KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülen Konular


Çözülen Konular Forum üyelerimiz tarafından çözüme kavuşturulmuş konular.

Beğeni Geçmişi2Beğeniler
  • 1 Post By PENTAGRAM
  • 1 Post By CENGLYY

 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 08 Ağustos 2017, 20:58   #1 (permalink)
Bağımlı Üye

CENGLYY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Bursa
Mesajlar: 313[+]
Kredi Bakiyeniz: 57.462
Ettiği teşekkür sayısı: 58
58 Mesaja 123 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İsim Şekillendirme (kalıcı)İsim Değiştirme (kalıcı)

Standart [Source] Monster/NPC öldüğünde belirli bir itemi verme

Merhabalar sourcede belirttiğim bir monsterin öldüğü zaman kutu atmasını nasıl sağlayabilirim

atıyorum x(3155) isimli monster kesildiği zaman GiveItem şeklinde itemi ver , monsterin kesildiğini nasıl kontrol edebilirim teşekkürler
CENGLYY isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 08 Ağustos 2017, 21:16   #2 (permalink)
HKS
Çalışkan Üye

HKS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 13 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: 41.6271982,27.5074658
Mesajlar: 189[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.608
Ettiği teşekkür sayısı: 119
42 Mesaja 192 Kez Teşekkür Aldı

Standart

GameServer/Npc.cpp
void CNpc::OnDeathProcess(Unit *pKiller) Bul Az Aşağıda
else if (m_bMonster) Görüceksin Onun Altına


Kod:
if (m_sSid == 8623)
{
/// Yapılacak İşlemler
}



8623 Monster Id

Konu HKS tarafından (08 Ağustos 2017 Saat 21:19 ) değiştirilmiştir.
HKS isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 08 Ağustos 2017, 21:16   #3 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 355[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
173 Mesaja 554 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart

@hiCenglly;

void Unit::OnDeath(Unit *pKiller) fonksiyonu, oyun içerisinde herhangi (pet,user,npc) öldüğünde otomatik olarak tetiklenen bir fonksiyondur. Dediklerini bu fonksiyon içerisinde yapabilirsin, veya alternatif olarak AIServer NPC sınıfındaki void CNpc::GiveNpcHaveItem() fonksiyonu içerisindeki _LOOT_BUNDLE * pBundle = new _LOOT_BUNDLE; şeklinde yaratılan kutuya itemi şu şekilde ekleyebilirsin;

_LOOT_ITEM pLootItem(itemid, count); // itemid : vermek istediğin item id, count : item sayısı

Son olarak da;
pBundle->Items.push_back(pLootItem);

yaparak yarattığın _loot_item'i kutuya ekleyebilirsin.
HKS bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 08 Ağustos 2017, 21:26   #4 (permalink)
Bağımlı Üye

CENGLYY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Bursa
Mesajlar: 313[+]
Kredi Bakiyeniz: 57.462
Ettiği teşekkür sayısı: 58
58 Mesaja 123 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İsim Şekillendirme (kalıcı)İsim Değiştirme (kalıcı)

Standart

Hepinize çok teşekkürler @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]'de skypeden yardımcı oldu
HKS bunu beğendi
CENGLYY isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
[1081] Client Source & Server Files Source VC++ 6.0 OzkanOzdemir Paylaşım 38 13 Eylül 2018 19:14
ThugLife İtemi :D hayalc Client 31 07 Eylül 2018 00:00
NERO 1886 CHAOS EXPANSION SOURCE (Güncel Source) VC++ 6.0 Nero Paylaşım 14 05 Nisan 2018 20:13
1310/1351/1397 Forgotten Temple ödül itemi değiştirme Nero 1300+ Paylaşım 4 24 Şubat 2018 20:28
1298 Forgotten Temple ödül itemi değiştirme Nero 1298 Paylaşım 0 10 Temmuz 2017 23:47


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0