KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülen Konular


Çözülen Konular Forum üyelerimiz tarafından çözüme kavuşturulmuş konular.

 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 24 Kasım 2017, 08:14   #1 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 294[+]
Kredi Bakiyeniz: 5.954
Ettiği teşekkür sayısı: 117
19 Mesaja 25 Kez Teşekkür Aldı

Standart Skiller Hk

Arkadaşlar merhabalar

Skill efectlerinin görünmesi için sourceyı kurcaladım bıraz

Kod:
void CUser::ShowEffect(uint32 nSkillID)
{
	Packet result(WIZ_EFFECT);
	result << GetID() << nSkillID;
	SendToRegion(&result,nullptr,GetEventRoom());
}
bu şekılde bır bölum var.

birde

Kod:
bool MagicInstance::ExecuteType3()
burada effect ile ılgılı yerler vardır.

Acaba doğru yere mi bakıyorum vurdugum kişide görünen effectlere bakam bölüm tam neresidir yardımcı olabılırmısınız.

Teşekkurler
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 24 Kasım 2017, 12:28   #2 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

OzkanOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 553[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 24
193 Mesaja 438 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)Chat Yazılarınızı Düzenleyebilmeİmzada Resim Kullanma (kalıcı)

Standart Cevap: Skiller Hk

Kullandığın skill effectlerini client ayarlar bunları ise Skill_Magic_Main_us.tbl içerisinden alır.

Casting,flying, effecting olmak üzere 3 tane skill effect türü vardır.

WIZ_EFFECT paketi ise;
Server tarafından paketin içerisindeki GetID yani SocketID kime aitse onun etrafındakilere fx.tbl içerisindkei EffectID gönderilir. Oyun içerisinde paketi alan kullanıcılar paketin içerisindeki SocketID kullanıcısında EffectID değerine denk gelen effecti görür.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
OzkanOzdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
OzkanOzdemir Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (24 Kasım 2017)
Okunmamış 24 Kasım 2017, 15:04   #3 (permalink)
Bağımlı Üye

CerfiN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 12 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 280[+]
Kredi Bakiyeniz: 5.702
Ettiği teşekkür sayısı: 36
41 Mesaja 45 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Skiller Hk

Alıntı:
OzkanOzdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kullandığın skill effectlerini client ayarlar bunları ise Skill_Magic_Main_us.tbl içerisinden alır.

Casting,flying, effecting olmak üzere 3 tane skill effect türü vardır.

WIZ_EFFECT paketi ise;
Server tarafından paketin içerisindeki GetID yani SocketID kime aitse onun etrafındakilere fx.tbl içerisindkei EffectID gönderilir. Oyun içerisinde paketi alan kullanıcılar paketin içerisindeki SocketID kullanıcısında EffectID değerine denk gelen effecti görür.
Peki tbl ve db de degerler ayni ama skill efekti gorunmuyorsa?
CerfiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 24 Kasım 2017, 16:45   #4 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 294[+]
Kredi Bakiyeniz: 5.954
Ettiği teşekkür sayısı: 117
19 Mesaja 25 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Skiller Hk

Alıntı:
OzkanOzdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kullandığın skill effectlerini client ayarlar bunları ise Skill_Magic_Main_us.tbl içerisinden alır.

Casting,flying, effecting olmak üzere 3 tane skill effect türü vardır.

WIZ_EFFECT paketi ise;
Server tarafından paketin içerisindeki GetID yani SocketID kime aitse onun etrafındakilere fx.tbl içerisindkei EffectID gönderilir. Oyun içerisinde paketi alan kullanıcılar paketin içerisindeki SocketID kullanıcısında EffectID değerine denk gelen effecti görür.
kardeşim selam kontrol ettigim yerlerı yazayım tek tek

1- Fx.tbl yı açtım

skill editör ile scream ı actım ve target effect 10124 olduğunu gördum. fx tbl nın ıcerısınden 10124 u buldum ve resımdekı gıbıdır

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

hemen bir ustunde 10123 olan da rogue nın 62 toz basma skılıymiş. Ben 10124 ün adını üstteki ile değiştirince toz olarak basmya başladı.

2- skıll magıc maın us tbl yı açtım

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

bu sekılde 106802 scream ın kodundan tbl de buldum yerını

sımdı burada 8.sütun bizde görünecek skılleffect : 2601
13.stun ise karşıda görünecek skıll effect : 10124

suankı halı ile 62 scream skılı benım üzerimde görunuyor vurdugum adamda sadece damage yazıyor.

ben 8. sütunu 10124 , 13.stünu ise 2601 yaptıgımda ise benım üzerimde skill görünmuyor karşıda da görünmüyor ama damage yazıyor. tahminim 8. ve 13. stunları kontrol eden sıralamada sorun var dıye dusunuyorum.
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 26 Kasım 2017, 23:13   #5 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 294[+]
Kredi Bakiyeniz: 5.954
Ettiği teşekkür sayısı: 117
19 Mesaja 25 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Skiller Hk

arkadaşlar varmı önerıde bulunabılecek magicınstance.cpp kurcalıyorum acaba scream yada ayak kırma gıbı skıller ıcın tam nereye bakmalıyım
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 29 Kasım 2017, 21:20   #6 (permalink)
Çalışkan Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 294[+]
Kredi Bakiyeniz: 5.954
Ettiği teşekkür sayısı: 117
19 Mesaja 25 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: Skiller Hk

Problem executetype4 den kaynaklıymış teşekkurler arkadaşlar
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için webmaster@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0