KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülen Konular


Çözülen Konular Forum üyelerimiz tarafından çözüme kavuşturulmuş konular.


Beğeni Geçmişi1Beğeniler
  • 1 Post By DaTaTrx

 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 21 Şubat 2018, 20:40   #1 (permalink)
Normal Üye

Fonzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 18 Şubat 2018
Mesajlar: 52[+]
Kredi Bakiyeniz: 2.227
Ettiği teşekkür sayısı: 24
11 Mesaja 15 Kez Teşekkür Aldı

Standart 21xx Relogta herşeyin başa dönmesi hk.

Yine benim için sıkıntılı fakat sizin için çocuk oyuncağı bir problem ile karşı karşıyayım

Her relogta 1 level başlangıca geri dönüyorum. Sanki her relogta yeni character açıyormuş gibi hissediyorum.

Update_User_Data Prosedürü :

Kod:
USE [kn_online]
GO
/****** Object:  StoredProcedure [dbo].[UPDATE_USER_DATA]    Script Date: 21.02.2018 20:38:48 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO
SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO

ALTER PROCEDURE [dbo].[UPDATE_USER_DATA]
@strCharID char(21),
@bNation tinyint,
@bRace tinyint,
@sClass smallint,
@nHair int,
@bRank tinyint,
@bTitle tinyint,
@bLevel tinyint,
@bRebLevel tinyint,
@iExp bigint,
@nLoyalty int,
@bFace tinyint,
@bCity tinyint,
@sClanID smallint,
@bFame tinyint,
@sHp smallint,
@sMp smallint,
@sSp smallint,
@bStr tinyint,
@bSta tinyint,
@bDex tinyint,
@bIntel tinyint,
@bCha tinyint,
@bAuthority tinyint,
@sPoints smallint,		
@nCoins int,
@bZone tinyint,
@sBind smallint,
@iPosX int,
@iPosZ int,
@iPosY int,
@dwTime int,
@sQuestCount smallint,
@sQuestUseCount smallint,
@strSkill varchar(10),
@strItem binary(584),
@strPremium binary(50),
@strItemEx binary(584),
@strSerial binary(584),
@strQuest binary(600),
@strQuestUse binary(1000),
@strRebStats binary(5),
@nMannerPoint int,
@nLoyaltyMonthly int,
@strMemo char(21),
@sGenieTime smallint,
@strGenieOptions char(100)
AS

UPDATE USERDATA 
SET Nation			= @bNation, 
	Race			= @bRace, 
	Class			= @sClass, 
	HairRGB			= @nHair, 
	[Rank]			= @bRank, 
	Title			= @bTitle, 
	[Level]			= @bLevel,
	bLevelRebirth	= @bRebLevel, 
	[Exp]			= @iExp, 
	Loyalty			= @nLoyalty, 
	Face			= @bFace, 
	City			= @bCity, 
	Knights			= @sClanID, 
	Fame			= @bFame, 
	Hp				= @sHp, 
	Mp				= @sMp, 
	Sp				= @sSp, 
	Strong			= @bStr, 
	Sta				= @bSta, 
	Dex				= @bDex, 
	Intel			= @bIntel, 
	Cha				= @bCha, 
	Authority		= @bAuthority, 
	Points			= @sPoints, 
	Gold			= @nCoins, 
	[Zone]			= @bZone, 
	Bind			= @sBind, 
	PX				= @iPosX, 
	PZ				= @iPosZ, 
	PY				= @iPosY, 
	dwTime			= @dwTime, 
	strSkill		= @strSkill, 
	strItem			= @strItem,
	strItemEx		= @strItemEx, 
	strSerial		= @strSerial, 
	sQuestCount		= @sQuestCount, 
	strQuest		= @strQuest,
	sQuestUseCount	= @sQuestUseCount,
	strQuestUse		= @strQuestUse,
	strRebStats		= @strRebStats, 
	MannerPoint		= @nMannerPoint, 
	LoyaltyMonthly	= @nLoyaltyMonthly, 
	strMemo			= @strMemo,
	sGenieTime		= @sGenieTime,
	strGenieOptions = @strGenieOptions,
	strPremiums		= @strPremium,
	dtUpdateTime	= GETDATE() 
WHERE strUserID		= @strCharID

__________________
Etrafınızdaki herşeyin bir koddan ibaret olduğunu unutmayın
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
Fonzz isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 21 Şubat 2018, 21:36   #2 (permalink)
Aktif Üye

Irresistible - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 11 Şubat 2018
Bulunduğu yer: Kocaeli
Mesajlar: 90[+]
Kredi Bakiyeniz: 3.565
Ettiği teşekkür sayısı: 25
9 Mesaja 30 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: 21xx Relogta herşeyin başa dönmesi hk.

şöyle bir dener misin?

PHP- Kodu:
USE [kn_online]
GO
/****** Object:  StoredProcedure [dbo].[UPDATE_USER_DATA]    Script Date: 21.02.2018 20:38:48 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO
SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO

ALTER PROCEDURE 
[dbo].[UPDATE_USER_DATA]
@
strCharID char(21),
@
bNation tinyint,
@
bRace tinyint,
@
sClass smallint,
@
nHair int,
@
bRank tinyint,
@
bTitle tinyint,
@
bLevel tinyint,
@
bRebLevel tinyint,
@
iExp bigint,
@
nLoyalty int,
@
bFace tinyint,
@
bCity tinyint,
@
sClanID smallint,
@
bFame tinyint,
@
sHp smallint,
@
sMp smallint,
@
sSp smallint,
@
bStr tinyint,
@
bSta tinyint,
@
bDex tinyint,
@
bIntel tinyint,
@
bCha tinyint,
@
bAuthority tinyint,
@
sPoints smallint,        
@
nCoins int,
@
bZone tinyint,
@
sBind smallint,
@
iPosX int,
@
iPosZ int,
@
iPosY int,
@
dwTime int,
@
sQuestCount smallint,
@
strSkill varchar(10),
@
strItem binary(584),
@
strItemEx binary(584),
@
strSerial binary(584),
@
strQuest binary(600),
@
strQuestUse binary(1000),
@
strRebStats binary(5),
@
nMannerPoint int,
@
nLoyaltyMonthly int,
@
strMemo char(21),
@
sGenieTime smallint,
@
strGenieOptions char(100)
AS

UPDATE USERDATA 
SET Nation            
= @bNation
    
Race            = @bRace
    Class            = @
sClass
    
HairRGB            = @nHair
    [
Rank]            = @bRank
    
Title            = @bTitle
    [
Level]            = @bLevel,
    
bLevelRebirth    = @bRebLevel
    [
Exp]            = @iExp
    
Loyalty            = @nLoyalty
    
Face            = @bFace
    
City            = @bCity
    
Knights            = @sClanID
    
Fame            = @bFame
    
Hp                = @sHp
    
Mp                = @sMp
    
Sp                = @sSp
    
Strong            = @bStr
    
Sta                = @bSta
    
Dex                = @bDex
    
Intel            = @bIntel
    
Cha                = @bCha
    
Authority        = @bAuthority
    
Points            = @sPoints
    
Gold            = @nCoins
    [
Zone]            = @bZone
    
Bind            = @sBind
    
PX                = @iPosX
    
PZ                = @iPosZ
    
PY                = @iPosY
    
dwTime            = @dwTime
    
strSkill        = @strSkill
    
strItem            = @strItem,
    
strItemEx        = @strItemEx
    
strSerial        = @strSerial
    
sQuestCount        = @sQuestCount,
    
strQuest        = @strQuest,
    
sQuestUseCount    = @strQuestUse,
    
strQuestUse        0,
    
strRebStats        = @strRebStats
    
MannerPoint        = @nMannerPoint
    
LoyaltyMonthly    = @nLoyaltyMonthly
    
strMemo            = @strMemo,
    
sGenieTime        = @sGenieTime,
    
strGenieOptions = @strGenieOptions,
    
dtUpdateTime    GETDATE() 
WHERE strUserID        = @strCharID 
Irresistible isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Irresistible Üyemize Teşekkür Edenler:
Fonzz (21 Şubat 2018)
Okunmamış 21 Şubat 2018, 22:12   #3 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 1.038[+]
Kredi Bakiyeniz: 28.078
Ettiği teşekkür sayısı: 329
157 Mesaja 299 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: 21xx Relogta herşeyin başa dönmesi hk.

GameServer deki Bak

DBAgent.cpp

UPDATE_USER_DATA

Kod:
bool CDBAgent::UpdateUser(string & strCharID, UserUpdateType type, CUser *pUser)
Buraya bak ne eksik varsa ekle.

Konu KiraAmora61 tarafından (21 Şubat 2018 Saat 22:14 ) değiştirilmiştir.
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 22 Şubat 2018, 10:24   #4 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 02 Şubat 2018
Mesajlar: 88[+]
Kredi Bakiyeniz: 3.741
Ettiği teşekkür sayısı: 20
10 Mesaja 31 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: 21xx Relogta herşeyin başa dönmesi hk.

bence sen o dosyaları bırak yanlış anlama temelden bir araştırma yap o şekilde başla boşuna zaman kaybı yaşama
KiraAmora61 bunu beğendi
DaTaTrx isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
DaTaTrx Üyemize Teşekkür Edenler:
KiraAmora61 (22 Şubat 2018)
Okunmamış 22 Şubat 2018, 17:22   #5 (permalink)
Normal Üye

Fonzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 18 Şubat 2018
Mesajlar: 52[+]
Kredi Bakiyeniz: 2.227
Ettiği teşekkür sayısı: 24
11 Mesaja 15 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: 21xx Relogta herşeyin başa dönmesi hk.

Alıntı:
DaTaTrx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bence sen o dosyaları bırak yanlış anlama temelden bir araştırma yap o şekilde başla boşuna zaman kaybı yaşama
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] sağolsun halletti. Senin de çok yardımın oldu @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] çok teşekkür ederim. Ancak src ler ve files lar çok hoşuma gitti. Sen de bilirsin bu dönemde 21xx te kimse kimseye günahını vermez ben de farklı bi src bulamam malesef

Yine de tavsiyen için teşekkür ederim.

__________________
Etrafınızdaki herşeyin bir koddan ibaret olduğunu unutmayın
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
Fonzz isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 22 Şubat 2018, 19:33   #6 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 02 Şubat 2018
Mesajlar: 88[+]
Kredi Bakiyeniz: 3.741
Ettiği teşekkür sayısı: 20
10 Mesaja 31 Kez Teşekkür Aldı

Exclamation Cevap: 21xx Relogta herşeyin başa dönmesi hk.

Alıntı:
Fonzz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] sağolsun halletti. Senin de çok yardımın oldu @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] çok teşekkür ederim. Ancak src ler ve files lar çok hoşuma gitti. Sen de bilirsin bu dönemde 21xx te kimse kimseye günahını vermez ben de farklı bi src bulamam malesef

Yine de tavsiyen için teşekkür ederim.
ne demek her zaman kolay gelsin
DaTaTrx isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Client 21xx oto mesaj IMOTEB Genel Yardım 7 03 Haziran 2018 03:32
21xx Oto Master KroniqWaqaa Çözülen Konular 10 17 Şubat 2018 12:56
Source 21xx Krowaz Hk. KiraAmora61 Genel Yardım 5 23 Ocak 2018 21:56
21xx Pk server Tanıtımcı Server Tanıtımı 0 11 Ocak 2018 11:20
Oyun başa sarması Rollback [v2083] SnaypeR Çözülen Konular 15 01 Kasım 2017 21:48


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0