KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülen Konular


Çözülen Konular Forum üyelerimiz tarafından çözüme kavuşturulmuş konular.

Beğeni Geçmişi5Beğeniler

 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 01 Ağustos 2017, 21:09   #1 (permalink)
Uzman Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 853[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.481
Ettiği teşekkür sayısı: 202
93 Mesaja 139 Kez Teşekkür Aldı

Standart 21xx TransFornationNone Patlama Sorun var

30 35 dk falan sürünce.

saniye saniye GameServer patlıyor neden kaynaklıyor..

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Kod:
void CAISocket::RecvNpcAttack(Packet & pkt)
{
	CNpc * pAttacker;
	Unit * pTarget;
	uint16 sAttackerID, sTargetID;
	int16 sDamage;
	uint8 bResult = ATTACK_FAIL;

	pkt >> sAttackerID >> sTargetID;

	pAttacker = g_pMain->GetNpcPtr(sAttackerID);
	pTarget = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID);

	if (pAttacker == nullptr
		|| pAttacker->isPlayer()
		|| pTarget == nullptr
		|| pAttacker->isDead()
		|| pTarget->isDead()
		|| TO_USER(pTarget)->isTransformed()
		|| (TO_USER(pTarget)->isTransformed() && TO_NPC(pAttacker)->GetDamage(TO_USER(pTarget)) != 1))
		return;

	if (pAttacker->GetEventRoom() != pTarget->GetEventRoom())
		return;

	// TODO: Wrap this up into its own virtual method
	sDamage = pAttacker->GetDamage(pTarget);
	if (sDamage > 0)
	{
		pTarget->HpChange(-(sDamage), pAttacker);
		if (pTarget->isDead())
			bResult = ATTACK_TARGET_DEAD;
		else
			bResult = ATTACK_SUCCESS;

		// Every hit takes a little of the defender's armour durability.
		if (pTarget->isPlayer())
			TO_USER(pTarget)->ItemWoreOut(DEFENCE, sDamage);
	}

	Packet result(WIZ_ATTACK, uint8(LONG_ATTACK));
	result << bResult << sAttackerID << sTargetID;
	pAttacker->SendToRegion(&result);
}

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2187 ve 2187] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
KiraAmora61 isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 01 Ağustos 2017, 21:59   #2 (permalink)
Uzman Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 853[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.481
Ettiği teşekkür sayısı: 202
93 Mesaja 139 Kez Teşekkür Aldı

Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Yardımcı olabilir misin yada yardım etmicekse sorun yok.

Gene de teşekkür ederim.

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2187 ve 2187] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
KiraAmora61 isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 01 Ağustos 2017, 23:40   #3 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 112[+]
Kredi Bakiyeniz: 27
Ettiği teşekkür sayısı: 14
10 Mesaja 23 Kez Teşekkür Aldı

Standart

sanırm o patlamanın sebebi

void MagicInstance::Type6Cancel ile alakalı

void MagicInstance::Type6Cancel(bool bForceRemoval /*= false*/)
{
if (!pSkillCaster->isPlayer() || !TO_USER(pSkillCaster)->isTransformed())
return;

Packet result(WIZ_MAGIC_PROCESS, uint8(MAGIC_CANCEL_TRANSFORMATION));
TO_USER(pSkillCaster)->m_transformationType = TransformationNone;
TO_USER(pSkillCaster)->Send(&result);
TO_USER(pSkillCaster)->SetUserAbility();
TO_USER(pSkillCaster)->RemoveSavedMagic(nSkillID);
TO_USER(pSkillCaster)->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_NORMAL);
TO_USER(pSkillCaster)->m_savedMagicMap.erase(TO_USER(pSkillCaster)->m_bAbnormalType);
}

bununla degiştir sorunun duzelir skype dan da yazdım ama burdan da konuya bakanlar aynı sıkıntı yasıyosa cozum u gorsun
KiraAmora61 bunu beğendi
Anyone isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Anyone Üyemize Teşekkür Edenler:
KiraAmora61 (02 Ağustos 2017)
Okunmamış 01 Ağustos 2017, 23:55   #4 (permalink)
Uzman Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 853[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.481
Ettiği teşekkür sayısı: 202
93 Mesaja 139 Kez Teşekkür Aldı

Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Teşekkür ederim <3

Deniyorum..

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2187 ve 2187] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Konu KiraAmora61 tarafından (02 Ağustos 2017 Saat 00:00 ) değiştirilmiştir.
KiraAmora61 isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 02 Ağustos 2017, 00:28   #5 (permalink)
Uvuvwevwevwe Onyetenyevwe Ugwemuhwem Osas

EveryBodyFool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Mesajlar: 158[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 36
53 Mesaja 113 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Call Stack dan bak nereden geliyor oraya değişkenlere bak sonra belli olur patlama sebebi.
EveryBodyFool isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 02 Ağustos 2017, 00:37   #6 (permalink)
Uzman Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 853[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.481
Ettiği teşekkür sayısı: 202
93 Mesaja 139 Kez Teşekkür Aldı

Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Bakdım

İşaretli veriyorum..

Mavi boyadım oraya kadar geliyor..

Kod:
void CAISocket::RecvNpcAttack(Packet & pkt)
{
	CNpc * pAttacker;
	Unit * pTarget;
	uint16 sAttackerID, sTargetID;
	int16 sDamage;
	uint8 bResult = ATTACK_FAIL;

	pkt >> sAttackerID >> sTargetID;

	pAttacker = g_pMain->GetNpcPtr(sAttackerID);
	pTarget = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID);

	if (pAttacker == nullptr
		|| pAttacker->isPlayer()
		|| pTarget == nullptr
		|| pAttacker->isDead()
		|| pTarget->isDead()
		|| TO_USER(pTarget)->isTransformed()
		|| (TO_USER(pTarget)->isTransformed() && TO_NPC(pAttacker)->GetDamage(TO_USER(pTarget)) != 1))
		return;

	if (pAttacker->GetEventRoom() != pTarget->GetEventRoom())
		return;

	// TODO: Wrap this up into its own virtual method
	sDamage = pAttacker->GetDamage(pTarget);
	if (sDamage > 0)
	{
		pTarget->HpChange(-(sDamage), pAttacker);
		if (pTarget->isDead())
			bResult = ATTACK_TARGET_DEAD;
		else
			bResult = ATTACK_SUCCESS;

		// Every hit takes a little of the defender's armour durability.
		if (pTarget->isPlayer())
			TO_USER(pTarget)->ItemWoreOut(DEFENCE, sDamage);
	}

	Packet result(WIZ_ATTACK, uint8(LONG_ATTACK));
	result << bResult << sAttackerID << sTargetID;
	pAttacker->SendToRegion(&result);
}

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2187 ve 2187] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
KiraAmora61 isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 02 Ağustos 2017, 00:41   #7 (permalink)
Uvuvwevwevwe Onyetenyevwe Ugwemuhwem Osas

EveryBodyFool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Mesajlar: 158[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 36
53 Mesaja 113 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Hayır call stack çıktısını at onu diyorum.
EveryBodyFool isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 02 Ağustos 2017, 00:53   #8 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 333[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 70
157 Mesaja 388 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart

pTarget'in player olup olmadığını kontrol etmeden TO_USER() kullanarak unit pointerini playere cast etmişsin. pTarget Unit olduğu için o anda player,npc veya pet olabilir. Patladığı anda büyük ihtimalle pTarget pointerine bir npc ataması denk geliyor, sende kontrol etmeden direkt olarak cast ettiğin için NPC sınıfında var olmayan bir fonksiyonu, yani isTransformed() fonksiyonunu çağırıyorsun. Hatanın sebebi bu.

Düzeltilmiş hali;

if (pAttacker == nullptr
|| pAttacker->isPlayer()
|| pTarget == nullptr
|| pAttacker->isDead()
|| pTarget->isDead()
|| (pTarget->isPlayer () &&TO_USER(pTarget)->isTransformed())
|| pTarget->isPlayer() && ((TO_USER(pTarget)->isTransformed() && TO_NPC(pAttacker)->GetDamage(TO_USER(pTarget)) != 1)))
return;
KiraAmora61 and HKS like this.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
PENTAGRAM Üyemize Teşekkür Eden 2 Üyemiz:
KiraAmora61 (02 Ağustos 2017), nxwile (31 Ağustos 2017)
Okunmamış 02 Ağustos 2017, 12:59   #9 (permalink)
Uzman Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 853[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.481
Ettiği teşekkür sayısı: 202
93 Mesaja 139 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
EveryBodyFool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hayır call stack çıktısını at onu diyorum.
Tamam akşama bakıcagım..

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2187 ve 2187] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
KiraAmora61 isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 02 Ağustos 2017, 13:00   #10 (permalink)
Uzman Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 853[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.481
Ettiği teşekkür sayısı: 202
93 Mesaja 139 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
pTarget'in player olup olmadığını kontrol etmeden TO_USER() kullanarak unit pointerini playere cast etmişsin. pTarget Unit olduğu için o anda player,npc veya pet olabilir. Patladığı anda büyük ihtimalle pTarget pointerine bir npc ataması denk geliyor, sende kontrol etmeden direkt olarak cast ettiğin için NPC sınıfında var olmayan bir fonksiyonu, yani isTransformed() fonksiyonunu çağırıyorsun. Hatanın sebebi bu.

Düzeltilmiş hali;

if (pAttacker == nullptr
|| pAttacker->isPlayer()
|| pTarget == nullptr
|| pAttacker->isDead()
|| pTarget->isDead()
|| (pTarget->isPlayer () &&TO_USER(pTarget)->isTransformed())
|| pTarget->isPlayer() && ((TO_USER(pTarget)->isTransformed() && TO_NPC(pAttacker)->GetDamage(TO_USER(pTarget)) != 1)))
return;
Teşekkür ederim bi bakam deneyim..

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2187 ve 2187] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
KiraAmora61 isimli Üye şuanda  online konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
1298 login server patlama fix Nero 1298 Paylaşım 10 03 Ocak 2018 00:12
exp flash sınırsız basılıyor ama bastığını göstermiyor sorun var yardım edermisiniz dodo74100 Çözülen Konular 4 05 Ekim 2017 01:57
Günlük Yapılabilen Görevler[21xx] aakinci Çözülemeyen konular 1 26 Eylül 2017 17:30
21xx PREMIUM Sistemin KiraAmora61 Çözülen Konular 5 29 Temmuz 2017 02:11
21xx Bdw giremiyorum. KiraAmora61 Çözülen Konular 40 27 Temmuz 2017 00:51


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için webmaster@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0