KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülen Konular


Çözülen Konular Forum üyelerimiz tarafından çözüme kavuşturulmuş konular.


Beğeni Geçmişi1Beğeniler

 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 24 Ağustos 2017, 23:18   #1 (permalink)
Yeni Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 02 Ağustos 2017
Mesajlar: 6[+]
Kredi Bakiyeniz: 688
Ettiği teşekkür sayısı: 0
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart Magic Bag Sorunu

Magic Bag kırdırıp takıyorum itemleri koyuyorum relog atınca magic bag saga kayıyor itemleri sola koyup alabiliyorum ama magic bag sagda görnüyor

madamali98m isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 24 Ağustos 2017, 23:23   #2 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 30 Temmuz 2017
Mesajlar: 44[+]
Kredi Bakiyeniz: 1.710
Ettiği teşekkür sayısı: 7
Tek Mesajına bir Kez Teşekkür Edildi

Standart

SendMyInfo'da küçük bir if döngüsüyle bu kaymayı düzeltebilirsin hocam
Splash isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 24 Ağustos 2017, 23:38   #3 (permalink)
Uzaklaştırılmış

EveryBodyFool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Mesajlar: 163[+]
Kredi Bakiyeniz: 12.301
Ettiği teşekkür sayısı: 46
63 Mesaja 179 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Orada sıra şu şekilde olması gerekiyor cospre slotlar için söylüyorum
42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 49 - 47 - 48
Yani aşağıdaki gibi olması gerekiyor. Magic bag1 den önce peri gelmiş ama slot numrası magic bag2 den sonra kaydediyor oda sıra kaymasına sebep oluyor.


Konu EveryBodyFool tarafından (24 Ağustos 2017 Saat 23:45 ) değiştirilmiştir.
EveryBodyFool isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 07 Eylül 2017, 22:46   #4 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 431[+]
Kredi Bakiyeniz: 13.989
Ettiği teşekkür sayısı: 133
38 Mesaja 58 Kez Teşekkür Aldı

Standart

dostum bu dedıgın yer source demı
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 07 Eylül 2017, 22:48   #5 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 1.038[+]
Kredi Bakiyeniz: 27.200
Ettiği teşekkür sayısı: 329
157 Mesaja 294 Kez Teşekkür Aldı

Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Musaitse yardım edeyim..
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 07 Eylül 2017, 22:52   #6 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 1.038[+]
Kredi Bakiyeniz: 27.200
Ettiği teşekkür sayısı: 329
157 Mesaja 294 Kez Teşekkür Aldı

Standart

user.cpp deki SendMyInfo bul aşa in

Kod:
	
	for (int i = 0; i < INVENTORY_TOTAL; i++)
	{
		_ITEM_DATA *pItem = GetItem(i);
#if (__VERSION >= 1950)
		if(i == BAG1)
			pItem = GetItem(FAIRY);
		else if(i== FAIRY)
			pItem = GetItem(BAG1);

#endif

void CUser::SetSlotItemValue()

aşa in..

Kod:
	for (int i = 0; i < INVENTORY_TOTAL; i++)
	{
		_ITEM_DATA *pItem = GetItem(i);

		if(i == BAG1)
			pItem = GetItem(FAIRY);
		else if(i== FAIRY)
			pItem = GetItem(BAG1);

		if((pItem->nExpirationTime - UNIXTIME < 0 && pItem->nExpirationTime != 0) || pItem->sCount < 1) 
			RobItem(i);
	}
}
böyle ekle..

Alıntı:
globals.h bakın

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Konu KiraAmora61 tarafından (07 Eylül 2017 Saat 22:54 ) değiştirilmiştir.
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
KiraAmora61 Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (08 Eylül 2017)
Okunmamış 07 Eylül 2017, 23:41   #7 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 431[+]
Kredi Bakiyeniz: 13.989
Ettiği teşekkür sayısı: 133
38 Mesaja 58 Kez Teşekkür Aldı

Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

kardesıme cok tesekkur edıyorum sorunsuz calısıyor hallettı sagolsun
KiraAmora61 bunu beğendi
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 08 Eylül 2017, 01:01   #8 (permalink)
HKS
Çalışkan Üye

HKS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 13 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: 41.6271982,27.5074658
Mesajlar: 201[+]
Kredi Bakiyeniz: 11.845
Ettiği teşekkür sayısı: 139
46 Mesaja 268 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
KiraAmora61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
user.cpp deki SendMyInfo bul aşa in

Kod:
	
	for (int i = 0; i < INVENTORY_TOTAL; i++)
	{
		_ITEM_DATA *pItem = GetItem(i);
#if (__VERSION >= 1950)
		if(i == BAG1)
			pItem = GetItem(FAIRY);
		else if(i== FAIRY)
			pItem = GetItem(BAG1);

#endif

void CUser::SetSlotItemValue()

aşa in..

Kod:
	for (int i = 0; i < INVENTORY_TOTAL; i++)
	{
		_ITEM_DATA *pItem = GetItem(i);

		if(i == BAG1)
			pItem = GetItem(FAIRY);
		else if(i== FAIRY)
			pItem = GetItem(BAG1);

		if((pItem->nExpirationTime - UNIXTIME < 0 && pItem->nExpirationTime != 0) || pItem->sCount < 1) 
			RobItem(i);
	}
}
böyle ekle..
Bu şekilde magic bag buga girer
HKS isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 08 Eylül 2017, 01:11   #9 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 1.038[+]
Kredi Bakiyeniz: 27.200
Ettiği teşekkür sayısı: 329
157 Mesaja 294 Kez Teşekkür Aldı

Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Düzelltim denedim sıkındı yok.
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 08 Eylül 2017, 01:15   #10 (permalink)
HKS
Çalışkan Üye

HKS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 13 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: 41.6271982,27.5074658
Mesajlar: 201[+]
Kredi Bakiyeniz: 11.845
Ettiği teşekkür sayısı: 139
46 Mesaja 268 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
KiraAmora61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Düzelltim denedim sıkındı yok.
Ozaman adamada düzelttiğini ver bozuk şey verme
HKS isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0