KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülen Konular


Çözülen Konular Forum üyelerimiz tarafından çözüme kavuşturulmuş konular.

 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 15 Temmuz 2017, 17:23   #1 (permalink)
Yeni Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 15 Temmuz 2017
Mesajlar: 1[+]
Kredi Bakiyeniz: 270
Ettiği teşekkür sayısı: 0
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart GM effect 18xx/19xx[yardım]

Merhaba arkadaşlar kolay gelsin.Gm effecti knightin 13. yıl sembol itemi olarak eklemeye çalıştım itemin okuduğu fxb ile gm effectinin fxb sinin yerini değiştirdim.Fakat kayma oldu bunu düzeltmenin yolu varmı varsa nasıl düzeltebilirim.Noaheditorler .fxb yi acmıyorlar editlemek için.
Olab isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 16 Temmuz 2017, 02:16   #2 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

OzkanOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 553[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 24
193 Mesaja 438 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)Chat Yazılarınızı Düzenleyebilmeİmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart

Itemin patch bölümünde effectin nereye geleceği hakkında bir bölüm olması lazımdı.
Aynı şey itemin karakterin neresine geleceği hakkında yani söyle diyeyim.
Karakter ve NPC(Monster) bunların joint dediğimiz yani kemik sistemi mevcuttur.
Senin gerçek hayattaki vücudundaki kemikler gibi aynı.
Her bir kemik birleşim yerinin joint indexi mevcuttur ve Item dosyasındaydı sanırım bunun da effectin hangi joint indexine bağlanacağı belli oluyor.
Bir küçük örnek daha vereyim 1298 versionunda yaptığım kanat dosyalarını ele alalım.
Aslında onlar karakterin clan kolluğundan oluştu.
Peki clan kollukları nerde karakterin kolunda yani o jointinde ben ise clan kolluğunun patchini değiştirdim ve karaktere eklenecek olan n3part bölümünden jointini de sırt bölgesindeki kemiği gösterdim böylelikle karakterin sırtına eklenmiş oldu.

Son bir husus neden böyle birşey yapma gereği duydun GM effectini neden item olarak veriyorsun?

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
OzkanOzdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 16 Temmuz 2017, 13:19   #3 (permalink)
OCB
Yeni Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 16 Temmuz 2017
Mesajlar: 65[+]
Kredi Bakiyeniz: 2.116
Ettiği teşekkür sayısı: 1
3 Mesaja 3 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Cevap için teşekkürler.Üyeliğimin şifresini unuttum mailimede gelmedi ondan yeni üyelikle yazıyorum.Item olarak vermeye çalışmamın sebebi skille effect olarak ekleyip gm sc yaptıgım zaman gm sc yi kullanınca sadece yanındakiler görüyor gm effectini eger gm görünmez olur sonra görünür olursa veya görüş alanından cıkarsa bu sefer efecti sadece basan gm görebiliyor.Bir diger bugta gm zone degiştirirse gm yazısı zone değiştirme sayısı kadar cıkıyor.Eğer elinde bu buglar olmayan bir patch varsa paylasabilirmisin veya fix yöntemi, ben iteme koymayı düşündüm.

Konu OCB tarafından (16 Temmuz 2017 Saat 13:21 ) değiştirilmiştir.
OCB isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 16 Temmuz 2017, 13:53   #4 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

OzkanOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 553[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 24
193 Mesaja 438 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)Chat Yazılarınızı Düzenleyebilmeİmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart

1298 versionu için paylaşmıştım zamanında şuan elimde dosyaları yok ama anlamadığım husus 1886 versionunda bu effect zaten ekli olması lazım.
Eğer yok ise senin anlattığın olayın sorunlarını yaşıyacaksın.
Çünkü KnightOnLine.exe hafızada socket ID üzerine karaktere eklenen effectleri tutuyor.
Senin clientine userinout yada npcinout geldiğinde yani görmemeye başladığında bu effect array temizleniyor.
Üst versionlar da ise bu olay eğer karakter GM ise ve userinout packeti geldiyse (görünür olduysa) karaktere GM effectini ekle olarak işliyor.
Senin yaptığın olay güzel mantık ama bende dosyaları mevcut değil.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
OzkanOzdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 16 Temmuz 2017, 14:29   #5 (permalink)
OCB
Yeni Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 16 Temmuz 2017
Mesajlar: 65[+]
Kredi Bakiyeniz: 2.116
Ettiği teşekkür sayısı: 1
3 Mesaja 3 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Anladım açıklama ve yardım için teşekkürler.
OCB isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
19xx Clientles nxwile 1800-1900 Paylaşım 54 08 Şubat 2018 00:35
19xx npc ye item ekleme[yardım] OCB Çözülen Konular 25 29 Eylül 2017 01:05
19xx eski moradon OCB Çözülen Konular 3 27 Ağustos 2017 15:36
[18xx] Oldschoolko client OCB Genel İstek 0 10 Ağustos 2017 00:42


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için webmaster@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0