KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülen Konular


Çözülen Konular Forum üyelerimiz tarafından çözüme kavuşturulmuş konular.

Beğeni Geçmişi4Beğeniler

 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 19:50   #11 (permalink)
Administrator

Nero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 291[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 58
100 Mesaja 222 Kez Teşekkür Aldı

Standart

gelen paketi verebilir misin,
twostarsın mı sexyko dosyalarımı hangisinde alıyorsun bu hatayı
Nero isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 19:57   #12 (permalink)
Uzman Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 853[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.480
Ettiği teşekkür sayısı: 202
93 Mesaja 139 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Kod:
void CUser::TempleEventJoin()
{
	if (g_pMain->pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN && !isEventUser())
	{
		C3DMap * pMap = g_pMain->GetZoneByID(ZONE_JURAD_MOUNTAIN);

		if (pMap == nullptr) 
			return;

		WarpListResponse errorReason;
		if (!CanChangeZone(pMap, errorReason))
		{
			Packet hata(WIZ_WARP_LIST, uint8(2));

			hata << uint8(errorReason);

			if (errorReason == WarpListMinLevel)
				hata << pMap->GetMinLevelReq();

			if (g_pMain->pTempleEvent.ActiveEvent != -1 && GetLevel() < 70)
				Send(&hata);
			return;
		}

		Packet result (WIZ_SELECT_MSG);
		TempleOperations(TEMPLE_EVENT_JOIN);
		result << uint16(0x00) << uint8(0x07) << uint64(0x00) << uint32(0x06) << g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount << uint16(0x00) << g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount << uint16(0x00) << g_pMain->m_nTempleEventRemainSeconds << uint16(0x00);
		g_pMain->Send_All(&result);
	}
	else
		return;

}
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] bunu mu diyorsun ?

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2187 ve 2187] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
KiraAmora61 isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 19:57   #13 (permalink)
Uzman Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 853[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.480
Ettiği teşekkür sayısı: 202
93 Mesaja 139 Kez Teşekkür Aldı

Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] sexy src den almıyorum ki ben..

twostarsın den kullanıyorum.

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2187 ve 2187] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Konu KiraAmora61 tarafından (26 Temmuz 2017 Saat 20:02 ) değiştirilmiştir.
KiraAmora61 isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 19:59   #14 (permalink)
Uzman Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 853[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.480
Ettiği teşekkür sayısı: 202
93 Mesaja 139 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Gelen paketini bende yok konuyu paylaşmışdı da bulamadım onun konuyu..

@@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2187 ve 2187] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
KiraAmora61 isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 20:21   #15 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

OzkanOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 556[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 24
195 Mesaja 440 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)Chat Yazılarınızı Düzenleyebilmeİmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart

Alt tarafta anlatımını yaptığım kodlar herkes için geçerli olan sourcelerin içinden bakıp alınmıştır.
Eğer ki sistemim farklı diyorsan gidip kendin yazmışsın demektir burada kendi yazdığın hakkında bilgi isteyemezsin.
Yok efendim ben kendim yazmadım kodlar senin verdiğin ile aynı diyorsan bu saatten sonra cevap atan olursa hakkında işlem yapacağım haberiniz olsun.
Kimse yardım etmeyecek kendi çözecektir.

void CUser::TempleProcess(Packet &pkt )
bu fonksiyona clientten gelen packetler düşüyor.

case TEMPLE_EVENT_JOIN:
TempleOperations(opcode);
break;
aynı fonksiyon içerisinde switch ile opcode ayırıp TempleOperations fonksiyonuna join opcode olarak atıyor.

void CUser::TempleOperations(uint8 bType)
bu fonksiyon da ise şuan aktif olan evente göre senin o evente girebilecek misin yada giremeyecek misin kontrollerini sağlıyor.

Gerisi sana kalmış hala çözemedim yada çözemiyorum dersen bi daha açtığın yardım konuları silinecektir. İleri ye gidersen bende ileriye giderim haberin olsun.

Sana böyle davranmamın sebebi;
-> Ben anticheat yazıyorum yada dosya yazıyorum diye milleti küçümsüyorsun. Bana özel mesaj atmayın kendiniz yapın demesini biliyorsun.
-> İşine geldiğinde kendini acındırmasını biliyorsun ben söyleyim ben böyleyim bana yardım etmiyorsunuz diyorsun ama millete demediğini yapmadığını bırakmıyorsun.
-> Yardım istemeden önce kendine bişeyler katmaya çalışmıyorsun.
Benim söyle sorunum var diyip .cpp dosyasını olduğu gibi atıyorsun ve "Bunu düzeltip verir misin?" demeyi ayrıca "Teamviever vereyim gelin düzeltin" demesini biliyorsun ama gel gelelim yardım edilen şeye yada yazılan her hangi bir satır koda merak edip burası nasıl olmuş.
Özkan canım, Özkan abi gel ben şurasını anlamadım bana anlatır mısın?
Şu satır kod ne işe yarar? O yazdığın fonksiyon nedir ne yapar?
Niye oraya öyle static class açtın neden yaptın?
Bu tarz soruları bir kere olsun sormadığın için ve bilmişlik tasladığın için sana böyle davranıyorum.
Bir an önce kendine çeki düzen ver.
vestside bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
OzkanOzdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 20:25   #16 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 112[+]
Kredi Bakiyeniz: 27
Ettiği teşekkür sayısı: 14
10 Mesaja 23 Kez Teşekkür Aldı

Standart

ini ye lvl sınırı yazdırmıs olmayasın
Anyone isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 20:28   #17 (permalink)
Uzman Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 853[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.480
Ettiği teşekkür sayısı: 202
93 Mesaja 139 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
Anyone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ini ye lvl sınırı yazdırmıs olmayasın

Kod:
	if (pTempleEvent.ActiveEvent == -1)
	{
		for (int i = 0; i < BORDER_DEFENSE_WAR_EVENT_COUNT; i++)
		{
			if (nHour == m_nBorderDefenseWarTime[i] && nMinute == 0) 
			{
				pTempleEvent.ActiveEvent = TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR;
				pTempleEvent.ZoneID = ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR;

				pTempleEvent.m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo1 = m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo1[i];
				pTempleEvent.m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo2 = m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo2[i];
				pTempleEvent.m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo3 = m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo3[i];
				pTempleEvent.m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo4_K = m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo4_K[i];
				pTempleEvent.m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo4_H = m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo4_H[i];
				pTempleEvent.m_nBorderDefenseWarPrizeWonLoyalty = m_nBorderDefenseWarPrizeWonLoyalty[i];
				pTempleEvent.m_nBorderDefenseWarPrizeWonKnightCash = m_nBorderDefenseWarPrizeWonKnightCash[i];
				pTempleEvent.m_nBorderDefenseWarPrizeLoserKnightCash = m_nBorderDefenseWarPrizeLoserKnightCash[i];
				pTempleEvent.m_nBorderDefenseWarPrizeLoserLoyalty = m_nBorderDefenseWarPrizeLoserLoyalty[i];
				pTempleEvent.m_nBorderDefenseWarPrizeLoserItem = m_nBorderDefenseWarPrizeLoserItem[i];
				pTempleEvent.m_nBorderDefenseWarMAXLEVEL = m_nBorderDefenseWarMAXLEVEL[i];
				pTempleEvent.m_nBorderDefenseWarMINLEVEL = m_nBorderDefenseWarMINLEVEL[i];

				m_nTempleEventRemainSeconds = 600; // 10 minutes
				TempleEventStart();
				break;
			} 
		}
Kod:
	for (int i = 0; i < BORDER_DEFENSE_WAR_EVENT_COUNT; i++)
	{
		m_nBorderDefenseWarTime[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("START_TIME%d",i+1).c_str(), 0);
		m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo1[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("ITEM_WON_PRIZE1_%d",i+1).c_str(), 0);
		m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo2[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("ITEM_WON_PRIZE2_%d",i+1).c_str(), 0);
		m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo3[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("ITEM_WON_PRIZE3_%d",i+1).c_str(), 0);
		m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo4_K[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("ITEM_WON_PRIZE4KARUS_%d",i+1).c_str(), 0);
		m_nBorderDefenseWarPrizeWonItemNo4_H[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("ITEM_WON_PRIZE4HUMAN_%d",i+1).c_str(), 0);
		m_nBorderDefenseWarPrizeWonLoyalty[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("ITEM_WON_PRIZE_LOYALTY_%d",i+1).c_str(), 0);
		m_nBorderDefenseWarPrizeWonKnightCash[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("ITEM_WON_PRIZE_KC_%d",i+1).c_str(), 0);
		m_nBorderDefenseWarPrizeLoserKnightCash[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("ITEM_LOSE_PRIZE_KC_%d",i+1).c_str(), 0);
		m_nBorderDefenseWarPrizeLoserLoyalty[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("ITEM_LOSE_PRIZE_LOYALTY_%d",i+1).c_str(), 0);
		m_nBorderDefenseWarPrizeLoserItem[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("ITEM_LOSE_PRIZE_ITEM_%d",i+1).c_str(), 0);
		m_nBorderDefenseWarMAXLEVEL[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("MAX_LEVEL_%d",i+1).c_str(), 80);
		m_nBorderDefenseWarMINLEVEL[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("MIN_LEVEL_%d",i+1).c_str(), 1);

	}
Kod:
[BDW]
ITEM_LOSE_PRIZE_ITEM_1=0
ITEM_LOSE_PRIZE_ITEM_2=0
ITEM_LOSE_PRIZE_ITEM_3=0
ITEM_LOSE_PRIZE_ITEM_4=0
ITEM_LOSE_PRIZE_ITEM_5=0
ITEM_LOSE_PRIZE_KC_1=0
ITEM_LOSE_PRIZE_KC_2=0
ITEM_LOSE_PRIZE_KC_3=0
ITEM_LOSE_PRIZE_KC_4=0
ITEM_LOSE_PRIZE_KC_5=0
ITEM_LOSE_PRIZE_LOYALTY_1=0
ITEM_LOSE_PRIZE_LOYALTY_2=0
ITEM_LOSE_PRIZE_LOYALTY_3=0
ITEM_LOSE_PRIZE_LOYALTY_4=0
ITEM_LOSE_PRIZE_LOYALTY_5=0
ITEM_WON_PRIZE1_1=0
ITEM_WON_PRIZE1_2=0
ITEM_WON_PRIZE1_3=0
ITEM_WON_PRIZE1_4=0
ITEM_WON_PRIZE1_5=0
ITEM_WON_PRIZE2_1=0
ITEM_WON_PRIZE2_2=0
ITEM_WON_PRIZE2_3=0
ITEM_WON_PRIZE2_4=0
ITEM_WON_PRIZE2_5=0
ITEM_WON_PRIZE3_1=0
ITEM_WON_PRIZE3_2=0
ITEM_WON_PRIZE3_3=0
ITEM_WON_PRIZE3_4=0
ITEM_WON_PRIZE3_5=0
ITEM_WON_PRIZE4HUMAN_1=0
ITEM_WON_PRIZE4HUMAN_2=0
ITEM_WON_PRIZE4HUMAN_3=0
ITEM_WON_PRIZE4HUMAN_4=0
ITEM_WON_PRIZE4HUMAN_5=0
ITEM_WON_PRIZE4KARUS_1=0
ITEM_WON_PRIZE4KARUS_2=0
ITEM_WON_PRIZE4KARUS_3=0
ITEM_WON_PRIZE4KARUS_4=0
ITEM_WON_PRIZE4KARUS_5=0
ITEM_WON_PRIZE_KC_1=0
ITEM_WON_PRIZE_KC_2=0
ITEM_WON_PRIZE_KC_3=0
ITEM_WON_PRIZE_KC_4=0
ITEM_WON_PRIZE_KC_5=0
ITEM_WON_PRIZE_LOYALTY_1=0
ITEM_WON_PRIZE_LOYALTY_2=0
ITEM_WON_PRIZE_LOYALTY_3=0
ITEM_WON_PRIZE_LOYALTY_4=0
ITEM_WON_PRIZE_LOYALTY_5=0
MAX_LEVEL_1=83
MAX_LEVEL_2=83
MAX_LEVEL_3=83
MAX_LEVEL_4=83
MAX_LEVEL_5=83
MIN_LEVEL_1=35
MIN_LEVEL_2=35
MIN_LEVEL_3=35
MIN_LEVEL_4=35
MIN_LEVEL_5=35
START_TIME1=0
START_TIME2=0
START_TIME3=0
START_TIME4=0
START_TIME5=0
.ini bağlı sanki kardeş.

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2187 ve 2187] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Konu KiraAmora61 tarafından (26 Temmuz 2017 Saat 20:35 ) değiştirilmiştir.
KiraAmora61 isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 20:31   #18 (permalink)
Uzman Üye

KiraAmora61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 853[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.480
Ettiği teşekkür sayısı: 202
93 Mesaja 139 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
OzkanOzdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Alt tarafta anlatımını yaptığım kodlar herkes için geçerli olan sourcelerin içinden bakıp alınmıştır.
Eğer ki sistemim farklı diyorsan gidip kendin yazmışsın demektir burada kendi yazdığın hakkında bilgi isteyemezsin.
Yok efendim ben kendim yazmadım kodlar senin verdiğin ile aynı diyorsan bu saatten sonra cevap atan olursa hakkında işlem yapacağım haberiniz olsun.
Kimse yardım etmeyecek kendi çözecektir.

void CUser::TempleProcess(Packet &pkt )
bu fonksiyona clientten gelen packetler düşüyor.

case TEMPLE_EVENT_JOIN:
TempleOperations(opcode);
break;
aynı fonksiyon içerisinde switch ile opcode ayırıp TempleOperations fonksiyonuna join opcode olarak atıyor.

void CUser::TempleOperations(uint8 bType)
bu fonksiyon da ise şuan aktif olan evente göre senin o evente girebilecek misin yada giremeyecek misin kontrollerini sağlıyor.

Gerisi sana kalmış hala çözemedim yada çözemiyorum dersen bi daha açtığın yardım konuları silinecektir. İleri ye gidersen bende ileriye giderim haberin olsun.

Sana böyle davranmamın sebebi;
-> Ben anticheat yazıyorum yada dosya yazıyorum diye milleti küçümsüyorsun. Bana özel mesaj atmayın kendiniz yapın demesini biliyorsun.
-> İşine geldiğinde kendini acındırmasını biliyorsun ben söyleyim ben böyleyim bana yardım etmiyorsunuz diyorsun ama millete demediğini yapmadığını bırakmıyorsun.
-> Yardım istemeden önce kendine bişeyler katmaya çalışmıyorsun.
Benim söyle sorunum var diyip .cpp dosyasını olduğu gibi atıyorsun ve "Bunu düzeltip verir misin?" demeyi ayrıca "Teamviever vereyim gelin düzeltin" demesini biliyorsun ama gel gelelim yardım edilen şeye yada yazılan her hangi bir satır koda merak edip burası nasıl olmuş.
Özkan canım, Özkan abi gel ben şurasını anlamadım bana anlatır mısın?
Şu satır kod ne işe yarar? O yazdığın fonksiyon nedir ne yapar?
Niye oraya öyle static class açtın neden yaptın?
Bu tarz soruları bir kere olsun sormadığın için ve bilmişlik tasladığın için sana böyle davranıyorum.
Bir an önce kendine çeki düzen ver.
Kısmını orası yer..

Kod:
void CUser::TempleOperations(uint8 bType)
{
	uint16 nActiveEvent = (uint16)g_pMain->pTempleEvent.ActiveEvent;

	uint8 bResult = 1;
	Packet result(WIZ_EVENT);
	Packet result2(WIZ_SELECT_MSG);

	if (bType == TEMPLE_EVENT_JOIN && !isEventUser())
	{
		if (nActiveEvent == TEMPLE_EVENT_CHAOS)
		{
			if (CheckExistItem(CHAOS_MAP, 1))
				bResult = 1;
			else if (m_sItemArray[RIGHTHAND].nNum == MATTOCK || m_sItemArray[RIGHTHAND].nNum == GOLDEN_MATTOCK || isMining())
				bResult = 4;
			else
				bResult = 3;
		}

		else if (nActiveEvent == TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR)
		{
			if (GetLevel() < g_pMain->pTempleEvent.m_nBorderDefenseWarMINLEVEL)
				bResult = WarpListMinLevel;
		}

		result << bType << bResult << nActiveEvent;
		Send(&result);

		if (bResult == 1)
		{
			GetNation() == KARUS ? g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount++ : g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount++;
			g_pMain->pTempleEvent.AllUserCount = (g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount + g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount);
			g_pMain->AddEventUser(this);
			TempleOperations(TEMPLE_EVENT_COUNTER);
		}
	}
	else if (bType == TEMPLE_EVENT_DISBAND && isEventUser())
	{
		GetNation() == KARUS ? g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount-- : g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount--;
		g_pMain->pTempleEvent.AllUserCount = g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount + g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount;
		g_pMain->RemoveEventUser(this);
		result << bType << bResult << nActiveEvent;
		Send(&result);
		TempleOperations(TEMPLE_EVENT_COUNTER);
	}
	else if (bType == TEMPLE_EVENT_COUNTER)
	{
		result << bType << nActiveEvent;

		if (nActiveEvent == TEMPLE_EVENT_CHAOS)
			result << g_pMain->pTempleEvent.AllUserCount;
		else if (nActiveEvent == TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR)
			result << g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount << g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount;
		else if (nActiveEvent == TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN)
			result2 << uint16(0x00) << uint8(0x07) << uint64(0x00) << uint32(0x06) << g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount << uint16(0x00) << g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount << uint16(0x00) << g_pMain->m_nTempleEventRemainSeconds << uint16(0x00);

		if (nActiveEvent == TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN)
			g_pMain->Send_All(&result2, nullptr, Nation::ALL, 0, true, 0);
		else
			g_pMain->Send_All(&result, nullptr, Nation::ALL, 0, true, 0);
	}
}
Yapmayı çalışıyorum sanki.. yapamam demiyorum yapmayı çalışıyorum..

__________________
Skype :
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

facebook : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
instagram : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.


1.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack yapılır.
2.Usko ve Steam KnightOnline.exe unpack XingCode Kaldırılır.
3.Usko ve Steam [2187 ve 2187] KnightOnline.exe Unpack yapıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Konu KiraAmora61 tarafından (26 Temmuz 2017 Saat 20:33 ) değiştirilmiştir.
KiraAmora61 isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 20:38   #19 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 112[+]
Kredi Bakiyeniz: 27
Ettiği teşekkür sayısı: 14
10 Mesaja 23 Kez Teşekkür Aldı

Standart

emre ugrasma orda bak zaten ini ye attıgını goreceksin

m_nBorderDefenseWarMAXLEVEL[i] = ini.GetInt("BDW",string_format("MAX_LEVEL_%d",i+1) .c_str(), 80);

ini den 83 yap yada direk src dan 83 yap build le sorun kalmaz bu src u tanıyorum bi ara vardı sildim attım cok acıkları var gereksiz seyler var.
Anyone isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 26 Temmuz 2017, 20:39   #20 (permalink)
Administrator

Nero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 291[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 58
100 Mesaja 222 Kez Teşekkür Aldı

Standart

ben paketleri istemeden önce inceledim, işin ilginç tarafı stat puanları ile alakalı bi kontrol göremedim, o yüzden istedim gelen paket verilerini çünkü retval ne bilmek gerekiyor hatayı çözebilmek için

Kod:
void CUser::TempleOperations(uint8 bType)
{
	uint16 nActiveEvent = (uint16)g_pMain->pTempleEvent.ActiveEvent;

	uint8 bResult = 1;
	Packet result(WIZ_EVENT);

	if(bType == TEMPLE_EVENT_JOIN && !isEventUser())
	{
		if (nActiveEvent == TEMPLE_EVENT_CHAOS)
		{
			if (CheckExistItem(CHAOS_MAP,1))
				bResult = 1;
			else if (m_sItemArray[RIGHTHAND].nNum == MATTOCK || m_sItemArray[RIGHTHAND].nNum == GOLDEN_MATTOCK || isMining())
				bResult = 4; 
			else
				bResult = 3;
		}

		result << bType << bResult << nActiveEvent;
		Send(&result);

		if (bResult == 1) 
		{
			GetNation() == KARUS ? g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount++ :g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount++;
			g_pMain->pTempleEvent.AllUserCount = (g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount + g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount);
			g_pMain->AddEventUser(this);
			TempleOperations(TEMPLE_EVENT_COUNTER);
		}
	}
	else if (bType == TEMPLE_EVENT_DISBAND && isEventUser())
	{
		GetNation() == KARUS ? g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount-- : g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount--;
		g_pMain->pTempleEvent.AllUserCount = g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount + g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount;
		g_pMain->RemoveEventUser(this);
		result <<  bType << bResult << nActiveEvent;
		Send(&result);
		TempleOperations(TEMPLE_EVENT_COUNTER);
	}
	else if (bType == TEMPLE_EVENT_COUNTER)
	{
		result << bType << nActiveEvent;

		if(nActiveEvent == TEMPLE_EVENT_CHAOS)
			result << g_pMain->pTempleEvent.AllUserCount;
		else
			result << g_pMain->pTempleEvent.KarusUserCount << g_pMain->pTempleEvent.ElMoradUserCount;

		g_pMain->Send_All(&result,nullptr,Nation::ALL,0,true,0);
	}
}
bu seçtiğim kırmızı olarak renklendirdiğim yerler çalışıyor sırası ile sanırım,

belki, uint16 nActiveEvent = (uint16)g_pMain->pTempleEvent.ActiveEvent; burada problem olabilir, bdw yerine başka bir event algılıyor ise
if (nActiveEvent == TEMPLE_EVENT_CHAOS)

burdan sonrası çalışıyordur ve retval yanlış bir şekilde değişiyordur
Nero isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
[ISTIRAP] Clientless Source 21xx VB6 nizarss Paylaşım 49 16 Şubat 2018 08:00
Günlük Yapılabilen Görevler[21xx] aakinci Çözülemeyen konular 1 26 Eylül 2017 17:30
21xx TransFornationNone Patlama Sorun var KiraAmora61 Çözülen Konular 14 31 Ağustos 2017 02:52
21xx PREMIUM Sistemin KiraAmora61 Çözülen Konular 5 29 Temmuz 2017 02:11
21xx Tatto (Dövme) sistemi. KiraAmora61 Çözülen Konular 27 28 Temmuz 2017 04:54


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için webmaster@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0