIndex.
PHP- Kodu:
if (EVENT == 8059then
RunExchange
(UID,952)
SaveEvent(UID8981);
end 
exchange kısmı bu hocam mesela burada ne gibi bir değişim yapacağım?

Bu da luanın o görev için tamamı.
Alıntı:
if (EVENT == 8050) then -- 47 Level Hornet
SelectMsg(UID, 2, 204, 8245, NPC, 3003, 8051);
end

if (EVENT == 8051) then
SaveEvent(UID, 8979);
end

if (EVENT == 8052) then
MonsterSub = ExistMonsterQuestSub(UID);
if (MonsterSub == 0) then
SelectMsg(UID, 2, 204, 8246, NPC, 10, 8060);
else
SelectMsg(UID, 2, 204, 8254, NPC, 10, 193);
end
end

if (EVENT == 8060) then
SelectMsg(UID, 4, 204, 8247, NPC, 22, 8053, 23, 8054);
end

if (EVENT == 8053) then
SaveEvent(UID, 8980);
end

if (EVENT == 8054) then
SaveEvent(UID, 8983);
end

if (EVENT == 8055) then
SelectMsg(UID, 2, 204, 8418, NPC, 3007, 193);
SaveEvent(UID, 8982);
end

if (EVENT == 8057) then
MonsterCount = CountMonsterQuestSub(UID, 204, 1);
if (MonsterCount < 30) then
SelectMsg(UID, 2, 204, 8419, NPC, 18, 8058);
else
SelectMsg(UID, 4, 204, 8248, NPC, 41, 8059, 27, 193);
end
end

if (EVENT == 8058) then
ShowMap(UID, 27);
end

if (EVENT == 8059) then
RunExchange(UID,952)
SaveEvent(UID, 8981);
end

Konu aakinci tarafından (06 Eylül 2017 Saat 00:05 ) değiştirilmiştir.
aakinci isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Src de invertory doluyken pet görevi aldığında gameserver patlıyor IMOTEB Çözülemeyen konular 2 09 Ekim 2017 10:07
exp flash sınırsız basılıyor ama bastığını göstermiyor sorun var yardım edermisiniz dodo74100 Çözülen Konular 4 05 Ekim 2017 01:57


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0