KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülen Konular


Çözülen Konular Forum üyelerimiz tarafından çözüme kavuşturulmuş konular.

Beğeni Geçmişi4Beğeniler

 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 20:45   #21 (permalink)
Administrator

Nero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 295[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 60
111 Mesaja 375 Kez Teşekkür Aldı

Standart

biraz daha inceledim ve burası iptal edilmiş



KiraAmora61 and vestside like this.
Nero isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 20:46   #22 (permalink)
Saygın Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 1.010[+]
Kredi Bakiyeniz: 21.496
Ettiği teşekkür sayısı: 310
141 Mesaja 239 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
Nero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ben paketleri istemeden önce inceledim, işin ilginç tarafı stat puanları ile alakalı bi kontrol göremedim, o yüzden istedim gelen paket verilerini çünkü retval ne bilmek gerekiyor hatayı çözebilmek için

Kod:
void CUser::TempleOperations(uint8 bType)
{
	uint16 nActiveEvent = (uint16)g_pMain->pTempleEvent.ActiveEvent;

	uint8 bResult = 1;
	Packet result(WIZ_EVENT);

	if(bType == TEMPLE_EVENT_JOIN && !isEventUser())
	{
		if (nActiveEvent == TEMPLE_EVENT_CHAOS)
		{
			if (CheckExistItem(CHAOS_MAP,1))
				bResult = 1;
			else if (m_sItemArray[RIGHTHAND].nNum == MATTOCK || m_sItemArray[RIGHTHAND].nNum == GOLDEN_MATTOCK || isMining())
				bResult = 4; 
			else
				bResult = 3;
		}

		result << bType << bResult << nActiveEvent;
		Send(&result);

		if (bResult == 1) 
		{
			GetNation() == KARUS ? g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount++ :g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount++;
			g_pMain->pTempleEvent.AllUserCount = (g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount + g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount);
			g_pMain->AddEventUser(this);
			TempleOperations(TEMPLE_EVENT_COUNTER);
		}
	}
	else if (bType == TEMPLE_EVENT_DISBAND && isEventUser())
	{
		GetNation() == KARUS ? g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount-- : g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount--;
		g_pMain->pTempleEvent.AllUserCount = g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount + g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount;
		g_pMain->RemoveEventUser(this);
		result <<  bType << bResult << nActiveEvent;
		Send(&result);
		TempleOperations(TEMPLE_EVENT_COUNTER);
	}
	else if (bType == TEMPLE_EVENT_COUNTER)
	{
		result << bType << nActiveEvent;

		if(nActiveEvent == TEMPLE_EVENT_CHAOS)
			result << g_pMain->pTempleEvent.AllUserCount;
		else
			result << g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount << g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount;

		g_pMain->Send_All(&result,nullptr,Nation::ALL,0,true,0);
	}
}
bu seçtiğim kırmızı olarak renklendirdiğim yerler çalışıyor sırası ile sanırım,

belki, uint16 nActiveEvent = (uint16)g_pMain->pTempleEvent.ActiveEvent; burada problem olabilir, bdw yerine başka bir event algılıyor ise
if (nActiveEvent == TEMPLE_EVENT_CHAOS)

burdan sonrası çalışıyordur ve retval yanlış bir şekilde değişiyordur
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tamamdır düzeltim teşekkür ederim şimdide oldu. yardımcı oldu valla teşekkür ederim.

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2207 ve 2207] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 20:47   #23 (permalink)
Saygın Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 1.010[+]
Kredi Bakiyeniz: 21.496
Ettiği teşekkür sayısı: 310
141 Mesaja 239 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
Anyone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
emre ugrasma orda bak zaten ini ye attıgını goreceksin

m_nBorderDefenseWarMAXLEVEL[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("MAX_LEVEL_%d",i+1) .c_str(), 80);

ini den 83 yap yada direk src dan 83 yap build le sorun kalmaz bu src u tanıyorum bi ara vardı sildim attım cok acıkları var gereksiz seyler var.
bende öyle sanki orası da sıkındı degil miş gene teşekkür ederim..

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2207 ve 2207] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 20:49   #24 (permalink)
Administrator

Nero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 295[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 60
111 Mesaja 375 Kez Teşekkür Aldı

Standart

o iptal edilen yerlerde benim ilk postumda bahsettiğim değişkene bdw eventid atayan bir bölüm var o atanmadığı için büyük ihtimal dediğim gibi chaos olarak kalıyor eventid ve o yüzden chaos kontrol bölümünde olan retval dönüş yapıyor ve o hata ile bu yuzden karşılaşıyorsun..
Nero isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 20:55   #25 (permalink)
Saygın Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 1.010[+]
Kredi Bakiyeniz: 21.496
Ettiği teşekkür sayısı: 310
141 Mesaja 239 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
Nero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
biraz daha inceledim ve burası iptal edilmiş




Kod:
			for(int i = 0; i < BORDER_DEFENSE_WAR_EVENT_COUNT; i++)
			{
				if (nHour == m_nBorderDefenseWarTime[i] && nMinute == 10 && !pTempleEvent.isActive)
				{
					m_nTempleEventRemainSeconds = 0; 
					pTempleEvent.LastEventRoom = 1;
					pTempleEvent.isActive = true;
					TempleEventStart();
					TempleEventTeleportUsers();
					TempleEventSummon();
					break;
				}
orası kısımı farklı mı yoksa ?

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2207 ve 2207] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 20:56   #26 (permalink)
Administrator

Nero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 295[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 60
111 Mesaja 375 Kez Teşekkür Aldı

Standart

verdiklerimin başında ve sonunda olan if endifleri kaldırıcaksın sonra problem çözülecek
Nero isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 21:00   #27 (permalink)
Saygın Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 1.010[+]
Kredi Bakiyeniz: 21.496
Ettiği teşekkür sayısı: 310
141 Mesaja 239 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
Nero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
verdiklerimin başında ve sonunda olan if endifleri kaldırıcaksın sonra problem çözülecek
Tamam deneyim teşekkür ederim..

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2207 ve 2207] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 21:42   #28 (permalink)
Saygın Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 1.010[+]
Kredi Bakiyeniz: 21.496
Ettiği teşekkür sayısı: 310
141 Mesaja 239 Kez Teşekkür Aldı

Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] şimdi onun tamamladım..
bdw başlarken..

bdw yerine çekmiyor.
onda sıkındı mı oldu ?

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2207 ve 2207] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 23:27   #29 (permalink)
YNG
Asistan Coder

YNG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 06 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 197[+]
Kredi Bakiyeniz: 5.850
Ettiği teşekkür sayısı: 55
33 Mesaja 45 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Border Defanse war

Kullanılan
#if 0
#endif kaldır

Konu YNG tarafından (26 Temmuz 2017 Saat 23:29 ) değiştirilmiştir.
YNG isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 23:36   #30 (permalink)
Saygın Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 1.010[+]
Kredi Bakiyeniz: 21.496
Ettiği teşekkür sayısı: 310
141 Mesaja 239 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
YNG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Border Defanse war

Kullanılan
#if 0
#endif kaldır
Kaldırdım sanki..

gene aynı sorunlu kalıyor hatası almıyor gene level soruyor aynı şeyler.

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2207 ve 2207] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
[ISTIRAP] Clientless Source 21xx VB6 nizarss Paylaşım 63 19 Haziran 2018 14:32
Günlük Yapılabilen Görevler[21xx] aakinci Çözülemeyen konular 1 26 Eylül 2017 17:30
21xx TransFornationNone Patlama Sorun var KiraAmora61 Çözülen Konular 14 31 Ağustos 2017 02:52
21xx PREMIUM Sistemin KiraAmora61 Çözülen Konular 5 29 Temmuz 2017 02:11
21xx Tatto (Dövme) sistemi. KiraAmora61 Çözülen Konular 27 28 Temmuz 2017 04:54


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0